Informacje ogólne:
Liczba godzin: 50
Cena: 520 zł
Program kursu:
- Sekretariat w strukturze organizacyjnej firm. Rodzaje i rola sekretariatów.
- Rola asystentki-sekretarki w zarządzaniu. Zadania i obowiązki. Kwalifikacje zawodowe i predyspozycje osobowościowe sekretarki-asystentki.
- Jak skutecznie szukać pracy? Ubieganie się o stanowisko asystentki-sekretarki – jak napisać dobre CV oraz list motywacyjny.
- Zasady organizacji i funkcjonowania biura. Systemy kancelaryjne, instrukcja kancelaryjna, rzeczowy wykaz akt, metody przechowywania i archiwizacji dokumentów.
- Funkcjonalny sekretariat. Organizacja stanowiska pracy. Bezpieczeństwo i higiena pracy w biurze. Obsługa urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, skaner).
- Czynności kancelaryjne w sekretariacie. Zarządzanie czasem własnym i przełożonego. Rodzaje i obieg dokumentacji w firmie.
- Zasady prowadzenia korespondencji, cechy stylu urzędowego. Przygotowywanie pism. Netetykieta. Prowadzenie rozmów telefonicznych.
- Rozliczanie delegacji służbowych. Dokumenty księgowo-kadrowe.
- Podstawy prawa pracy: umowa o pracę, urlopy, wynagrodzenie, rozwiązanie umowy. Umowy z zakresu prawa cywilnego i handlowego przydatne w pracy asystentki-sekretarki.
- Organizacja spotkań służbowych, narad, konferencji, wyjazdów służbowych oraz imprez firmowych. Zapraszanie. Etykieta spotkania biznesowego.
- Profesjonalna obsługa klienta. Komunikacja interpersonalna. Obsługa obcokrajowców w biurze. Asertywność i walka z codziennym stresem, wypalenie zawodowe.
- Public relations – porozumiewanie się z otoczeniem.
- Reprezentacja i wizerunek firmy. Wizerunek i ubiór asystentki-sekretarki. Firmowy dress code. Savoir vivre w biznesie.
- Komputeryzacja prac biurowych: Edytor tekstu i jego funkcje, zastosowanie arkusza kalkulacyjnego, przygotowywanie prezentacji w Power Poincie, obsługa poczty elektronicznej, korzystanie z Internetu, elektroniczny notes menadżerski.
Zajęcia odbywają się w naszej pracowni, w centrum Warszawy.
Zapewniamy profesjonalną kadrę, sprzęt oraz materiały dydaktyczne.
Nie ma ukrytych kosztów np. za certyfikat.