Wesołych Świąt !!!
Dodano 23.12.2021 r.
Szanowni Państwo,
Niech Święta Bożego Narodzenia,
przyniosą radość, pokój i wzajemną życzliwość.
Niechaj staną się źródłem wzmacniania ducha,
który pomoże spełnić najskrytsze marzenia!
Zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt
życzą
Dyrekcja i pracownicy Business School
BIURO PROJEKTU
Dodano 30.09.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż w związku z zakończeniem
projektu z dniem dzisiejszym biuro w Łodzi
zostaje zamknięte.
O tej pory wszelkie sprawy należy kierować do biura w Warszawie ul. Kochanowskiego 33 lok.1, tel. 570-894-321 lub (22)864-47-47.
BIURO PROJEKTU
Dodano 31.08.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż
w dniach 01-03.09. 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 24.08.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż
w dniu dzisiejszym 24.08.2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 26.07.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż
w dniach od 02.08 do 10. 08. 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 01.06.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż
w poniedziałek 07.06. 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
WSPARCIE POMOSTOWE – II Edycja -dokumenty rozliczenie całościowe
Dodano 01.06.2021 r.
Szanowni Państwo,
W związku z faktem, iż będą Państwo (II edycja ) niebawem kończyć swój udział w projekcie, przypominamy o
konieczności złożenia w terminie do dnia 15.08.2021 całościowego rozliczenia wsparcia pomostowego. Należy złożyć następujące dokumenty:
PNWB2 Oświadczenie_o_sposobie_wydatkowania_wsparcia_pomostowego
PNWB2 Rozliczenie_całościowe_wsparcia_pomostowego_II edycja
PNWB2 Rozliczenie_całościowe_wsparcia_pomostowego_II edycja_wzór
WSPARCIE POMOSTOWE – I Edycja -dokumenty rozliczenie całościowe
Dodano 01.06.2021 r.
Szanowni Państwo,
W związku z faktem, iż będą Państwo (I edycja ) niebawem kończyć swój udział w projekcie, przypominamy o
konieczności złożenia w terminie do dnia 15.07.2021 całościowego rozliczenia wsparcia pomostowego. Należy złożyć następujące dokumenty:
PNWB2 Oświadczenie_o_sposobie_wydatkowania_wsparcia_pomostowego
PNWB2 Rozliczenie_całościowe_wsparcia_pomostowego_I edycja
PNWB2 Rozliczenie_całościowe_wsparcia_pomostowego_I edycja_wzór
BIURO PROJEKTU
Dodano 10.05.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż
w środę 12.05. 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 29.04.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż
w dniach 30.04 – 4.05. 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 19.04.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż
w dniu jutrzejszym tj. 19 kwietnia 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 29.03.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż w dniach 30.03 – 02.04.2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
składamy najserdeczniejsze życzenia: dużo
zdrowia, radości, smacznego jajka, mokrego
dyngusa, mnóstwo wiosennego słońca oraz samych sukcesów.
Dyrekcja i pracownicy Business School.
BIURO PROJEKTU
Dodano 25.02.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż
w poniedziałek 1 marca 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 09.02.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż
w środę 10 lutego 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne.
Wyjątkowo w tym tygodniu pracujemy
w piątek 12 lutego.
Serdecznie zapraszamy
w godzinach 8. 00-16.00.
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 01.02.2021 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy , iż
w środę 3 lutego 2021 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 08.01.2021 r.
Szanowni Państwo,
od stycznia zapraszamy do
biura projektu:
- od poniedziałku do środy w godzinach: 8:00 – 16:00
- w czwartki w godzinach 8:00 -14:00
- w piątki – biuro nieczynne
BIURO PROJEKTU
Dodano 18.12.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż
w dniach 21-31 grudnia 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 18.12.2020 r.
Szanowni Państwo,
Na zbliżające się Święta
pragniemy złożyć życzenia
przeżywania Bożego
Narodzenia w zdrowiu, radości
i ciepłej rodzinnej atmosferze.
Kolejny zaś rok niech będzie
czasem pokoju oraz realizacji
osobistych zamierzeń.
Życzy
Dyrekcja
oraz
zespół projektu
Business-School
BIURO PROJEKTU
Dodano 25.11.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż
w dniach 26-27 listopada 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 09.11.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż
w dniach 12-13 listopada 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
TARCZA ANTYKRYZYSOWA
Dodano 29.10.2020 r.
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy artykuł przedstawiający tarcze anty kryzysowe w pigułce czyli z jakich rozwiązań może skorzystać przedsiębiorca
BIURO PROJEKTU
Dodano 27.10.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż
w dniu 30 października 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 01.10.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż
w dniu 5 października 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
BIURO PROJEKTU
Dodano 01.09.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż w dniach
2-11 września 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
W razie uzasadnionej potrzeby, kontakt z Panią Beatą telefoniczny.
Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano: 10.08.2020 r.
BIZNES PLANY – LISTA RANKINGOWA – PODPISYWANIE UMÓW – II nabór
Szanowni Państwo
Informujemy, iż w mWUP w Łodzi zaakceptował listy rankingowe po procedurze odwoławczej, zamieszczone w dniu 04.08.2020 . Osoby z listy podstawowej prosimy o zakładanie działalności gospodarczej (najlepiej już od jutra). Prosimy o jak najszybsze dostarczenie dokumentów do biura projektu maksymalnie do dnia 18.08.2020r. W dniu jutrzejszym skontaktuje się z Państwem pracownik biura i ustali szczegóły dotyczące podpisywania umów o wsparcie finansowe. W dniu 2.07.2020 na stronie projektu w aktualnościach zostały zamieszczone dokumenty potrzebne podczas podpisywania umów. Przewidywany termin podpisywania umów 24-25.08.2020r. zgody z wcześniej zaplanowaną ścieżką wsparcia.
Dodano: 04.08.2020 r.
II NABÓR – BIZNES PLANY – LISTY RANKINGOWE PO PROCEDURZE ODWOŁAWCZEJ
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy listy rankingowe (po procedurze odwoławczej) oceny biznes planów, jak również w dniu dzisiejszym zostanie skierowana do Państwa informacja e-mailowa z wynikam ponownej oceny (tylko do osób które złożyły odwołanie i było ono zasadne- 3 odwołania).
- PNWB2 podstawowa lista rankingowa_II nabór po odwołaniach
- PNWB2 rezerwowa lista rankingowa_II nabór po odwołaniach
- PNWB2 wnioski niezakwalifikowane lista rankingowa_II nabór po odwołaniach
Listy rankingowe zostały przesłane do WUP w Łodzi w celu ich akceptacji – po uzyskanej akceptacji staną się ostatecznymi
BIURO PROJEKTU
Dodano 03.08.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż
w dniach 6 – 7 sierpnia 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
Za utrudnienia przepraszamy.
FINANSOWE WSPARCIE POMOSTOWE – ZASADY ROZLICZANIA
Dodano 30.07.2020 r.
Szanowni Państwo
Prosimy o zapoznanie się z zasadami rozliczania wsparcie pomostowego przedstawione w poniższym linku
BIURO PROJEKTU
Dodano 27.07.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż
w dniu 28 lipca 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne,
w związku z tym termin składania odwołań
przedłużamy do 29 lipca 2020 r.
Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano: 22.07.2020 r.
II NABÓR – BIZNES PLANY – WSTĘPNA LISTA RANKINGOWA
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy Wstępne listy rankingowe (przed procedurą odwoławczą) oceny biznes planów, jak również w dniu dzisiejszym zostanie skierowana do Państwa informacja e-mailowa z wynikam.
Dodano: 10.07.2020 r.
EDYCJA I – PODPISYWANIE UMÓW O WSPARCIE FINANSOWE – FORMY ZABEZPIECZENIA
Szanowni Państwo,
z uwagi na pojawienie się pytań dotyczących zabezpieczenia prawidłowej realizacji Umowa o udzielenie wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej uprzejmie wyjaśniamy.
Warunkiem wypłaty środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości jest wniesienie przez Uczestnika Projektu co najmniej dwóch rodzajów zabezpieczeń prawidłowej realizacji Umowy:
a). Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową (obligatoryjnie)
oraz jedno z poniższych zabezpieczeń
b). poręczenie osób fizycznych: – przez co najmniej 1 osobę fizyczną zatrudnioną na czas nieokreślony lub określony tj. nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania poręczenia oraz inne osoby (np. prowadzące działalność gospodarczą, rolniczą, emeryci bądź renciści) uzyskujące średni dochód brutto z 3 miesięcy nie niższy niż 3500,00 zł miesięcznie, które nie ukończyły 70-go roku życia,
W przypadku małżonków posiadających intercyzę poręczycielem może być małżonek.
Poręczycielem nie może być: pracownik z wynagrodzeniem obciążonym z tytułu wyroku sądowego lub innego, pracownik w okresie wypowiedzenia, osoba będąca poręczycielem bądź mająca zobowiązania wobec innych instytucji, współmałżonek osoby ubiegającej się o przyznanie środków bądź poręczyciela.
Beneficjent ma prawo żądać dokumentów potwierdzających status materialny poręczyciela, jak również do Beneficjenta należy ostateczna decyzja o jego zaakceptowaniu.
