Data zamieszczenia 02.11.2017 r.
Poniżej zamieszczamy listopadowy harmonogram pracy doradców biznesowych. Zajęcia indywidualne, będą się odbywać przy ulicy Budowniczych LGOM 61b w Lubinie. Spotkania umawiane indywidualnie przez biuro projektu, w godzinach od 8:00-18:00.
harmonogram doradztwa listopad OPDP
Data zamieszczenia 13.10.2017 r.
Poniżej zamieszczamy październikowy harmonogram pracy doradców biznesowych. Zajęcia indywidualne, będą się odbywać od 16.10.2017r. przy ulicy Budowniczych LGOM 61b w Lubinie. Spotkania umawiane indywidualnie przez biuro projektu, w godzinach od 8:00-18:00.
PAŹDZIERNIK 2017 harmonogram doradców
Data zamieszczenia 11.08.2017 r.
Szanowni Państwo,
w związku z licznymi zapytaniami, dotyczącymi sposobu wykorzystania finansowego wsparcia pomostowego, przedstawiamy przykładowy katalog wydatków:
FINANSOWE WSPARCIE POMOSTOWE -katalog wydatków
Data zamieszczenia 04.08.2017 r.
Poniżej zamieszczamy informację o przyznaniu wsparcia pomostowego dla II edycji projektu – po odwołaniach
i listę rankingową
INFORMACJA O PRZYZNANIU WSPARCIA POMOSTOWEGO
lista rankingowa II edycja OPDB-W Z OD
Data zamieszczenia 27.07.2017 r.
Poniżej zamieszczamy dokumenty dotyczące rozliczania wsparcia finansowego:
oswiadczenie_sprzedającego_uzywany_srodek_trwały
Zał.-21.-Zestawienie-towarówusług-zakupionych-ze-środków-na-rozw.przeds. (3)
Szczegołowe_zestawienie_towarow_i_usług_8_3_wzor
Data zamieszczenia 24.07.2017 r.
Rozliczenie wsparcia pomostowego
- Wsparcie pomostowe udzielane jest przedsiębiorcy w systemie zaliczkowym, tj. z góry, co miesiąc 1850 zł.
- Pierwszą ratę otrzymuje przedsiębiorca kilka dni po podpisaniu umowy o otrzymanie wsparcia pomostowego.
- Uczestnicy Projektu uprawnieni są do przeznaczenia pomocy finansowej ze wsparcia pomostowego na pokrycie obligatoryjnych opłat ponoszonych w pierwszym okresie prowadzenia działalności gospodarczej. W pierwszej kolejności pokrywane są płatności obowiązkowe czyli m.in. składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, fundusze pozaubezpieczeniowe, czynsz, opłaty za media.
- Termin opłaty składek ZUS dla jednoosobowych przedsiębiorstw to 10 dzień miesiąca, po miesiącu którego składki dotyczą.
Zatem, uczestnicy, którzy podpisali umowy w lipcu 2017 r. płacą składki do 10 sierpnia (za lipiec).
- Natychmiast po dokonaniu przelewów, przedsiębiorcy wypełniają udostępniony na stronie wzór Rozliczenia wsparcia pomostowego, załączają potwierdzenia dokonania przelewów składki na ubezpieczenie społeczne oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne i przesyłają mailem do biura projektu.
- Biuro projektu przygotowuje zestawienie wypłat do 12 dnia miesiąca.
Dalsze miesięczne raty będą przelewane ok. 13-15 dnia kolejnego miesiąca.
Data zamieszczenia 14.07.2017 r.
Poniżej zamieszczamy dokumenty pomocne przy rozliczeniach z przyznanego wsparcia
OPDB- zestawienie wydatków w ramach wsparcia pomostowego
OPDB – wniosek o zmianę sposobu wydatkowania
Data zamieszczenia 12.07.2017 r.
Poniżej zamieszczamy informację o przyznaniu wsparcia pomostowego – lista osób
INFORMACJA-O-PRZYZNANIU-WSPARCIA-POMOSTOWEGO-–-II-EDYCJA
Data zamieszczenia 12.07.2017 r.
W związku z ubieganiem się o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, w tym wsparcie pomostowe, poniżej zamieszczamy listę rankingową uczestników II edycji projektu.
lista rankingowa II edycja OPDB-W
Data zamieszczenia 04.07.2017 r.
W związku z procedurą odwoławczą wniosków o przyznanie środków na rozwój przedsiębiorczości w ramach I edycji, poniżej zamieszczamy aktualną listę rankingową.
