Aktualności

Wesołych Świąt !!!

Dodano 23.12.2021 r.

Szanowni Państwo,

Niech Święta Bożego Narodzenia,
przyniosą radość, pokój i wzajemną życzliwość.
Niechaj staną się źródłem wzmacniania ducha,
który pomoże spełnić najskrytsze marzenia!

Zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt
życzą
Dyrekcja i pracownicy Business School

BIURO PROJEKTU

Dodano 30.09.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż w związku z zakończeniem
projektu
z dniem dzisiejszym biuro w Łodzi
zostaje zamknięte.
O tej pory wszelkie sprawy należy kierować  do biura w Warszawie ul. Kochanowskiego 33 lok.1, tel. 570-894-321 lub (22)864-47-47.

BIURO PROJEKTU

Dodano 31.08.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż
w dniach 01-03.09. 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 24.08.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż
w dniu dzisiejszym 24.08.2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 26.07.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż
w dniach  od 02.08 do 10. 08. 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 01.06.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż
w poniedziałek  07.06. 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

WSPARCIE POMOSTOWE – II Edycja -dokumenty rozliczenie całościowe

Dodano 01.06.2021 r.

Szanowni Państwo,

W związku z faktem, iż będą Państwo (II edycja )  niebawem kończyć swój udział w projekcie, przypominamy o
konieczności złożenia w terminie do dnia 15.08.2021 całościowego rozliczenia wsparcia pomostowego. Należy złożyć następujące dokumenty:
PNWB2 Oświadczenie_o_sposobie_wydatkowania_wsparcia_pomostowego 
PNWB2 Rozliczenie_całościowe_wsparcia_pomostowego_II edycja
PNWB2 Rozliczenie_całościowe_wsparcia_pomostowego_II edycja_wzór

WSPARCIE POMOSTOWE – I Edycja -dokumenty rozliczenie całościowe

Dodano 01.06.2021 r.

Szanowni Państwo,

W związku z faktem, iż będą Państwo (I edycja )  niebawem kończyć swój udział w projekcie, przypominamy o
konieczności złożenia w terminie do dnia 15.07.2021 całościowego rozliczenia wsparcia pomostowego. Należy złożyć następujące dokumenty:
PNWB2 Oświadczenie_o_sposobie_wydatkowania_wsparcia_pomostowego 
PNWB2 Rozliczenie_całościowe_wsparcia_pomostowego_I edycja 
PNWB2 Rozliczenie_całościowe_wsparcia_pomostowego_I edycja_wzór

BIURO PROJEKTU

Dodano 10.05.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż
w środę 12.05. 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 29.04.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż
w dniach 30.04 – 4.05. 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 19.04.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż
w dniu jutrzejszym tj. 19 kwietnia 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 29.03.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż w dniach 30.03 – 02.04.2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
składamy najserdeczniejsze życzenia: dużo
zdrowia, radości, smacznego jajka, mokrego
dyngusa, mnóstwo wiosennego słońca oraz samych sukcesów. 

Dyrekcja i pracownicy Business School.

BIURO PROJEKTU

Dodano 25.02.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż
w poniedziałek 1 marca 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 09.02.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż
w środę 10 lutego 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne.
Wyjątkowo w tym tygodniu pracujemy
w piątek 12 lutego.
Serdecznie zapraszamy
w godzinach 8. 00-16.00.

Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 01.02.2021 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy , iż
w środę 3 lutego 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 08.01.2021 r.

Szanowni Państwo,

od stycznia zapraszamy do
biura projektu:

  • od poniedziałku do środy                                                w godzinach: 8:00 – 16:00
  • w czwartki w godzinach 8:00 -14:00
  • w piątki – biuro nieczynne

BIURO PROJEKTU

Dodano 18.12.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż
w dniach 21-31 grudnia 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 18.12.2020 r.

Szanowni Państwo,
Na zbliżające się Święta
pragniemy złożyć życzenia
przeżywania Bożego
Narodzenia w zdrowiu, radości
i ciepłej rodzinnej atmosferze.
Kolejny zaś rok niech będzie
czasem pokoju oraz realizacji
osobistych zamierzeń.
Życzy
Dyrekcja
oraz
zespół projektu
Business-School

BIURO PROJEKTU

Dodano 25.11.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż
w dniach 26-27 listopada 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 09.11.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż
w dniach 12-13 listopada 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

TARCZA ANTYKRYZYSOWA

Dodano 29.10.2020 r.