Jeżeli poręczycielem ma być osoba prowadząca działalność gospodarczą to jest zobowiązana dostarczyć:
- – PIT 36 za 2019 r
- – poświadczenie z biura rachunkowego, że średni dochód brutto z 3 miesięcy jest nie niższy niż 3.500,00 zł miesięcznie
- – zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z ZUS o niezaleganiu z zapłatą zobowiązań publiczno-prawnych
c). gwarancja bankowa –może być uczyniona w banku przez uczestnika (lub członka jego rodziny); najczęściej jest to blokada konta na kwotę 48. 250- zł
d). zastaw na prawach lub rzeczach – poprzez ustanowienie hipoteki na posiadanej nieruchomości (mieszkaniu, domu, działce) lub zastawu na rzeczy ruchomej, np. samochodzie na kwotę 48.250 zł
Prosimy, aby pamiętali Państwo, że małżonek uczestnika musi wyrazić zgodę na zawarcie umowy o udzielenie wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej oraz musi być obecny, tak jak poręczyciel w dniu podpisania umowy.
Powyższe formy poręczenia, są w takiej formule akceptowane przez Beneficjenta. Jest to zgodne z następującymi zapisami Regulaminu przyznawania Środków na Rozwój Przedsiębiorczości:
Paragraf IX. punkty:
- Przekazanie Uczestnikowi środków na rozwój przedsiębiorczości jest uwarunkowane złożeniem zabezpieczenia zwrotu przekazanego wsparcia finansowego w co najmniej dwóch z następujących form:
-
- weksel własny (obowiązkowo)
- poręczenie według prawa cywilnego,
- gwarancja bankowa,
- weksel z poręczeniem wekslowym (aval),
- zastaw na prawach lub rzeczach,
- Innej zaakceptowanej przez Beneficjenta
- Beneficjent ma prawo niezaakceptowania wybranych przez Uczestnika projektu form zabezpieczeń i przedstawienia innych form, które zostaną uznane jako ostateczne. Ostateczną decyzję o rodzaju zabezpieczenia podejmuje Beneficjent na podstawie oceny ryzyka przedsięwzięcia. Nie przyjęcie propozycji Beneficjenta oznacza brak zgody na podpisanie Umowy na udzielenie wsparcia finansowego.
- Koszt wystawienia zabezpieczenia jest finansowany przez Uczestnika projektu nie może być zapłacony ze środków otrzymanych w ramach projektu.
Dodano: 07.07.2020 r.
Weksel in blanco wraz z deklaracją
wekslową
Szanowni Państwo,
w związku pytaniami odnośnie weksla
poniżej zamieszczamy wzór Weksel in
blanco wraz z deklaracją wekslową,
wymaganego przy podpisaniu umowy o udzielenie wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej.
Dodano: 02.07.2020 r.
WYKAZ DOKUMENTÓW POTRZEBNYCH DO PODPISANIA UMOWY O UDZIELENIE WSPARCIA NA URUCHOMIENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy wykaz
dokumentów (oraz odnośniki do nich) Potrzebnych do podpisania umów o udzielenie wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej.
PNWB2-Wniosek do umowy o udzielenie wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej
Check lista – Załączniki do Wniosku o wsparcie finansowe:
- Zał-5-Oświadczenie-o-numerze-rachunku-bankowego
- Zał 6 – Oświadczenie o otrzymaniu – nieotrzymaniu pomocy de minimis
- zał.nr 7-Formularz informacji de-minimis
- Zał 10 – Oświadczenie o wyborze formy zabezpieczenia
- zał-11-Oświadczenie-małżonka-–-zgoda-małżonka-na-zawarcie-umowy-oraz-wniesienie-zabezpieczenia
- zał-12-Oświadczenie-majątkowe-Uczestnika-–-Kwestionariusz
- Zał-13-Oświadczenie-majątkowe-Poręczyciela
- zał 14 – Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim
- zał 15 – Oświadczenie o nieposiadaniu długów przez Poręczyciela
- zał 16 – Zaświadczenie o zarobkach Poręczyciela
- zał 17 – Oświadczenie o stanie cywilnym Poręczyciela
- zał 18 – Oświadczenie – zgoda Małżonka Uczestnika na przetwarzanie danych osobowych
- Zał 19 – Oświadczenie – zgoda Poręczyciela na przetwarzanie danych osobowych
- Zał 20 – Oświadczenie – zgoda Małżonka Poręczyciela na przetwarzanie danych osobowych
Dodano: 01.07.2020 r.
BIZNES PLANY – LISTA RANKINGOWA – PODPISYWANIE UMÓW – I nabór
Szanowni Państwo
Informujemy, iż w dniu dzisiejszym WUP w Łodzi zaakceptował listy rankingowe po procedurze odwoławczej, zamieszczone w dniu 29.06.2020 . Osoby z listy podstawowej prosimy o zakładanie działalności gospodarczej (najlepiej już od jutra). Prosimy o dostarczenie dokumentów do biura projektu w dniach 13-14.07.2020r. W dniu jutrzejszym skontaktuje się z Państwem pracownik biura i ustali szczegóły dotyczące podpisywania umów o wsparcie finansowe. W tym samym dniu na stronie projektu zostaną zamieszczone dokumenty potrzebne podczas podpisywania umów. Przewidywany termin podpisywania umów 21-22.07.2020r. zgody z wcześniej zaplanowaną ścieżką wsparcia.
Dodano: 30.06.2020 r.
BIZNES PLANY – II nabór
Szanowni Państwo
Informujemy, iż zgodnie ze ścieżką
wsparcia przewidzianą dla uczestników
II naboru wyznaczony termin składania Biznes Planów to 06.07 – 13.07.2020 r.
Składamy je osobiście, w 2 egzemplarzach,w biurze projektu, spięte w skoroszyty z dziurkami umożliwiających wpięcie ich do segregatora.
Bardzo Dziękujemy
Dodano: 29.06.2020 r.
I NABÓR – BIZNES PLANY – LISTA RANKINGOWA – po procedurze odwoławczej
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy listy rankingowe (po procedurze odwoławczej) oceny biznes planów, jak również w dniu dzisiejszym zostanie skierowana do Państwa informacja e-mailowa z wynikam ponownej oceny (tylko do osób które złożyły odwołanie i było ono zasadne- 2 odwołania).
- PNWB2 podstawowa lista rankingowa_I nabór po odwołaniach
- PNWB2 rezerwowa lista rankingowa_I nabór_ po odwołaniach
Listy rankingowe zostały przesłane do WUP w Łodzi w celu ich akceptacji – po uzyskanej akceptacji staną się ostatecznymi
BIURO PROJEKTU
Dodano 24.06.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż
w dniu 25 czerwca 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne.
Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano: 18.06.2020 r.
SZKOLENIE ABC – NOWY Harmonogram Zajęć dla –
grup 11 – Aktualizacja 18.06.2020
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy AKTUALIZACJĘ harmonogramu zajęć dla grupy 11 na szkolenie ABC.
- Szkolenia będą prowadzone na platformie ZOOM (w dniu 29.04.2020 na stronie została zamieszczone instrukcja logowania na platformę ZOOM)
- Szkolenie ABC harmonogram dla gr 11 aktualizacja 18_06_2020
Dodano: 17.06.2020 r.
I NABÓR – BIZNES PLANY – WSTĘPNA LISTA RANKINGOWA
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy Wstępne listy rankingowe (przed procedurą odwoławczą) oceny biznes planów, jak również w dniu dzisiejszym zostanie skierowana do Państwa informacja e-mailowa z wynikam.
Dodano: 16.06.2020 r.
DORADZTWO BIZNESOWE INDYWIDUALNE
Harmonogramy Zajęć dla –
grup 11-14
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy harmonogramy zajęć dla grup 11-14 na Doradztwo Biznesowe Indywidualne
- Harmonogram doradztwo grupa 11
- Harmonogram doradztwo grupa 12
- Harmonogram doradztwo grupa 13
- Harmonogram doradztwo grupa 14
Dodano: 16.06.2020 r.
SZKOLENIE ABC Harmonogramy Zajęć dla –
grup 11-14
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy harmonogramy zajęć dla grup 11-14 na szkolenie ABC.
- Szkolenia będą prowadzone na platformie ZOOM (w dniu 29.04.2020 na stronie została zamieszczone instrukcja logowania na platformę ZOOM)
Szkolenie ABC harmonogram dla gr 11 Szkolenie ABC harmonogram dla gr 12 Szkolenie ABC harmonogram dla gr 13 Szkolenie ABC harmonogram dla gr 14
BIURO PROJEKTU
Dodano 09.06.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż
w dniu 12 czerwca 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne.
Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano: 03.06.2020 r.
DORADZTWO BIZNESOWE INDYWIDUALNE
Harmonogramy Zajęć dla –
grup 8-10
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy harmonogramy zajęć dla grup 8-10 na Doradztwo Biznesowe Indywidualne
Harmonogramy na Doradztwo Biznesowe Indywidualne dla grup 11-14 zostaną umieszczone maksymalnie na stronie do 17 czerwca 2020
Dodano: 02.06.2020 r.
SZKOLENIE ABC Harmonogramy Zajęć dla –
grup 8-10
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy harmonogramy zajęć dla grup 8-10 na szkolenie ABC.
- Szkolenia będą prowadzone na platformie ZOOM (w dniu 29.04.2020 na stronie została zamieszczone instrukcja logowania na platformę ZOOM)
- Szkolenie ABC… – harmonogram dla gr 8
- Szkolenie ABC… – harmonogram dla gr 9
- Szkolenie ABC… – harmonogram dla gr 10
Harmonogramy na szkolenie ABC dla grup 11-14 zostaną umieszczone maksymalnie na stronie do 17 czerwca 2020
Dodano: 02.06.2020 r.
Listy na szkolenia –
grupy 8-14
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy listy osób przypisanych do grup szkoleniowych ABC
Szkolenia dla grup:
Dodano: 02.06.2020 r.
REKRUTACJA –AKCEPTACJA WUP- LISTY RANKINGOWE – II edycja
Szanowni Państwo
Informujemy, iż w dniu dzisiejszym, otrzymaliśmy Akceptację List rankingowych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi. Zatem listy ogłoszone po odwołaniach w dniu 26.05.2020r. są listami ostatecznymi i nie ulegają zmianie.
Zmiany mogą nastąpić tylko w przypadku rezygnacji osób z list podstawowych, wtedy na ich miejsce kwalifikują się osoby z list rezerwowych.
Dodano: 26.05.2020 r.
REKRUTACJA – PO ODWOŁANIACH – LISTY RANKINGOWE – II edycja
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy Listy rankingowe dla kandydatów z II edycji rekrutacji Listy po procedurze odwoławczej ( skierowane do WUP do akceptacji)
LISTY – PODSTAWOWE
- Ranking_Niski wskaźnik przedsiębiorczości _osoby zakwalifikowane _II edycja_odwołania
- Ranking_Wysoka stopa bezrobocia _osoby zakwalifikowane_II edycja_odwołania
- Ranking_Pozostałe regiony _osoby zakwalifikowane_II edycja_odwołania
LISTY – REZERWOWE
- Ranking_Wysoka stopa bezrobocia _rezerwa_II edycja_odwołania
- Ranking_Pozostałe regiony _rezerwowa_II edycja_odwołania
LISTA – ODRZUCENIE
Dodano: 20.05.2020 r.
WSTĘPNA PLANOWANA ŚCIEŻKA WSPARCIA dla II naboru grupy 8- 14
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy wstępnie planowaną ścieżkę wsparcia dla kandydatów z II naboru.
Dodano: 20.05.2020 r.
BIZNES PLANY – I nabór
Szanowni Państwo
Informujemy, iż zgodnie ze ścieżką
wsparcia przewidzianą dla uczestników
I naboru wyznaczony termin składania Biznes Planów to 25.05 – 02.06.2020 r.
Składamy je osobiście, w 2 egzemplarzach,w biurze projektu, spięte w skoroszyty z dziurkami umożliwiających wpięcie ich do segregatora.
Bardzo Dziękujemy
Dodano: 19.05.2020 r.
REKRUTACJA – WSTĘPNE LISTY RANKINGOWE – II edycja
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy wstępne listy rankingowe dla kandydatów z II edycji rekrutacji (listy przed procedurą odwoławczą)
WSTĘPNE LISTY – PODSTAWOWE
- Ranking_Niski wskaźnik przedsiębiorczości _osoby zakwalifikowane _II edycja
- Ranking_Wysoka stopa bezrobocia _osoby zakwalifikowane_II edycja
- Ranking_Pozostałe regiony _osoby zakwalifikowane_II edycja
WSTĘPNE LISTY – REZERWOWE
WSTĘPNA LISTA – ODRZUCENIE
Dodano: 08.05.2020 r.
II Nabór -Rozmowa z Komisją Rekrutacyjną na etapie Rekrutacji – czwarty dzień 12.05.2020
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy harmonogram rozmów na drugi dzień tj. 12.05.2020. Na Państwa e-maila będzie wysłana informacja z datą, godziną i adresem zoom, który należy uruchomić.
Dodano: 08.05.2020 r.
II Nabór -Rozmowa z Komisją Rekrutacyjną na etapie Rekrutacji – trzeci dzień 11.05.2020
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy harmonogram rozmów na drugi dzień tj. 11.05.2020. Kolejne harmonogramy będziemy zamieszczać sukcesywnie. Na Państwa e-maila będzie wysłana informacja z datą, godziną i adresem zoom, który należy uruchomić.
Dodano: 07.05.2020 r.
II Nabór -Rozmowa z Komisją Rekrutacyjną na etapie Rekrutacji – drugi dzień 08.05.2020
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy harmonogram rozmów na drugi dzień tj. 08.05.2020. Kolejne harmonogramy będziemy zamieszczać sukcesywnie. Na Państwa e-maila będzie wysłana informacja z datą, godziną i adresem zoom, który należy uruchomić.
Dodano: 07.05.2020 r.
II Nabór -Rozmowa z Komisją Rekrutacyjną na etapie Rekrutacji
Szanowni Państwo,
Od dnia 07.05.2020 uruchamiamy kolejny etap rekrutacji Rozmów z Komisją Rekrutacyjną. Rozmowy są zaplanowane w dniach: 07.05.2020, 08.05.2020,11.05.2020,12.05.2020. Poniżej zamieszczamy harmonogram rozmów na pierwszy dzień tj. 07.05.2020. Kolejne harmonogramy będziemy zamieszczać sukcesywnie. Na Państwa e-maila będzie wysłana informacja z datą, godziną i adresem zoom, który należy uruchomić.
Dodano: 29.04.2020 r.
ZAJĘCIA ZDALNE PRZY WYKORZYSTANIU PLATFORMY ZOOM
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy Instrukcję uruchomienia i dołączenia do spotkania na platformie ZOOM przy wykorzystaniu przeglądarek Mozilla Firefox, Google Chrome. Uwaga !!! – korzystanie z Google Chrome jest łatwiejsze i przyjaźniejsze dla użytkownika.
Dodano: 28.04.2020 r.
Harmonogram Doradztwa Biznesowego Indywidualnego –
grupy 4-7
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy Harmonogramy Doradztwa Biznesowego Indywidualnego
dla tych grup .
Dodano: 28.04.2020 r.
Harmonogramy dla grup 4-7
Szkolenie ABC
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy Harmonogramy dla grup 4- 7 na Szkolenie ABC . Zaczynamy 05.05.2020r.
Dodano: 28.04.2020 r.
Listy na szkolenia –
grupy 4-7
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy listy osób przypisanych do kolejnych czterech grup szkoleniowych (wg. rankingu),
Szkolenia dla tych grup rozpoczynamy w wtorek
5 maja.
Szczegółowy harmonogram szkolenia zamieścimy jeszcze dziś
Dodano: 21.04.2020 r.
Harmonogramy dla grup 1-3
Szkolenie ABC
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy Harmonogramy dla grup 1- 3 na Szkolenie ABC . Zaczynamy 22.04.2020r.
- Szkolenie ABC… – harmonogram dla gr 1
- Szkolenie ABC… – harmonogram dla gr.2
- Szkolenie ABC… – harmonogram dla gr 3
Dodano: 20.04.2020 r.
Planowana Ścieżka Wsparcia dla grup z I naboru
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy planowaną ścieżkę wsparcia dla wszystkich grup z I naboru.
Ścieżka wsparcia gr 1 _ 7
Dodano: 20.04.2020 r.
Harmonogram Doradztwa Biznesowego Indywidualnego –
grupy 1-3
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy Harmonogramy Doradztwa Biznesowego Indywidualnego
dla tych grup .
- GR 1 _harmonogram – doradztwo biznesowe indywidualne
- GR 2 harmonogram – doradztwo biznesowe indywidualne
- GR 3 harmonogram – doradztwo biznesowe indywidualne
W następnym tygodniu podamy informacje dla kolejnych grup.
Dodano: 18.04.2020 r.
Listy na szkolenia –
grupy 1-3
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy listy osób przypisanych do pierwszych trzech grup szkoleniowych (wg. rankingu),
Szkolenia dla tych grup rozpoczynamy w środę
22 kwietnia.
Szczegółowy harmonogram szkolenia zamieścimy w poniedziałek.
W następnym tygodniu podamy informacje dla kolejnych grup.
Dodano: 15.04.2020 r.
Harmonogram form wsparcia
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy planowany szczegółowy harmonogram form wsparcia w projekcie dla Uczestników I edycji naboru.
Dodano: 07.04.2020 r.
OSTATECZNE LISTY RANKINGOWE – I edycja – zatwierdzone przez WUP
Szanowni Państwo
Informujemy, że ogłoszone w dniu 25.03.2020 r.
listy rankingowe zostały zatwierdzone przez WUP w Łodzi.
W związku z tym, nie ulegają one zmianie.
OSTATECZNE LISTY – PODSTAWOWE
- Ranking_Niski wskaźnik przedsiębiorczości _osoby zakwalifikowane_ostateczne
- Ranking_Wysoka stopa bezrobocia _osoby zakwalifikowane_ostateczne
- Ranking_Pozostałe regiony _osoby zakwalifikowane_ostateczne
OSTATECZNE LISTY – REZERWOWE
- Ranking_Niski wskaźnik przedsiębiorczości _rezerwa_ostateczne
- Ranking_Wysoka stopa bezrobocia _rezerwa_ostateczne
- Ranking_Pozostałe regiony _rezerwowa_ostateczne
OSTATECZNE LISTA – ODRZUCENIE
BIURO PROJEKTU – WSTRZYMANA BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA INTERESANTÓW
Dodano 01.04.2020 r.
Szanowni Państwo
W związku z zagrożeniem pandemicznym, mając na względzie Państwa i nasze bezpieczeństwo oraz chcąc w jak największym stopniu zminimalizować zagrożenie zakażeniem koronawirusem, wstrzymana została do odwołania bezpośrednia obsługa uczestników projektu/osób zainteresowanych wzięciem w nim udziału. Nadal jednak można kontaktować się telefonicznie lub e-mailowo.
BIURO PROJEKTU
Dodano 30.03.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż
w dniach 01 – 10 kwietnia 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne.
Wszelkie zapytania prosimy kierować na e-mail biura projektu.
Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano: 26.03.2020
- W I edycji ogłoszone zostały listy rankingowe. Czekamy na ich zatwierdzenie przez WUP. Kolejne działania to szkolenia ABC działalności gospodarczej oraz doradztwo biznesowe. W związku z obecną sytuacją zaproponowaliśmy więc realizację szkoleń i doradztwa w formie blended learning, z użyciem internetu. O rezultatach konsultacji z WUP poinformujemy Państwa natychmiast po otrzymaniu odpowiedzi.
- W II edycji cały czas trwa rekrutacja, aż do 31 marca 2020 r. Na początek kwietnia planujemy spotkania z doradcą zawodowym. Tu również zaproponowaliśmy formę blended learning. Mamy nadzieję, że WUP wyrazi zgodę. Powiadomimy Państwa o stanowisku WUP tak szybko jak będzie to możliwe.
Dodano: 26.03.2020
Dodano: 25.03.2020
REKRUTACJA – OSTATECZNE LISTY RANKINGOWE – I edycja – przed zatwierdzeniem przez WUP
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy ostateczne listy rankingowe dla kandydatów z I edycji rekrutacji . Listy zostaną przekazane do WUP do akceptacji. Po otrzymanej akceptacji (o której Państwa poinformujemy) staną się listami finalnymi.
OSTATECZNE LISTY – PODSTAWOWE
- Ranking_Niski wskaźnik przedsiębiorczości _osoby zakwalifikowane_ostateczne
- Ranking_Wysoka stopa bezrobocia _osoby zakwalifikowane_ostateczne
- Ranking_Pozostałe regiony _osoby zakwalifikowane_ostateczne
OSTATECZNE LISTY – REZERWOWE
- Ranking_Niski wskaźnik przedsiębiorczości _rezerwa_ostateczne
- Ranking_Wysoka stopa bezrobocia _rezerwa_ostateczne
- Ranking_Pozostałe regiony _rezerwowa_ostateczne
OSTATECZNE LISTA – ODRZUCENIE
Dodano: 20.03.2020
REKRUTACJA – WSTĘPNE LISTY RANKINGOWE – I edycja -druga wersja
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy wstępne listy rankingowe dla kandydatów z I edycji rekrutacji – po weryfikacji punktacji zamieszczamy drugie wersje list rankingowych – zmiana punktacji po weryfikacji nie powoduje zmiany kolejności
WSTĘPNE LISTY – PODSTAWOWE
- Ranking_Niski wskaźnik przedsiębiorczości _osoby zakwalifikowane_p
- Ranking_Wysoka stopa bezrobocia _osoby zakwalifikowane_p
- Ranking_Pozostałe regiony _osoby zakwalifikowane_p
WSTĘPNE LISTY – REZERWOWE
- Ranking_Niski wskaźnik przedsiębiorczości _rezerwa_p
- Ranking_Wysoka stopa bezrobocia _rezerwa_p
- Ranking_Pozostałe regiony _rezerwowa_p
WSTĘPNA LISTA – ODRZUCENIE
BIURO PROJEKTU
Dodano 18.03.2020 r.
Szanowni Państwo
Informujemy , iż
w dniu 20 marca 2020 r.
biuro projektu będzie nieczynne.
Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano: 16.03.2020
REKRUTACJA – II edycja
Szanowni Państwo
W tym trudnym dla NAS czasie , mając na względzie nałożone ograniczenia informujemy, iż formularze rekrutacyjne (poza formą bezpośrednią) można składać w formach:
- listowej – na adres biura projektu
- elektronicznej – na e-mail biura projektu. Dokumenty w formie elektronicznej powinny być wydrukowane, ręcznie podpisane. Dokumenty należy zeskanować lub zrobić zdjęcie i w formie załącznika przesłać elektronicznie.
Dodano: 12.03.2020
REKRUTACJA – WSTĘPNE LISTY RANKINGOWE – I edycja
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy wstępne listy rankingowe dla kandydatów z I edycji rekrutacji
WSTĘPNE LISTY – PODSTAWOWE
- Ranking_Niski wskaźnik przedsiębiorczości _osoby zakwalifikowane
- Ranking_Wysoka stopa bezrobocia _osoby zakwalifikowane
- Ranking_Pozostałe regiony _osoby zakwalifikowane
WSTĘPNE LISTY – REZERWOWE
- Ranking_Niski wskaźnik przedsiębiorczości _rezerwa
- Ranking_Wysoka stopa bezrobocia _rezerwa
- Ranking_Pozostałe regiony _rezerwowa
WSTĘPNA LISTA – ODRZUCENIE
Dodano: 03.03.2020
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszamy planowaną ścieżkę wsparcia w projekcie dla I edycji naboru.
Dodano: 24.02.2020
Szanowni Państwo
Informujemy, iż w dniach 01.03.2020 – 31.03.2020 będzie prowadzony II nabór formularzy zgłoszeniowych do projektu. Dokumenty zgłoszeniowe zostały zamieszczone na stronie internetowej w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA/ REKRUTACJA
Formularz rekrutacyjny z załącznikami należy złożyć osobiście w biurze projektu lub przesłać (pocztą) do biura projektu w terminie do ostatniego dnia naboru. W przypadku przesłania drogą pocztową decyduje data wpływu Formularza do realizatora projektu
Beneficjent zastrzega sobie możliwość zawieszenia naboru kandydatów, w przypadku gdy liczba złożonych Formularzy rekrutacyjnych przekroczy 150% dostępnych miejsc w danym naborze. W przypadku niewystarczającej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych lub w przypadku dużej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych termin rekrutacji może zostać zmieniony. Informacja o zmianie terminu, przedłużeniu lub zakończeniu rekrutacji będzie umieszczana na stronie internetowej projektu
Dodano: 21.02.2020
Szanowni Państwo
W zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA – ŚRODKI NA ROZWÓJ zostały umieszczone dokumenty wymagane przy ubieganiu się o wsparcie finansowe (dotację) na rozwój działalności gospodarczej
Dodano: 12.02.2020
Szanowni Państwo
SUPER WAŻNE DLA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych – wzór
Przydatne informacje dla osób prowadzących lub zamierzających prowadzić działalność gospodarczą
- Koniec ulgi na start i przejście na składki preferencyjne
- Podatek od wartości dodanej w przychodach i kosztach podatkowych
- Prowadzenie działalności gospodarczej przez VAT-owca w mieszkaniu
- Przedsiębiorca jako konsument
- Ważne zmiany w podatkach i ZUS w 2020 roku
- Nowy plik JPK to nowe obowiązki dla firm
- Rozporządzenie wprowadzające oznaczenia transakcji w pliku JPK
Dodano: 12.02.2020
Szanowni Państwo
REKRUTACJA – BADANIE PREDYSPOZYCJI – I edycja
Poniżej zamieszczamy harmonogram badania predyspozycji na etapie rekrutacji dla kandydatów z I edycji naboru. Poszczególne osoby będą informowane telefonicznie o godzinie i dacie spotkania.
Dodano: 02.01.2020
Szanowni Państwo
Informujemy, iż w dniach 16.01.2020 – 14.02.2020 będzie prowadzony nabór formularzy zgłoszeniowych do projektu. Dokumenty zgłoszeniowe zostały zamieszczone na stronie internetowej w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA/ REKRUTACJA
Formularz rekrutacyjny z załącznikami należy złożyć osobiście w biurze projektu lub przesłać (pocztą) do biura projektu w terminie do ostatniego dnia naboru. W przypadku przesłania drogą pocztową decyduje data wpływu Formularza do realizatora projektu
Beneficjent zastrzega sobie możliwość zawieszenia naboru kandydatów, w przypadku gdy liczba złożonych Formularzy rekrutacyjnych przekroczy 150% dostępnych miejsc w danym naborze. W przypadku niewystarczającej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych lub w przypadku dużej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych termin rekrutacji może zostać zmieniony. Informacja o zmianie terminu, przedłużeniu lub zakończeniu rekrutacji będzie umieszczana na stronie internetowej projektu
Dodano: 04.02.2020
Szanowni Państwo
Dodano: 02.01.2020
Szanowni Państwo
Informujemy, iż w dniach 16.01.2020 – 14.02.2020 będzie prowadzony nabór formularzy zgłoszeniowych do projektu. Dokumenty zgłoszeniowe zostały zamieszczone na stronie internetowej w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA/ REKRUTACJA
Formularz rekrutacyjny z załącznikami należy złożyć osobiście w biurze projektu lub przesłać (pocztą) do biura projektu w terminie do ostatniego dnia naboru. W przypadku przesłania drogą pocztową decyduje data wpływu Formularza do realizatora projektu
Beneficjent zastrzega sobie możliwość zawieszenia naboru kandydatów, w przypadku gdy liczba złożonych Formularzy rekrutacyjnych przekroczy 150% dostępnych miejsc w danym naborze. W przypadku niewystarczającej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych lub w przypadku dużej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych termin rekrutacji może zostać zmieniony. Informacja o zmianie terminu, przedłużeniu lub zakończeniu rekrutacji będzie umieszczana na stronie internetowej projektu
Dodano: 09.12.2019
Szanowni Państwo
W styczniu rozpoczynamy projekt. Zapraszamy osoby z terenu województwa Łódzkiego obejmującego powiaty: bełchatowski, brzeziński, kutnowski, łaski, łęczycki, łowicki, łódzki wschodni, opoczyński, pabianicki, pajęczański, piotrkowski, poddębicki, radomszczański, rawski, sieradzki, skierniewicki, tomaszowski, wieluński ,wieruszowski, zduńskowolskim, zgierski, Łódź, Piotrków Trybunalski, Skierniewice. Poniżej wykaz powiatów, które są dodatkowo premiowane