LISTA_RANKINGOWA_UCZESTNIKOW_I_EDYCJI_PROJEKTU_po_odwolaniach
Data zamieszczenia 14.06.2017 r.
W związku z ubieganiem się o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, w tym wsparcie pomostowe, poniżej zamieszczamy listę rankingową uczestników I edycji projektu.
LISTA_RANKINGOWA_UCZESTNIKOW_I_EDYCJI_PROJEKTU
Data zamieszczenia 13.06.2017 r.
Uprzejmie informujemy, iż termin składania wniosków o przyznanie środków na rozwój przedsiębiorczości oraz wniosków
o przyznanie wsparcia pomostowego upływa w dniu 28.06.2017 r.
Data zamieszczenia: 31. 05. 2017 r.
Poniżej zamieszczamy harmonogramy doradztwa biznesowego dla grupy V oraz VI w ramach II edycji do projektu.
HARMONOGRAM_DORADZTWO_BIZNESOWE_GR_V
HARMONOGRAM_DORADZTWO_BINZESOWE_GR_VI
Data zamieszczenia: 30. 05. 2017 r.
Informujemy uczestników II edycji projektu, że Wnioski o przyznanie środków na rozwój przedsiębiorczości oraz Wnioski
o przyznanie wsparcia pomostowego, należy składać do dnia 28. 06. 2017 r. (piątek) w Biurze Projektu w Lubinie lub drogą pocztową (liczy się data wpływu do Biura Projektu).
Data zamieszczenia: 25.05.2017 r
Poniżej zamieszczamy harmonogramy doradztwa biznesowego dla III i IV grupy szkoleniowej.
HARMONOGRAM_DORADZTWO_BIZNESOWE_GRUPA_III
HARMONOGRAM_DORADZTWO_BIZNESOWE_GRUPA_IV
Data zamieszczenia: 11.05.2017 r
Poniżej aktualizacja listy rankingowej uczestników w ramach II edycji do projektu.
LISTA_RANKINGOWA_II_EDYCJA_LUBIN_ aktualizacja
Data zamieszczenia: 11.05.2017 r
Szanowni Państwo, poniżej zamieszczamy harmonogramy szkoleń dla uczestników II edycji do projektu.
W harmonogramach są również listy uczestników w poszczególnych grupach.
Data zamieszczenia: 04.05.2017 r
Uprzejmie informujemy, że zakończyliśmy rekrutację w ramach II edycji do projektu. Poniżej lista rankingowa uczestników, którzy zakwalifikowali się do etapu szkoleniowo – doradczego.
Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia w dalszych etapach projektu.
LISTA_RANKINGOWA_II_EDYCJA_LUBIN_
Data zamieszczenia: 30.04.2017 r
Uprzejmie informujemy, że w dniu 2 maja, biuro projektu będzie nieczynne
Data zamieszczenia: 28. 04. 2017 r.
Informujemy uczestników I edycji projektu, że Wnioski o przyznanie środków na rozwój przedsiębiorczości oraz Wnioski
o przyznanie wsparcia pomostowego, należy składać do dnia 31. 05. 2017 r. (środa) w Biurze Projektu w Lubinie lub drogą pocztową (liczy się data wpływu do Biura Projektu).
Data zamieszczenia: 19.04.2017 r.
Poniżej, załączamy harmonogramy doradztwa biznesowego po szkoleniach dla 1-szej i 2-giej grupy, proszę o zapoznanie się z harmonogramem. Jednocześnie, informujemy, że doradztwo biznesowe ma charakter indywidualny, nie stawienie się we wskazanym przez Państwa terminie,
HARMONOGRAM_DORADZTWA_BIZNESOWEGO_I
HARMONOGRAM_DORADZTWA_BIZNESOWEGO_II
Data zamieszczenia: 13.04.2017 r.
Uprzejmie informujemy, że w dniu jutrzejszym tj.: 14. 04. 2017 r. (piątek) Biuro Projektu w Lubinie, czynne jest w godzinach od 08.00 do 12.00.
Data zamieszczenia: 05.04.2017 r.
Szanowni Państwo, informujemy, że formularze rekrutacyjne w ramach II edycji mogą Państwo składać do dnia 19.04.2017 r. (rekrutacja może zostać zamknięta przed podanym terminem, w momencie zebrania wymaganej ilości uczestników).
Data zamieszczenia: 04.04.2017 r.
Poniżej zamieszczamy harmonogramy szkoleń dla I i II grupy szkoleniowej, w ramach I-szej edycji do projektu.