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy artykuł przedstawiający tarcze anty kryzysowe w pigułce czyli z jakich rozwiązań może skorzystać przedsiębiorca

Tarcze-antykryzysowe-w-pigułce.pdf

BIURO PROJEKTU

Dodano 27.10.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż
w dniu 30 października 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 01.10.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż
w dniu 5 października 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

BIURO PROJEKTU

Dodano 01.09.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż w dniach
2-11 września 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,

W razie uzasadnionej potrzeby, kontakt z Panią Beatą telefoniczny.

Za utrudnienia przepraszamy.

Dodano: 10.08.2020 r.

BIZNES PLANY – LISTA RANKINGOWA – PODPISYWANIE UMÓW – II nabór

Szanowni Państwo

Informujemy, iż w mWUP w Łodzi zaakceptował listy rankingowe po procedurze odwoławczej, zamieszczone w dniu 04.08.2020 . Osoby z listy podstawowej prosimy o zakładanie działalności gospodarczej (najlepiej już od jutra).  Prosimy o jak najszybsze dostarczenie dokumentów do biura projektu maksymalnie do dnia 18.08.2020r.  W dniu jutrzejszym skontaktuje się z Państwem pracownik biura i ustali szczegóły dotyczące podpisywania umów o wsparcie finansowe.  W dniu 2.07.2020 na stronie projektu  w aktualnościach zostały zamieszczone dokumenty potrzebne podczas podpisywania umów. Przewidywany termin podpisywania umów  24-25.08.2020r. zgody z wcześniej zaplanowaną ścieżką wsparcia.

Dodano: 04.08.2020 r.

II NABÓR – BIZNES PLANY –  LISTY RANKINGOWE PO PROCEDURZE ODWOŁAWCZEJ

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy  listy rankingowe (po procedurze odwoławczej) oceny biznes planów, jak również w dniu dzisiejszym zostanie skierowana do Państwa informacja e-mailowa z wynikam ponownej oceny (tylko do osób które złożyły odwołanie i było ono zasadne- 3 odwołania).

Listy rankingowe zostały przesłane do WUP w Łodzi w celu ich akceptacji – po uzyskanej akceptacji staną się ostatecznymi

BIURO PROJEKTU

Dodano 03.08.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż
w dniach 6 – 7 sierpnia 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.

FINANSOWE WSPARCIE POMOSTOWE – ZASADY ROZLICZANIA

Dodano 30.07.2020 r.

Szanowni Państwo

Prosimy o zapoznanie się z zasadami rozliczania wsparcie pomostowego przedstawione w poniższym linku

PNWB2-FINANSOWE-WSPARCIE-POMOSTOWE-zasady-rozliczania.pdf

BIURO PROJEKTU

Dodano 27.07.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż
w dniu 28 lipca 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
w związku z tym termin składania odwołań
przedłużamy do 29 lipca 2020 r.

Za utrudnienia przepraszamy.

Dodano: 22.07.2020 r.

II NABÓR – BIZNES PLANY – WSTĘPNA LISTA RANKINGOWA

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy Wstępne listy rankingowe (przed procedurą odwoławczą) oceny biznes planów, jak również w dniu dzisiejszym zostanie skierowana do Państwa informacja e-mailowa z wynikam.

Dodano: 10.07.2020 r.

EDYCJA I – PODPISYWANIE UMÓW O WSPARCIE FINANSOWE – FORMY ZABEZPIECZENIA

Szanowni Państwo,

z uwagi na pojawienie się pytań dotyczących zabezpieczenia prawidłowej realizacji Umowa o udzielenie wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej uprzejmie wyjaśniamy.

 Warunkiem wypłaty środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości jest wniesienie przez Uczestnika Projektu co najmniej dwóch  rodzajów zabezpieczeń prawidłowej realizacji Umowy:

   a).   Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową (obligatoryjnie)

 oraz jedno z poniższych zabezpieczeń

    b).  poręczenie osób fizycznych: – przez co najmniej 1 osobę   fizyczną zatrudnioną na czas nieokreślony lub określony tj. nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania poręczenia oraz inne osoby (np. prowadzące działalność gospodarczą, rolniczą, emeryci bądź renciści) uzyskujące średni dochód brutto z 3 miesięcy nie niższy niż  3500,00 zł miesięcznie, które nie ukończyły 70-go roku życia,

W przypadku małżonków posiadających intercyzę poręczycielem może być małżonek.

Poręczycielem nie może być: pracownik z wynagrodzeniem obciążonym z tytułu wyroku sądowego lub innego, pracownik w okresie wypowiedzenia, osoba będąca poręczycielem bądź mająca zobowiązania wobec innych instytucji, współmałżonek osoby ubiegającej się o przyznanie środków bądź poręczyciela.

Beneficjent ma prawo żądać dokumentów potwierdzających status materialny poręczyciela, jak również do Beneficjenta należy ostateczna decyzja o jego zaakceptowaniu.

Jeżeli poręczycielem ma być osoba prowadząca działalność gospodarczą to jest zobowiązana dostarczyć:

  • – PIT 36 za 2019 r
  • – poświadczenie z biura rachunkowego, że  średni dochód brutto z 3 miesięcy jest nie niższy niż  3.500,00 zł miesięcznie
  • – zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z ZUS o niezaleganiu z zapłatą zobowiązań publiczno-prawnych

      c).    gwarancja bankowa –może być uczyniona w banku przez  uczestnika (lub członka jego rodziny); najczęściej jest to blokada konta na kwotę 48. 250- zł

      d).    zastaw na prawach lub rzeczach – poprzez ustanowienie hipoteki na posiadanej nieruchomości (mieszkaniu, domu, działce) lub zastawu na rzeczy ruchomej, np. samochodzie na kwotę 48.250 zł

Prosimy, aby pamiętali Państwo, że małżonek uczestnika musi wyrazić zgodę na zawarcie umowy o udzielenie wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej oraz musi być obecny, tak jak poręczyciel w dniu podpisania umowy.

Powyższe formy  poręczenia, są w takiej formule akceptowane przez Beneficjenta. Jest to zgodne z następującymi zapisami Regulaminu przyznawania Środków na Rozwój Przedsiębiorczości:

Paragraf IX. punkty:

  1. Przekazanie Uczestnikowi środków na rozwój przedsiębiorczości jest uwarunkowane złożeniem zabezpieczenia zwrotu przekazanego wsparcia finansowego w co najmniej dwóch z następujących form:
    1. weksel własny (obowiązkowo)
    2. poręczenie według prawa cywilnego,
    3. gwarancja bankowa,
    4. weksel z poręczeniem wekslowym (aval),
    5. zastaw na prawach lub rzeczach,
    6. Innej zaakceptowanej przez Beneficjenta
  1. Beneficjent ma prawo niezaakceptowania wybranych przez Uczestnika projektu form zabezpieczeń i przedstawienia innych form, które zostaną uznane jako ostateczne. Ostateczną decyzję o rodzaju zabezpieczenia podejmuje Beneficjent na podstawie oceny ryzyka przedsięwzięcia. Nie przyjęcie propozycji Beneficjenta oznacza brak zgody na podpisanie Umowy na udzielenie wsparcia finansowego.
  1. Koszt wystawienia zabezpieczenia jest finansowany przez Uczestnika projektu nie może być zapłacony ze środków otrzymanych w ramach projektu.

Dodano: 07.07.2020 r.

Weksel in blanco wraz z deklaracją
wekslową

Szanowni Państwo,

w związku pytaniami odnośnie weksla
poniżej zamieszczamy wzór Weksel in
blanco wraz z deklaracją wekslową
,
wymaganego przy  podpisaniu umowy o udzielenie wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej.

Dodano: 01.07.2020 r.

BIZNES PLANY – LISTA RANKINGOWA – PODPISYWANIE UMÓW – I nabór

Szanowni Państwo

Informujemy, iż w dniu dzisiejszym WUP w Łodzi zaakceptował listy rankingowe po procedurze odwoławczej, zamieszczone w dniu 29.06.2020 . Osoby z listy podstawowej prosimy o zakładanie działalności gospodarczej (najlepiej już od jutra).  Prosimy o dostarczenie dokumentów do biura projektu w dniach 13-14.07.2020r.  W dniu jutrzejszym skontaktuje się z Państwem pracownik biura i ustali szczegóły dotyczące podpisywania umów o wsparcie finansowe.  W tym samym dniu na stronie projektu  zostaną zamieszczone dokumenty potrzebne podczas podpisywania umów. Przewidywany termin podpisywania umów  21-22.07.2020r. zgody z wcześniej zaplanowaną ścieżką wsparcia.

Dodano: 30.06.2020 r.

BIZNES PLANY – II nabór

Szanowni Państwo

Informujemy, iż zgodnie ze ścieżką
wsparcia przewidzianą dla uczestników
II naboru wyznaczony termin składania Biznes Planów to 06.07 – 13.07.2020 r.
Składamy  je osobiście, w 2 egzemplarzach,w biurze projektu,  spięte w skoroszyty z dziurkami umożliwiających wpięcie ich do segregatora.
Bardzo Dziękujemy

Dodano: 29.06.2020 r.

I NABÓR – BIZNES PLANY –  LISTA RANKINGOWA – po procedurze odwoławczej

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy  listy rankingowe (po procedurze odwoławczej) oceny biznes planów, jak również w dniu dzisiejszym zostanie skierowana do Państwa informacja e-mailowa z wynikam ponownej oceny (tylko do osób które złożyły odwołanie i było ono zasadne- 2 odwołania).

Listy rankingowe zostały przesłane do WUP w Łodzi w celu ich akceptacji – po uzyskanej akceptacji staną się ostatecznymi

BIURO PROJEKTU

Dodano 24.06.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż
w dniu 25 czerwca 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne.

Za utrudnienia przepraszamy.

Dodano: 18.06.2020 r.

SZKOLENIE ABC – NOWY Harmonogram Zajęć dla   –
grup 11 – Aktualizacja 18.06.2020

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy AKTUALIZACJĘ harmonogramu zajęć dla grupy 11 na  szkolenie ABC. 

Dodano: 17.06.2020 r.

I NABÓR – BIZNES PLANY – WSTĘPNA LISTA RANKINGOWA

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy Wstępne listy rankingowe (przed procedurą odwoławczą) oceny biznes planów, jak również w dniu dzisiejszym zostanie skierowana do Państwa informacja e-mailowa z wynikam.

Dodano: 16.06.2020 r.

DORADZTWO BIZNESOWE INDYWIDUALNE

Harmonogramy Zajęć dla   –
grup  11-14

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy harmonogramy zajęć dla grup 11-14 na  Doradztwo Biznesowe Indywidualne

 

Dodano: 16.06.2020 r.

SZKOLENIE ABC Harmonogramy Zajęć dla   –
grup 11-14

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy harmonogramy zajęć dla grup 11-14 na  szkolenie ABC. 

BIURO PROJEKTU

Dodano 09.06.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż
w dniu 12 czerwca 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne.

Za utrudnienia przepraszamy.

Dodano: 03.06.2020 r.

DORADZTWO BIZNESOWE INDYWIDUALNE

Harmonogramy Zajęć dla   –
grup  8-10

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy harmonogramy zajęć dla grup 8-10 na  Doradztwo Biznesowe Indywidualne

Harmonogramy  na Doradztwo Biznesowe Indywidualne dla grup 11-14 zostaną umieszczone maksymalnie na stronie do 17 czerwca 2020

Dodano: 02.06.2020 r.

SZKOLENIE ABC Harmonogramy Zajęć dla   –
grup  8-10

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy harmonogramy zajęć dla grup 8-10 na  szkolenie ABC. 

Harmonogramy  na szkolenie ABC dla grup 11-14 zostaną umieszczone maksymalnie na stronie do 17 czerwca 2020

Dodano: 02.06.2020 r.

Listy na szkolenia   –
grupy  8-14

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy listy osób przypisanych do   grup szkoleniowych ABC

Szkolenia dla  grup:

Dodano: 02.06.2020 r.

REKRUTACJA –AKCEPTACJA WUP-  LISTY RANKINGOWE – II edycja

Szanowni Państwo

Informujemy, iż w dniu dzisiejszym, otrzymaliśmy Akceptację List rankingowych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi. Zatem listy ogłoszone po odwołaniach w dniu 26.05.2020r. są listami ostatecznymi i nie ulegają zmianie.

Zmiany mogą nastąpić tylko w przypadku rezygnacji osób z list podstawowych, wtedy na ich miejsce kwalifikują się osoby z list rezerwowych.

 

Dodano: 26.05.2020 r.

REKRUTACJA – PO ODWOŁANIACH –  LISTY RANKINGOWE – II edycja

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy  Listy rankingowe dla kandydatów z II edycji rekrutacji Listy po procedurze odwoławczej  ( skierowane do WUP do akceptacji)

LISTY – PODSTAWOWE

 LISTY – REZERWOWE

 LISTA – ODRZUCENIE

Dodano: 20.05.2020 r.

WSTĘPNA PLANOWANA  ŚCIEŻKA WSPARCIA dla II naboru grupy 8- 14

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy wstępnie planowaną ścieżkę wsparcia dla kandydatów z II naboru. 

Dodano: 20.05.2020 r.

BIZNES PLANY – I nabór

Szanowni Państwo

Informujemy, iż zgodnie ze ścieżką
wsparcia przewidzianą dla uczestników
I naboru wyznaczony termin składania Biznes Planów to 25.05 – 02.06.2020 r.
Składamy  je osobiście, w 2 egzemplarzach,w biurze projektu,  spięte w skoroszyty z dziurkami umożliwiających wpięcie ich do segregatora.
Bardzo Dziękujemy

Dodano: 19.05.2020 r.

REKRUTACJA – WSTĘPNE LISTY RANKINGOWE – II edycja

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy wstępne listy rankingowe dla kandydatów z II edycji rekrutacji (listy przed procedurą odwoławczą)

WSTĘPNE LISTY – PODSTAWOWE

WSTĘPNE LISTY – REZERWOWE

WSTĘPNA LISTA – ODRZUCENIE

Dodano: 08.05.2020 r.

II Nabór -Rozmowa z Komisją Rekrutacyjną  na etapie Rekrutacji – czwarty dzień 12.05.2020

Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy harmonogram rozmów na drugi dzień tj. 12.05.2020.  Na Państwa e-maila będzie wysłana informacja z datą, godziną i adresem zoom, który należy uruchomić.

Dodano: 08.05.2020 r.

II Nabór -Rozmowa z Komisją Rekrutacyjną  na etapie Rekrutacji – trzeci dzień 11.05.2020

Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy harmonogram rozmów na drugi dzień tj. 11.05.2020. Kolejne harmonogramy będziemy zamieszczać sukcesywnie. Na Państwa e-maila będzie wysłana informacja z datą, godziną i adresem zoom, który należy uruchomić.

Dodano: 07.05.2020 r.

II Nabór -Rozmowa z Komisją Rekrutacyjną  na etapie Rekrutacji – drugi dzień 08.05.2020

Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy harmonogram rozmów na drugi dzień tj. 08.05.2020. Kolejne harmonogramy będziemy zamieszczać sukcesywnie. Na Państwa e-maila będzie wysłana informacja z datą, godziną i adresem zoom, który należy uruchomić.

Dodano: 07.05.2020 r.

II Nabór -Rozmowa z Komisją Rekrutacyjną  na etapie Rekrutacji

Szanowni Państwo,
Od dnia  07.05.2020 uruchamiamy kolejny etap rekrutacji  Rozmów z Komisją Rekrutacyjną.  Rozmowy są zaplanowane w dniach: 07.05.2020, 08.05.2020,11.05.2020,12.05.2020. Poniżej zamieszczamy harmonogram rozmów na pierwszy dzień tj. 07.05.2020. Kolejne harmonogramy będziemy zamieszczać sukcesywnie. Na Państwa e-maila będzie wysłana informacja z datą, godziną i adresem zoom, który należy uruchomić.

Dodano: 29.04.2020 r.

ZAJĘCIA ZDALNE PRZY WYKORZYSTANIU PLATFORMY ZOOM

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy Instrukcję uruchomienia i dołączenia do spotkania na platformie ZOOM przy wykorzystaniu przeglądarek Mozilla Firefox, Google Chrome.  Uwaga !!!  – korzystanie z Google Chrome jest łatwiejsze i przyjaźniejsze dla użytkownika. 

Dodano: 28.04.2020 r.

Harmonogram Doradztwa Biznesowego Indywidualnego   –
grupy  4-7

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy Harmonogramy Doradztwa Biznesowego Indywidualnego 
dla tych grup .

Dodano: 28.04.2020 r.

Harmonogramy  dla grup 4-7

Szkolenie ABC

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy Harmonogramy dla grup 4- 7  na Szkolenie ABC .  Zaczynamy 05.05.2020r.

Dodano: 28.04.2020 r.

Listy na szkolenia   –
grupy  4-7

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy listy osób przypisanych do  kolejnych czterech  grup szkoleniowych (wg. rankingu), 

Szkolenia dla tych grup  rozpoczynamy w wtorek
5 maja. 

Szczegółowy harmonogram  szkolenia zamieścimy jeszcze dziś

Dodano: 21.04.2020 r.

Harmonogramy  dla grup 1-3

Szkolenie ABC

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy Harmonogramy dla grup 1- 3  na Szkolenie ABC .  Zaczynamy 22.04.2020r.

 

Dodano: 20.04.2020 r.

Planowana Ścieżka Wsparcia dla grup z  I naboru

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy planowaną ścieżkę wsparcia dla wszystkich grup z I naboru.
 Ścieżka wsparcia gr 1 _ 7

Dodano: 20.04.2020 r.

Harmonogram Doradztwa Biznesowego Indywidualnego   –
grupy  1-3

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy Harmonogramy Doradztwa Biznesowego Indywidualnego 
dla tych grup .

 

W następnym tygodniu podamy informacje dla kolejnych grup.

Dodano: 18.04.2020 r.

Listy na szkolenia   –
grupy  1-3

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy listy osób przypisanych do  pierwszych trzech grup szkoleniowych (wg. rankingu), 

Szkolenia dla tych grup  rozpoczynamy w środę
22 kwietnia. 

Szczegółowy harmonogram  szkolenia zamieścimy w poniedziałek.

W następnym tygodniu podamy informacje dla kolejnych grup.

Dodano: 15.04.2020 r.

Harmonogram form wsparcia

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy planowany szczegółowy harmonogram form wsparcia w projekcie dla Uczestników I edycji naboru.

Dodano: 07.04.2020 r.

OSTATECZNE LISTY RANKINGOWE – I edycja –  zatwierdzone przez WUP

Szanowni Państwo

Informujemy, że ogłoszone w dniu 25.03.2020 r.
listy rankingowe zostały zatwierdzone przez WUP w Łodzi.
W związku z tym, nie ulegają one zmianie.

OSTATECZNE  LISTY – PODSTAWOWE

OSTATECZNE  LISTY – REZERWOWE

OSTATECZNE LISTA – ODRZUCENIE

BIURO PROJEKTUWSTRZYMANA BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA INTERESANTÓW

Dodano 01.04.2020 r.

Szanowni Państwo

W związku z zagrożeniem pandemicznym, mając na względzie Państwa i nasze bezpieczeństwo oraz chcąc w jak największym stopniu zminimalizować zagrożenie zakażeniem koronawirusem, wstrzymana została do odwołania bezpośrednia obsługa uczestników projektu/osób zainteresowanych wzięciem w nim udziału. Nadal jednak można kontaktować się telefonicznie lub e-mailowo.

BIURO PROJEKTU

Dodano 30.03.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż
w dniach 01 – 10 kwietnia 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne.

Wszelkie zapytania prosimy kierować na e-mail biura projektu.

Za utrudnienia przepraszamy.

Dodano: 26.03.2020

Szanowni Państwo
Business School H. Polak, M.Polak Sp. Jawna cały czas pracuje.
Obecnie, złożyliśmy zapytanie do WUP-u w sprawie działań, jakie w obecnej sytuacji mogą być w projekcie realizowane.
Po epidemii znów będzie życie. Chcemy, aby uczestnicy przygotowali się do prowadzenia firm po pandemii.
  • W I edycji ogłoszone zostały listy rankingowe. Czekamy na ich zatwierdzenie przez WUP. Kolejne działania to szkolenia ABC działalności gospodarczej oraz doradztwo biznesowe. W związku z obecną sytuacją zaproponowaliśmy więc realizację szkoleń i doradztwa w formie blended learning, z użyciem internetu. O rezultatach konsultacji z WUP poinformujemy Państwa natychmiast po otrzymaniu odpowiedzi. 
  • W II edycji cały czas trwa rekrutacja, aż do 31 marca 2020 r.  Na początek kwietnia planujemy spotkania z doradcą zawodowym. Tu również zaproponowaliśmy formę blended learning. Mamy nadzieję, że WUP wyrazi zgodę. Powiadomimy Państwa o stanowisku WUP tak szybko jak będzie to możliwe.

Dodano: 26.03.2020

Szanowni Państwo
Business School H. Polak, M.Polak Sp. Jawna cały czas pracuje.
Obecnie, złożyliśmy zapytanie do WUP-u w sprawie działań, jakie w obecnej
sytuacji mogą być w projekcie realizowane oraz jak w tych warunkach mają funkcjonować Państwa firmy.
O rezultatach konsultacji poinformujemy Państwa natychmiast po otrzymaniu odpowiedzi. 
 
Obecnie przedstawiam Państwu informacje na temat Pakietu antykryzysowego, z którego wynika na jaką pomoc państwa może liczyć przedsiębiorca.
Drugi publikowany artykuł to pewien rodzaj ostrzeżenia w związku ze stwierdzeniem przez NIK, że niewłaściwie były wykorzystywane dotacje uzyskane w projekcie przez osoby, które założyły firmy, ale źle je spożytkowały. Pozdrawiam
Hanna Polak

Dodano: 25.03.2020

REKRUTACJA – OSTATECZNE LISTY RANKINGOWE – I edycja – przed zatwierdzeniem przez WUP

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy ostateczne listy rankingowe dla kandydatów z I edycji rekrutacji . Listy zostaną przekazane do WUP do akceptacji. Po otrzymanej akceptacji (o której Państwa poinformujemy) staną się listami finalnymi.

OSTATECZNE  LISTY – PODSTAWOWE

OSTATECZNE  LISTY – REZERWOWE

OSTATECZNE LISTA – ODRZUCENIE

Dodano: 20.03.2020

REKRUTACJA – WSTĘPNE LISTY RANKINGOWE – I edycja -druga wersja

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy wstępne listy rankingowe dla kandydatów z I edycji rekrutacji – po weryfikacji punktacji zamieszczamy drugie wersje list rankingowych –  zmiana punktacji po weryfikacji nie powoduje zmiany kolejności

WSTĘPNE LISTY – PODSTAWOWE

WSTĘPNE LISTY – REZERWOWE

WSTĘPNA LISTA – ODRZUCENIE

BIURO PROJEKTU

Dodano 18.03.2020 r.

Szanowni Państwo

Informujemy , iż
w dniu 20 marca 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne.
Za utrudnienia przepraszamy.

Dodano: 16.03.2020

REKRUTACJA – II edycja

Szanowni Państwo

W tym trudnym dla NAS czasie , mając na względzie nałożone ograniczenia informujemy, iż formularze rekrutacyjne (poza formą bezpośrednią) można składać w formach:

  • listowej – na adres biura projektu
  • elektronicznej – na e-mail biura projektu. Dokumenty w formie elektronicznej powinny być wydrukowane, ręcznie podpisane. Dokumenty należy zeskanować lub zrobić zdjęcie i w formie załącznika przesłać elektronicznie.

Dodano: 12.03.2020

REKRUTACJA – WSTĘPNE LISTY RANKINGOWE – I edycja

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy wstępne listy rankingowe dla kandydatów z I edycji rekrutacji

WSTĘPNE LISTY – PODSTAWOWE

WSTĘPNE LISTY – REZERWOWE

WSTĘPNA LISTA – ODRZUCENIE

Dodano: 03.03.2020

 

Szanowni Państwo,

poniżej zamieszamy planowaną ścieżkę wsparcia w projekcie dla I edycji naboru.

Ścieżka-wsparcia-w-projekcie.pdf

REKRUTACJA

Dodano: 24.02.2020

Szanowni Państwo

Informujemy, iż w dniach  01.03.2020  – 31.03.2020 będzie prowadzony II nabór formularzy zgłoszeniowych do projektu. Dokumenty zgłoszeniowe zostały zamieszczone na stronie internetowej  w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA/ REKRUTACJA

Formularz rekrutacyjny z załącznikami należy złożyć osobiście w biurze projektu lub przesłać (pocztą) do biura projektu w terminie do ostatniego dnia naboru. W przypadku przesłania drogą pocztową decyduje data wpływu Formularza do realizatora projektu

Beneficjent zastrzega sobie możliwość zawieszenia naboru kandydatów, w przypadku gdy liczba złożonych Formularzy rekrutacyjnych przekroczy 150% dostępnych miejsc w danym naborze. W przypadku niewystarczającej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych lub w przypadku dużej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych termin rekrutacji może zostać zmieniony. Informacja o zmianie terminu, przedłużeniu lub zakończeniu rekrutacji będzie umieszczana na stronie internetowej projektu

Dodano: 21.02.2020

Szanowni Państwo

W zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA – ŚRODKI NA ROZWÓJ zostały umieszczone dokumenty wymagane przy ubieganiu się o wsparcie finansowe (dotację) na rozwój działalności gospodarczej

Dodano: 12.02.2020

Szanowni Państwo

REKRUTACJA – BADANIE PREDYSPOZYCJI – I edycja

Poniżej zamieszczamy harmonogram badania predyspozycji na etapie rekrutacji dla kandydatów z I edycji naboru. Poszczególne osoby będą informowane telefonicznie o godzinie i dacie spotkania.

REKRUTACJA

Dodano: 02.01.2020

Szanowni Państwo

Informujemy, iż w dniach  16.01.2020  – 14.02.2020 będzie prowadzony nabór formularzy zgłoszeniowych do projektu. Dokumenty zgłoszeniowe zostały zamieszczone na stronie internetowej  w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA/ REKRUTACJA

Formularz rekrutacyjny z załącznikami należy złożyć osobiście w biurze projektu lub przesłać (pocztą) do biura projektu w terminie do ostatniego dnia naboru. W przypadku przesłania drogą pocztową decyduje data wpływu Formularza do realizatora projektu

Beneficjent zastrzega sobie możliwość zawieszenia naboru kandydatów, w przypadku gdy liczba złożonych Formularzy rekrutacyjnych przekroczy 150% dostępnych miejsc w danym naborze. W przypadku niewystarczającej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych lub w przypadku dużej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych termin rekrutacji może zostać zmieniony. Informacja o zmianie terminu, przedłużeniu lub zakończeniu rekrutacji będzie umieszczana na stronie internetowej projektu


Dodano: 04.02.2020

Szanowni Państwo


REKRUTACJA

Dodano: 02.01.2020

Szanowni Państwo

Informujemy, iż w dniach  16.01.2020  – 14.02.2020 będzie prowadzony nabór formularzy zgłoszeniowych do projektu. Dokumenty zgłoszeniowe zostały zamieszczone na stronie internetowej  w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA/ REKRUTACJA

Formularz rekrutacyjny z załącznikami należy złożyć osobiście w biurze projektu lub przesłać (pocztą) do biura projektu w terminie do ostatniego dnia naboru. W przypadku przesłania drogą pocztową decyduje data wpływu Formularza do realizatora projektu

Beneficjent zastrzega sobie możliwość zawieszenia naboru kandydatów, w przypadku gdy liczba złożonych Formularzy rekrutacyjnych przekroczy 150% dostępnych miejsc w danym naborze. W przypadku niewystarczającej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych lub w przypadku dużej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych termin rekrutacji może zostać zmieniony. Informacja o zmianie terminu, przedłużeniu lub zakończeniu rekrutacji będzie umieszczana na stronie internetowej projektu


Dodano: 09.12.2019

Szanowni Państwo

W styczniu rozpoczynamy projekt. Zapraszamy osoby z terenu województwa Łódzkiego obejmującego powiaty:  bełchatowski, brzeziński, kutnowski, łaski, łęczycki, łowicki, łódzki wschodni, opoczyński, pabianicki, pajęczański, piotrkowski, poddębicki, radomszczański, rawski, sieradzki, skierniewicki, tomaszowski, wieluński ,wieruszowski, zduńskowolskim, zgierski, Łódź, Piotrków Trybunalski, SkierniewicePoniżej wykaz powiatów, które są dodatkowo premiowane