Harmonogram szkolenia ABC działalności gospodarczej Gr. I
Harmonogram szkolenia ABC działalności gospodarczej Gr. II
Data zamieszczenia: 31.03.2017 r.
Uprzejmie informujemy, że formularze rekrutacyjne w ramach II edycji mogą Państwo składać do 03.04.2017 r. (poniedziałek).
Serdecznie Zapraszamy!
Data zamieszczenia: 30.03.2017 r.
Informujemy, że w zakładce DOKUMENTY DLA UCZESTNIKÓW, zamieszczony został Regulamin zwrotu kosztów dojazdu w ramach projektu.
Data zamieszczenia: 17.03.2017 r.
W związku z zakończeniem oceny formularzy rekrutacyjnych w ramach I edycji do projektu w załączeniu przedstawiamy listę rankingową z numerami rekrutacyjnymi uczestników przyjętych do etapu szkoleniowo – doradczego projektu.
LISTA_RANKINGOWA_I_EDYCJA_PROJEKTU
Serdecznie gratulujemy – Biuro Projektu Lubin.
Data zamieszczenia: 09.03.2017 r.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych udziałem w projekcie na spotkanie informacyjne w Chocianowcu – powiat polkowicki. Szczegóły w załączonym ogłoszeniu.
Spotkanie Informacyjne – Chocianowiec
Data zamieszczenia: 06.03.2017 r.
Uprzejmie informujemy, że Formularze Rekrutacyjne w ramach II edycji mogą Państwo składać od dnia 06.03.2017 r. (poniedziałek) do dnia 31.03.2017 r. (piątek). Formularze mogą Państwo składać osobiście w Biurze Projektu w Lubinie lub drogą pocztową (liczy się data wpływu formularza do Biura Projektu).
Zapraszamy do udziału w projekcie!
Data zamieszczenia: 27.02.2017 r.
Uprzejmie informujemy, że Formularze Rekrutacyjne w ramach I-edycji mogą Państwo składać do dnia 03.03.2017 r. (piątek).
Data zamieszczenia: 14.02.2017 r.
Spotkanie informacyjne w GÓRZE – powiat górowski.
Więcej informacji w załączonym ogłoszeniu.
Data zamieszczenia: 14.02.2017 r.
Spotkanie informacyjne w Legnicy.
Więcej informacji w załączonym ogłoszeniu.
Spotkanie Informacyjne – Legnica
Data zamieszczenia: 13.02.2017 r.
NOWE TERMINY NABORU
Termin składania Formularzy rekrutacyjnych:
I EDYCJA od 03 lutego 2017 r. do 28 lutego 2017 r.
II EDYCJA od 01 marca 2017 r. do 31 marca 2017 r.
Formularze można składać osobiście w Biurze Projektu lub drogą pocztową (za termin złożenia uznaje się datę wpływu do Biura Projektu, a nie datę stempla pocztowego).
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie!
Data zamieszczenia: 02.02.2017 r.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych z powiatu wołowskiego do udziału w spotkaniu informacyjnym na temat projektu.
Więcej informacji w załączonym ogłoszeniu.
Spotkanie Informacyjne – do pobrania
Data zamieszczenia: 23.01.2017 r.
TERMINY NABORU
Termin składania Formularzy rekrutacyjnych:
I EDYCJA od 03 lutego 2017 r. do 15 lutego 2017 r.
II EDYCJA od 16 lutego 2017 r. do 31 marca 2017 r.
Formularze można składać osobiście w Biurze Projektu lub drogą pocztową (za termin złożenia uznaje się datę wpływu do Biura Projektu, a nie datę stempla pocztowego).
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie!
Data zamieszczenia: 19.01.2017 r.
Uprzejmie informujemy, iż w dniu dzisiejszym, tj. 19.01.2017 r., w zakładce DOKUMENTY DLA UCZESTNIKÓW, zamieszczona została dokumentacja dotycząca rekrutacji do projektu. Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w projekcie oraz Formularzem rekrutacyjnym (formularz zmieszczony jest również w wersji edytowalnej).
Dodatkowo chcielibyśmy poinformować, iż nabór formularzy do I edycji rozpoczyna się dnia 03.02.2017 r. (piątek), a kończy 15.02.2017 r.
Formularze można składać osobiście w Biurze Projektu lub drogą pocztową (za termin złożenia uznaje się datę wpływu do Biura Projektu, a nie datę stempla pocztowego).
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie!