Aktualności

Dodano: 21.12.2020 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż    w dniach 24.12.2020 – 28.12.2020 biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.

Dodano: 18.12.2020 r.

Szanowni Państwo,
Na zbliżające się Święta
pragniemy złożyć życzenia
przeżywania Bożego
Narodzenia w zdrowiu, radości
i ciepłej rodzinnej atmosferze.
Kolejny zaś rok niech będzie czasem pokoju oraz realizacji  osobistych zamierzeń.
Życzy
Dyrekcja
oraz
zespół projektu
Business-School

 

Dodano: 27.11.2020 r.

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy harmonogram  zaplanowanych działań od 07.12.2020 r. do 14.12.2020 r. dla  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty” – edycja III – grupy C1-C3.

Harmonogram – doradztwo – szyte na miarę – 07.12-14.12

Dodano: 29.10.2020 r.

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy artykuł przedstawiający tarcze anty kryzysowe w pigułce czyli z jakich rozwiązań może skorzystać przedsiębiorca.

 

Dodano: 17.07.2020 r.

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy harmonogram  zaplanowanych działań od 09.07.2020 r. do 05.08.2020 r. dla  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty” – edycja III – grupy C1-C3.

Harmonogram  doradztwo biznesowe indywidualne – szyte na miarę – 29.07-05.08

Dodano: 08.07.2020 r.

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż w dniach 20.07.2020 – 31.07.2020 biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.

Dodano: 01.04.2020 r.

WSTRZYMANA BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA INTERESANTÓW

Szanowni Państwo,

W związku z zagrożeniem pandemicznym, mając na względzie Państwa i nasze bezpieczeństwo oraz chcąc w jak największym stopniu zminimalizować zagrożenie zakażeniem koronawirusem, wstrzymana została do odwołania bezpośrednia obsługa uczestników projektu/osób zainteresowanych wzięciem w nim udziału. Nadal jednak można kontaktować się telefonicznie lub e-mailowo

 

Dodano:  26.03.2020 r.

Szanowni Państwo,
Business School H. Polak, M.Polak Sp. Jawna cały czas pracuje.
Obecnie, złożyliśmy zapytanie do WUP-u w sprawie działań, jakie w obecnej
sytuacji mogą być w projekcie realizowane oraz jak w tych warunkach mają funkcjonować Państwa firmy.
O rezultatach konsultacji poinformujemy Państwa natychmiast po otrzymaniu odpowiedzi. 
 
Obecnie przedstawiam Państwu informacje na temat Pakietu antykryzysowego, z którego wynika na jaką pomoc państwa może liczyć przedsiębiorca.
Drugi publikowany artykuł to pewien rodzaj ostrzeżenia w związku ze stwierdzeniem przez NIK, że niewłaściwie były wykorzystywane dotacje uzyskane w projekcie przez osoby, które założyły firmy, ale źle je spożytkowały.

Pozdrawiam
Hanna Polak


Dodano:  18.03.2020 r.

Szanowni Państwo,
Uczestnicy II edycji.
 
 W związku z faktem, iż będą Państwo ( II edycja )  niebawem kończyć swój udział w projekcie, przypominamy o
konieczności złożenia w terminie do 14 dni po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe następujących dokumentów:
 
  1. Rozliczenie całościowe wsparcia pomostowego – wg wzoru
  2. Oświadczenie o sposobie wydatkowania wsparcia pomostowego – wg wzoru
  3. Oświadczenie dotyczące zatrudnienia pracownika (dokument wypełniają wszyscy, a osoby które deklarowały w formularzu rekrutacyjnym lub w biznesplanie zatrudnienie pracownika dołączają umowy o pracę) – wg wzoru
  4. Zaświadczenie o wpisie do CEiDG ze wskazaniem statusu uczestnika „aktywny” na minimum 3 dni po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
  5. Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na na minimum 1 dzień po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
  6. Zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatku dochodowego oraz VAT-u (w przypadku podatników VAT)   na  minimum 1 dzień po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
  7. Wydruk ze strony Ministerstwa Finansów potwierdzający status w zakresie podatnika VAT na minimum 3 dni po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe

Dodano: 10.03.2020 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy OSTATECZNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW  ORAZ OSTATECZNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE  POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ”  – PO PROCEDURZE  ODWOŁAWCZEJ
w ramach III edycji rekrutacji część 3 grupa C3. 

  1. OSTATECZNA Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
  2. OSTATECZNA Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe (aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.



Dodano: 27.02.2020 r

ROZLICZENIE  WSPARCIA  FINANSOWEGO  NA  ROZWÓJ  PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

 Wstęp – terminy, zmiany wydatkowania

 Na wydatkowanie otrzymanej dotacji uczestnik ma 3 miesiące od daty podpisania umowy.

Na rozliczenie dotacji przedsiębiorca ma 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia rzeczowego terminu realizacji inwestycji.

Termin oraz sposób wydatkowania może zostać zmieniony na uzasadniony wniosek Uczestnika projektu, złożony nie później niż   w terminie 5 dni roboczych przed dniem, w którym zmiana Umowy w tym zakresie ma wejść w życie oraz po uprzednim wyrażeniu zgody w tym zakresie przez Koordynatora projektu.

Niedopuszczalna jest samowolna zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego (terminu i sposobu wydatkowania). Uczestnik najpierw zwraca się z wnioskiem o zmianę i  dopiero po uzyskaniu zgody na piśmie może dokonywać zakupów zgodnie ze zmienionym harmonogramem.

Składając wniosek o zmianę sposobu wydatkowania dotacji, należy pamiętać, że proponowane zmiany powinny stanowić jedynie korektę pierwotnego harmonogramu, np. z powodu: zmiany cen, niedostępności artykułu i zamykać się w 10% wartości otrzymanej dotacji.Możliwe jest dokonanie nieco większych (20-30%) zmian, jednakże nie mogą one znacznie zmienić harmonogramu, gdyż stanowił on część biznesplanu, który był oceniany przez ekspertów.  

Zmiany powyżej 10% wymagają aneksowania umowy o wsparcie finansowe na rozwój.

Ważnie przy sporządzeniu rozliczeniu wsparcia finansowego na rozwój:

  1. Rozliczenie MUSI być zgodne z harmonogramem złożonym wraz z biznesplanem lub – jeśli uczestnik występował o zmianę – z ostatnio zatwierdzonym harmonogramem,
  2. Do rozliczenia mają być dołączone następujące dokumenty: (punkty od b do n to jednocześnie  linki do dokumentów- po kliknięciu w dany punkt otwiera się link do dokumentu)
  1. Faktury zakupu lub inne dokumenty potwierdzające zakup, np. umowy kupna – sprzedaży
  2. Dowody zapłaty za dokonane zakupy
  3. Kwartalne -oświadczenie VAT
  4. Oświadczenie -cena rynkowa
  5. Oświadczenie -kasa fiskalna
  6. Oświadczenie sprzedawcy
  7. Oświadczenie – zakupy poniżej 3500zł
  8. Oświadczenie -zapłata podatku
  9. Oświadczenie -o dokonaniu zakupów zg. z BP
  10. Oświadczenie -o niekorzystaniu z innych źródeł
  11. Oświadczenie -brak zakupów od członków rodziny
  12. Protokół odbioru
  13. Rozliczenie wsparcia finansowego
  14. Zestawienie -usług zakupionych z dotacji
  15. Check lista dokumentów do rozliczenia wsparcia finansowego na rozwój dotacji
  1. Dokumenty sporządzane są na wzorach zamieszczonych na stronie internetowej projektu.
  2. Uczestnik załącza do rozliczenia wszystkie ww. dokumenty, z tym że na tych które nie mają zastosowania w jego przypadku zamieszcza zapis „NIE DOTYCZY”.
  3. Kopie wszystkich dokumentów muszą być potwierdzone przez Przedsiębiorcę za zgodność z oryginałem przez opatrzenie każdej strony klauzulą „za zgodność z oryginałem”, aktualną datą, nazwą miejscowości oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy lub opatrzenie pierwszej strony dokumentu napisem „za zgodność z oryginałem od strony … do strony … z aktualną datą, nazwą miejscowością oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy
  4. W przypadku zakupu używanych środków trwałych (w tym: samochodów, maszyn i urządzeń o wartości powyżej 3.500 zł) należy:
    1. Przedstawić deklarację pochodzenia środka trwałego, będącej oświadczeniem sprzedawcy, że w okresie ostatnich 7 lat przed złożeniem wniosku środek trwały nie został kupiony choćby w części ze środków publicznych i /lub UE
    2. Potwierdzić wartość rynkową środka trwałego w dniu zakupu poprzez dołączenie do Rozliczenia opinii rzeczoznawcy lub trzech ofert z rynku na tożsamy środek trwały (ta sama marka, ten sam model, ten sam rok produkcji oraz co najmniej zbliżone inne parametry środka).
    3. Opłacić podatek od czynności cywilno-prawnych, deklaracja PCC-3 ( w przypadku zakupów od osób fizycznych przewyższających kwotę 1000 zł, czyli gdy sporządzana jest umowa kupa-sprzedaży, a nie ma faktury).
    4. Ubezpieczyć samochód (ubezpieczenie OC)
  1. Zapisy ustawy Prawo przedsiębiorców zabraniają dokonywania zakupów w ramach jednej transakcji o wartości 15 tys. zl i więcej w formie gotówkowej.
  2. Nie wolno dokonywać zakupów od członków rodziny, do drugiej linii bocznej (czyli nawet od bratanka, siostrzenicy)
  3. Całość zakupów inwestycyjnych może być wykorzystywana wyłącznie przez nabywcę

Dodano: 27.02.2020 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy OSTATECZNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW  ORAZ OSTATECZNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE  POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” 
w ramach III edycji rekrutacji część 2 grupa C2. 

  1. OSTATECZNA Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
  2. OSTATECZNA Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe (aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.


Dodano:26.02.2020 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy WSTĘPNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW  ORAZ WSTĘPNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE  POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ”  w ramach III edycji rekrutacji część 3 grupa C3.  (Ostateczne listy zostaną ogłoszone po zakończeniu procedury odwoławczej)

  1. Wstępna Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
  2. Wstępna Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe(aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.

Zgodnie z Regulamin rekrutacji i przyznawania środków finansowych wers 23.10.2019 w 14 –Procedura odwoławcza podpunkt 1 i 2

  1. Procedura odwoławcza przysługuje tylko i wyłącznie osobom, które nie otrzymały dotacji inwestycyjnej (biznes plan/wniosek o wsparcie pomostowe został odrzucony na etapie oceny merytorycznej/formalnej, nie otrzymał wymaganego minimum punktowego lub uzyskał pozytywny wynik oceny merytorycznej lecz nie otrzymał dofinansowania).
  2. Ubiegający się o przyznanie wsparcia finansowego, którego wniosek został odrzucony na etapie oceny formalnej lub merytorycznej w terminie 5 dni roboczychod dnia otrzymania informacji w tej sprawie ma możliwość złożenia pisemnego odwołania do Beneficjenta wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu/wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego(dalej wniosek). O zachowaniu tego terminu decyduje data wpływu pisma do biura projektu

Dodano:12.02.2020 r


Dodano:12.02.2020 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy WSTĘPNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW  ORAZ WSTĘPNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE  POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ”  w ramach III edycji rekrutacji część 2 grupa C2.  (Ostateczne listy zostaną ogłoszone po zakończeniu procedury odwoławczej)

  1. Wstępna Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
  2. Wstępna Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe(aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.

Zgodnie z Regulamin rekrutacji i przyznawania środków finansowych wers 23.10.2019 w 14 –Procedura odwoławcza podpunkt 1 i 2

  1. Procedura odwoławcza przysługuje tylko i wyłącznie osobom, które nie otrzymały dotacji inwestycyjnej (biznes plan/wniosek o wsparcie pomostowe został odrzucony na etapie oceny merytorycznej/formalnej, nie otrzymał wymaganego minimum punktowego lub uzyskał pozytywny wynik oceny merytorycznej lecz nie otrzymał dofinansowania).
  2. Ubiegający się o przyznanie wsparcia finansowego, którego wniosek został odrzucony na etapie oceny formalnej lub merytorycznej w terminie 5 dni roboczychod dnia otrzymania informacji w tej sprawie ma możliwość złożenia pisemnego odwołania do Beneficjenta wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu/wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego(dalej wniosek). O zachowaniu tego terminu decyduje data wpływu pisma do biura projektu

Dodano: 30.01.2020 r

Szanowni Państwo,

poniżej zamieszczamy artykuł pomocny dla osób płacących pełen ZUS.

Mały ZUS Plus


Dodano: 29.01.2020 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy OSTATECZNĄ  LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW  ORAZ OSTATECZNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE  POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” 
w ramach III edycji rekrutacji część 1 grupa C1. 

  1. Ostateczna Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
  2. Ostateczna Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe(aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.


Dodano: 27.01.2020 r

W związku ze zbliżającym się terminem podpisywania umów przyznania wsparcia finansowego zamieszczamy informację o komplecie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego.  

Poniżej link zawierający zestawienie dokumentów potrzebnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego.

PTT – CHECK LISTA – konieczne dokumenty do zawarcia umowy

Prosimy przed podpisaniem umowy o przyznanie wsparcia finansowego o sprawdzenie z zamieszczoną powyżej tabelką czy maja Państwo wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do podpisania umowy.

Dokumenty potrzebne do  podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego(dokumenty z podanym nr załącznika to linki do pobrania):

    1. Kopia dokumentu rejestrowego (zaświadczenie o wpisie)
    2. Zał. 1 Harmonogram rzeczowo-finansowym-inwestycji
    3. Zał. 2 Oświadczenie o aktualizacji pomdanych zawartych w Formularzu przy ubieganiu się o pomoc de minimis
    4. Kopia dokumentów zgłoszenia działalności gospodarczej do Urzędu Statystycznego, ZUS i Urzędu Skarbowego
    5. Informacja na temat formy zabezpieczenia zwrotu przez uczestnika projektu środków na rozwój przedsiębiorczości
    6. Zał. 3 Oświadczenie o numerze rachunku bankowego
    7. Kopia dokumentu o nadaniu numeru REGON
    8. Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUA , ZUS ZFA/ZPA)/KRUS prowadzonej działalności gospodarczej
    9. Kopia certyfikatu ukończenia bloku szkoleniowo-doradczego
    10. Zał. 4 Zgoda współmałżonka
    11. Zał. 5 Oświadczenie o kwalifikowalności VAT
    12. Zał. 6 Oświadczenie dotyczące zakazu dostępu 
    13. Zał. 7 Kwestionariusz uczestnik majątek
    14. Zał. 8 Oświadczenie majątkowe poręczyciela
    15. Zał. 9 Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim
    16. Zał. 10 Oświadczenie długi uczestnik
    17. Zał. 11 Oświadczenie długi poręczyciel
    18. Zał. 12 Oświadczenie o nieprowadzeniu innej DG pod adresem
    19. Zał. 13 Oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych
    20. Zał. 14 Zaświadczenie o zarobkach
    21. Zał. 15 Oświadczenie statusie cywilnym poręczyciela
    22. Zał. 16 Zgoda małżonka uczestnika na przetwarzanie
    23. Zał. 17 Zgoda poręczyciela na przetwarzanie
    24. Zał. 18 Zgoda małżonka poręczyciela na przetwarzanie
    25. Zał. 19 Oświadczenie o otrzymaniu nieotrzymaniu pomocy de minimis
    26. Zabezpieczenie zwrotu udzielonego wsparcia: Weksel, Deklaracja wekslowa
    27. Oświadczenie Uczestnika projektu przed podpisaniem Umowy o dotację
    28. Oświadczenie VAT do Wniosku o przyznanie środków finansowych
    29. Kwestionariusz badający potrzeby Uczestnika

Dodano:21.01.2020 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy WSTĘPNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW  ORAZ WSTĘPNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE  POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ”  w ramach III edycji rekrutacji część 1 grupa C1.  (Ostateczne listy zostaną ogłoszone po zakończeniu procedury odwoławczej)

  1. Wstępna Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
  2. Wstępna Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe(aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.

Zgodnie z Regulamin rekrutacji i przyznawania środków finansowych wers 23.10.2019 w 14 –Procedura odwoławcza podpunkt 1 i 2

  1. Procedura odwoławcza przysługuje tylko i wyłącznie osobom, które nie otrzymały dotacji inwestycyjnej (biznes plan/wniosek o wsparcie pomostowe został odrzucony na etapie oceny merytorycznej/formalnej, nie otrzymał wymaganego minimum punktowego lub uzyskał pozytywny wynik oceny merytorycznej lecz nie otrzymał dofinansowania).
  2. Ubiegający się o przyznanie wsparcia finansowego, którego wniosek został odrzucony na etapie oceny formalnej lub merytorycznej w terminie 5 dni roboczychod dnia otrzymania informacji w tej sprawie ma możliwość złożenia pisemnego odwołania do Beneficjenta wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu/wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego(dalej wniosek). O zachowaniu tego terminu decyduje data wpływu pisma do biura projektu

Dodano:13.01.2020 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczam harmonogram zaplanowanego doradztwa biznesowego – indywidualnego   dla Uczestników/ -czek projektu z edycji II – grupy B1, B2 i B3, w terminie 31.01.2020 – 06.02,2020 r.

Harmonogram doradztwo biznesowe indywidualne dla Uczestników II edycji (gr. B1, B2 i B3)


Dodano: 02.01.2020 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy listę rankingową dla osób  z III części naboru w III edycji  (grupa C3) „Przedsiębiorca to Ty” . Lista dzieli się na:

  • listę podstawową
  • listę rezerwową
  • listę odrzuconych

Lista rankingowa III cz III edycja


Dodano: 20.12.2019 r

Szanowni  Państwo,

Uczestnicy grupy C1

Przypominamy, że w wyznaczonym terminie 02.01.2020r. – 10.01.2020r. dla złożenia biznesplanów, należy  złożyć następujące dokumenty:


Dodano: 19.12.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy
Planowaną ścieżkę wsparcia dla  uczestników  projektu z III części naboru w III edycji  (grupa C3) „Przedsiębiorca to Ty” 

Ścieżka wsparcia w projekcie -gr. C3

 


Dodano: 19.12.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy
Planowaną ścieżkę wsparcia dla  uczestników  projektu z II części naboru w III edycji  (grupa C2) „Przedsiębiorca to Ty” 

Ścieżka wsparcia w projekcie – gr. C2


Dodano:17.12.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy listę rankingową dla osób  z II części naboru w III edycji  (grupa C2) „Przedsiębiorca to Ty” . Lista dzieli się na:

  • listę podstawową
  • listę odrzuconych

Lista rankingowa II cz III edycja

 

Dodano:17.12.2019 r

Szanowni Państwo

Informujemy, iż   w dniach 23.12.2019 – 27.12.2019 biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.

 

Dodano:13.12.2019 r

 Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy planowany harmonogram działań dla osób które zakwalifikują się do udziału w projekcie z grup C2 i C3 po opublikowaniu wyników.


Dodano:10.12.2019 r

 Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy listę rankingową dla osób  z I części naboru w III edycji  (grupa C1) „Przedsiębiorca to Ty” . Lista dzieli się na:

  • listę podstawową
  • listę rezerwową
  • listę odrzuconych

Lista rankingowa I część naboru  III edycja _C1


Dodano:09.12.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy
Planowaną ścieżkę wsparcia dla  uczestników  projektu z I części naboru w III edycji  (grupa C1) „Przedsiębiorca to Ty” 

Ścieżka wsparcia w projekcie – gr. C1


Dodano:09.12.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy
Harmonogram  zaplanowanych działań od  16.12.2019 r. do 20.12.2019 r. dla  uczestników  projektu z I części naboru w III edycji  (grupa C1) „Przedsiębiorca to Ty” 

Harmonogram – szkolenie i doradztwo biznesowe – 16-23.12.2019 – C1


Dodano:09.12.2019 r

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 10.12.2019r. o godz. 16.00 zostanie zamknięty  TRZECI w ramach III edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.


Dodano:06.12.2019 r

Poniżej zamieszczamy
Harmonogram  planowanych działań od  12.12.2019 r. do 18.12.2019 r. dla  kandydatów do  projektu z III części naboru w III edycji  (grupa C3) „Przedsiębiorca to Ty” 

Dodano:28.11.2019 r

Poniżej zamieszczamy
Harmonogram  zaplanowanych działań od  06.12.2019 r. do 10.12.2019 r. dla  kandydatów do  projektu z II części naboru w III edycji  (grupa C2) „Przedsiębiorca to Ty” 

Dodano:25.11.2019 r

Poniżej zamieszczamy
Harmonogram  zaplanowanych działań od  30.11.2019 r. do 06.12.2019 r. dla  kandydatów do  projektu z I części naboru w III edycji  (grupa C1) „Przedsiębiorca to Ty” 

Dodano:21.11.2019 r

Szanowni Państwo
Przedstawiamy kilka ważnych informacji, które dotyczą zmian wprowadzanych po 1 stycznia 2020 roku dla przedsiębiorców. Zmiany w opisie  czytaj dalej

Dodano:15.11.2019 r

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 18.11.2019r. o godz. 16.00 zostanie zamknięty  DRUGI w ramach III edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.

Jednocześnie informujemy że TRZECI  w ramach III edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu rozpocznie się 19.11.2019r. o godz 8.00.


Dodano:08.11.2019 r

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 12.11.2019 r. o godz. 16.00 zostanie zamknięty  PIERWSZY w ramach III edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.
 
Jednocześnie informujemy że DRUGI  w ramach III edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu rozpocznie się 13.11.2019 r. o godz 8.00.
 

Dodano:29.10.2019 r

Szanowni Państwo
 
W związku z otrzymaniem z WUP w Olsztynie nowych wzorów oświadczeń dotyczących przetwarzania danych osobowych w dniu 29.10.2019 uległy zmianie: 
 
  • załącznik nr 1 – Formularz rekrutacyjny (dodano klauzule informacyjną dla osoby, której dane są przetwarzane w ramach realizacji projektu – dwie ostatnie strony formularza)
  • załącznik nr 6 – Deklaracja uczestnictwa (nowy wzór oświadczenia uczestnika projektu)
Prosimy o stosowanie powyższych  dokumentów.

Dodano:24.10.2019 r

Szanowni Państwo

dniu 07.11.2019 r. uruchomiony zostanie pierwszy w ramach III edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, który zakończy się w   momencie zebrania 15 poprawnych zgłoszeń.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu).

Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:

Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1,  11-500 Giżycko

Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu.

Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność  z oryginałem przez Uczestnika.

W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.

Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.

W okresie naboru dokumentów rekrutacyjnych będą działały biura rekrutacyjno-konsultacyjne w powiecie węgorzewskim i piskim:

  • Filia w Węgorzewie
    ul . Jana Pawła II 2/18
  • 11-600 Węgorzewo Tel. 789451161  (p.Marta Broczek)
  • Filia w Piszu
    ul. Fryderyka Adama Czerniewskiego 50/ 33,
  • 12-200 Pisz
  • Tel. 531154340   (Pracownia kreowania fryzur Dorota Trąbka)

Dodano:23.10.2019 r

Szanowni Państwo

Na stronie projektu w zakładce Dokumenty dla uczestników umieszczone zostały dokumenty dla osób, które będą zgłaszać się do projektu w ramach 3 edycji


Dodano:19.09.2019 r

Szanowni Państwo
Informujemy, iż    w dniu 24.09.2019 (wtorek) biuro projektu będzie nieczynne.
Za utrudnienia przepraszamy.

Dodano:10.09.219 r

Szanowni Państwo,
Uczestnicy I edycji.
 
 W związku z faktem, iż będą Państwo ( I edycja )  niebawem kończyć swój udział w projekcie, przypominamy o konieczności złożenia w terminie do 14 dni po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe następujących dokumentów:
 
  1. Rozliczenie całościowe wsparcia pomostowego – wg wzoru
  2. Oświadczenie o sposobie wydatkowania wsparcia pomostowego – wg wzoru
  3. Oświadczenie dotyczące zatrudnienia pracownika (dokument wypełniają wszyscy, a osoby które deklarowały w formularzu rekrutacyjnym lub w biznesplanie zatrudnienie pracownika dołączają umowy o pracę) – wg wzoru
  4. Zaświadczenie o wpisie do CEiDG ze wskazaniem statusu uczestnika „aktywny” na minimum 3 dni po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
  5. Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na na minimum 1 dzień po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
  6. Zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatku dochodowego oraz VAT-u (w przypadku podatników VAT)   na  minimum 1 dzień po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
  7. Wydruk ze strony Ministerstwa Finansów potwierdzający status w zakresie podatnika VAT na minimum 3 dni po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe

 


Dodano:28.08.219 r

Szanowni Państwo

Informujemy, iż   w dniu 09.09.2019 (poniedziałek) biuro projektu będzie nieczynne.

Za utrudnienia przepraszamy.


Dodano:27.07.219 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy dokumenty potrzebne do rozliczenia wsparcia finansowego i pomostowego. Dokumenty znajdują się tez w zakładce Dokumenty dla Uczestników


Dodano:17.07.219 r

Szanowni Państwo

Informujemy, iż  w dniach 26-30 lipca 2019 biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.


Dodano: 27.06.219 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy zaktualizowane dokumenty do rozliczenia pomostowego


Dodano: 21.06.219 r

Szanowni Państwo

Osoby, które złożyły biznes plany w  II edycji prosimy o podpisanie ponownie poniżej wskazanych oświadczeń i złożenie ich w biurze projektu. Za utrudnienia przepraszamy.


 Dodano: 17.06.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy harmonogram  zaplanowanych działań od  24.06.2019 r. do 29.06.2019 r. dla  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty”

Harmonogram doradztwo .biznesowe – 16_06_19

(aktywny po kliknięciu w powyższy link)


 Dodano: 15.05.2019 r

Szanowni Państwo!

Informujemy, iż w dniach 20-21 maja 2019 biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.


 Dodano: 26.04.2019 r

Szanowni Państwo!

Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ PO ODWOŁANIACH OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW
PROJEKTU „Przedsiębiorca to TY! ”
  w ramach II edycji rekrutacji część 3 grupa B3.

Uczestnicy projektu znajdujący się na pozycjach od nr 1 do nr 13 listy rankingowej zostają zakwalifikowani do
przyznania wsparcia finansowego.

Lista rankingowa II edycja cz 3 gr B3_po odwołaniach
(aktywna po kliknięciu w link poniżej


Dodano: 18.04.2019 r

ROZLICZENIE  WSPARCIA  FINANSOWEGO  NA  ROZWÓJ  PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

 Wstęp – terminy, zmiany wydatkowania

 Na wydatkowanie otrzymanej dotacji uczestnik ma 3 miesiące od daty podpisania umowy.

Na rozliczenie dotacji przedsiębiorca ma 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia rzeczowego terminu realizacji inwestycji.

Termin oraz sposób wydatkowania może zostać zmieniony na uzasadniony wniosek Uczestnika projektu, złożony nie później niż   w terminie 5 dni roboczych przed dniem, w którym zmiana Umowy w tym zakresie ma wejść w życie oraz po uprzednim wyrażeniu zgody w tym zakresie przez Koordynatora projektu.

Niedopuszczalna jest samowolna zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego (terminu i sposobu wydatkowania). Uczestnik najpierw zwraca się z wnioskiem o zmianę i  dopiero po uzyskaniu zgody na piśmie może dokonywać zakupów zgodnie ze zmienionym harmonogramem.

Składając wniosek o zmianę sposobu wydatkowania dotacji, należy pamiętać, że proponowane zmiany powinny stanowić jedynie korektę pierwotnego harmonogramu, np. z powodu: zmiany cen, niedostępności artykułu i zamykać się w 10% wartości otrzymanej dotacji.Możliwe jest dokonanie nieco większych (20-30%) zmian, jednakże nie mogą one znacznie zmienić harmonogramu, gdyż stanowił on część biznesplanu, który był oceniany przez ekspertów.  

Zmiany powyżej 10% wymagają aneksowania umowy o wsparcie finansowe na rozwój.

Ważnie przy sporządzeniu rozliczeniu wsparcia finansowego na rozwój:

  1. Rozliczenie MUSI być zgodne z harmonogramem złożonym wraz z biznesplanem lub – jeśli uczestnik występował o zmianę – z ostatnio zatwierdzonym harmonogramem,
  2. Do rozliczenia mają być dołączone następujące dokumenty: (punkty od b do n to jednocześnie  linki do dokumentów- po kliknięciu w dany punkt otwiera się link do dokumentu)
  1. Faktury zakupu lub inne dokumenty potwierdzające zakup, np. umowy kupna – sprzedaży
  2. Dowody zapłaty za dokonane zakupy
  3. Kwartalne-oświadczenie-VAT
  4. Oświadczenie-cena rynkowa
  5. Oświadczenie-kasa fiskalna
  6. Oświadczenie-sprzedawcy
  7. Oświadczenie zakupy poniżej-3500zł
  8. Oświadczenie zapłata podatku
  9. Oświadczenie o dokonaniu zakupów zgodnie z BP
  10. Oświadczenie o niekorzystaniu z innych źródeł
  11. Oświadczenie-brak zakupów od członków rodziny
  12. Protokół odbioru
  13. Rozliczenie wsparcia finansowego
  14. Zestawienie usług zakupionych z dotacji
  15. Check lista dokumentów do rozliczenia wsparcia finansowego na rozwój (dotacji)
  1. Dokumenty sporządzane są na wzorach zamieszczonych na stronie internetowej projektu.
  2. Uczestnik załącza do rozliczenia wszystkie ww. dokumenty, z tym że na tych które nie mają zastosowania w jego przypadku zamieszcza zapis „NIE DOTYCZY”.
  3. Kopie wszystkich dokumentów muszą być potwierdzone przez Przedsiębiorcę za zgodność z oryginałem przez opatrzenie każdej strony klauzulą „za zgodność z oryginałem”, aktualną datą, nazwą miejscowości oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy lub opatrzenie pierwszej strony dokumentu napisem „za zgodność z oryginałem od strony … do strony … z aktualną datą, nazwą miejscowością oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy
  4. W przypadku zakupu używanych środków trwałych (w tym: samochodów, maszyn i urządzeń o wartości powyżej 3.500 zł) należy:
    1. Przedstawić deklarację pochodzenia środka trwałego, będącej oświadczeniem sprzedawcy, że w okresie ostatnich 7 lat przed złożeniem wniosku środek trwały nie został kupiony choćby w części ze środków publicznych i /lub UE
    2. Potwierdzić wartość rynkową środka trwałego w dniu zakupu poprzez dołączenie do Rozliczenia opinii rzeczoznawcy lub trzech ofert z rynku na tożsamy środek trwały (ta sama marka, ten sam model, ten sam rok produkcji oraz co najmniej zbliżone inne parametry środka).
    3. Opłacić podatek od czynności cywilno-prawnych, deklaracja PCC-3 ( w przypadku zakupów od osób fizycznych przewyższających kwotę 1000 zł, czyli gdy sporządzana jest umowa kupa-sprzedaży, a nie ma faktury).
    4. Ubezpieczyć samochód (ubezpieczenie OC)
  1. Zapisy ustawy Prawo przedsiębiorców zabraniają dokonywania zakupów w ramach jednej transakcji o wartości 15 tys. zl i więcej w formie gotówkowej.
  2. Nie wolno dokonywać zakupów od członków rodziny, do drugiej linii bocznej (czyli nawet od bratanka, siostrzenicy)
  3. Całość zakupów inwestycyjnych może być wykorzystywana wyłącznie przez nabywcę

Dodano: 18.04.2019 r

Szanowni Państwo

Informujemy, iż od dnia 18.04.2019 (bezterminowo) biuro projektu na ul. Konarskiego 10/1 będzie czynne do godz 12-tej.

Od godziny 12-tej do 15-tej biuro projektu będzie czynne pod adresem ul. Kopernika 9/1 (Biuro Rachunkowe)


Dodano: 17.04.2019 r

Szanowni Państwo

Z powodu świąt w dniu 19 i 23 kwietnia biuro projektu będzie nieczynne.


Dodano: 17.04.2019 r

Szanowni Państwo

W dniu dzisiejszym biuro projektu na ul. Konarskiego 10/1 będzie czynne do godz 12-tej.

Od godziny 12-tej do 15-tej biuro projektu będzie czynne pod adresem ul. Kopernika 9/1 (Biuro Rachunkowe)


Dodano: 12.04.2019 r

Szanowni Państwo!

Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ”  w ramach II edycji rekrutacji część 3 grupa B3.

Uczestnicy projektu znajdujący się na pozycjach od nr 1 do nr 12 listy rankingowej zostają zakwalifikowani do przyznania wsparcia finansowego.

Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Lista rankingowa II edycja cz 3 gr B3


Dodano: 12.04.2019 r

Szanowni Państwo!

Informujemy, iż  biuro projektu jest nieczynne z powodu choroby.

Za utrudnienia przepraszamy , prosimy się kontaktować pod nr telefonu 570894321


Dodano: 27.03.2019 r

Szanowni Państwo!

Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ”  w ramach II edycji rekrutacji część 2 grupa B2.

Uczestnicy projektu znajdujący się na pozycjach od nr 1 do nr 12 listy rankingowej zostają zakwalifikowani do przyznania wsparcia finansowego.

Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Lista rankingowa I I edycja cz 2 gr B2


Dodano: 27.03.2019 r

Szanowni Państwo!

Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY Wsparcia pomostowego  UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach II edycji rekrutacji część 2 grupa B2.

Lista wniosków o wsparcie pomostowe rekomendowanych do dofinansowania  (aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Lista rankingowa wsparcie pomostowe II edycja cz2 gr B2


Dodano: 25.03.2019 r

Szanowni Państwo

Informujemy, iż w dniu 01.04.2019r. Biuro Projektu będzie nieczynne. Przepraszamy za utrudnienia.


Dodano: 20.03.2019 r

W związku ze zbliżającym się terminem podpisywania umów przyznania wsparcia finansowego zamieszczamy informację o komplecie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego.  .

Poniżej link zawierający zestawienie dokumentów potrzebnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego.

PTT CHECK LISTA konieczne_dokumenty_do_zawarcia_umowy

Prosimy przed podpisaniem umowy o przyznanie wsparcia finansowego o sprawdzenie z zamieszczoną powyżej tabelką czy maja Państwo wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do podpisania umowy.

Dokumenty potrzebne do  podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego(dokumenty z podanym nr załącznika to linki do pobrania):

          1. Kopia dokumentu rejestrowego (zaświadczenie o wpisie)
          2. Zaktualizowany Harmonogram rzeczowo-finansowym- ZAŁ nr 1
          3. Oświadczenie o aktualizacji danych zawartych w Formularzu informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis – ZAŁ nr 2
          4. Kopia dokumentów zgłoszenia działalności gospodarczej do Urzędu Statystycznego, ZUS i Urzędu Skarbowego
          5. Informacja na temat formy zabezpieczenia zwrotu przez uczestnika projektu środków na rozwój przedsiębiorczości
          6. Informacja o numerze rachunku bankowego – ZAŁ nr 3
          7. Kopia dokumentu o nadaniu numeru REGON
          8. Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUA , ZUS ZFA/ZPA)/KRUS prowadzonej działalności gospodarczej
          9. Kopia certyfikatu ukończenia bloku szkoleniowo-doradczego
          10. Oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych – ZAŁ nr 13
          11. Oświadczenie – Zgoda małżonka na zawarcie umowy oraz na wniesienie zabezpieczenia ( w przypadku wspólności majątkowej) – ZAŁ nr 4
          12. Oświadczenie o otrzymaniu, nieotrzymaniu pomocy de minimis – ZAŁ nr 19
          13. Oświadczenie o kwalifikowalności VAT –ZAŁ nr 5
          14. Oświadczenie-dotyczące-zakazu-dostępu-ZAŁ nr 6
          15. • Oświadczenie majątkowe uczestnika (Kwestionariusz) – ZAŁ nr 7
          16. Oświadczenie majątkowe poręczyciela – ZAŁ nr 8
          17. Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim – Zał nr 9
          18. Oświadczenie o nieposiadaniu długów przez uczestnika – ZAŁ nr 10
          19. Oświadczenie o nieposiadaniu długów przez poręczyciela- ZAŁ nr 11
          20. Oświadczenie o nieprowadzeniu innej DG pod adresem- ZAŁ nr 12
          21. Zał.-14-Zaświadczenie-o-zarobkach
          22. Oświadczenie o stanie cywilnym poręczyciela – ZAŁ nr 15
          23. Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych małżonka Uczestnika –ZAŁ nr 16
          24. Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych Poręczyciela – Zał nr 17
          25. Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych małżonka Poręczyciela –ZAŁ nr 18
          26. Ankieta dot. doradztwa
          27. Zabezpieczenie zwrotu udzielonego wsparcia: Weksel, Deklaracja wekslowa

Dodano: 19.03.2019 r

Szanowni Państwo!

Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ”  w ramach II edycji rekrutacji część 1 grupa B1.

Uczestnicy projektu znajdujący się na pozycjach od nr 1 do nr 13 listy rankingowej zostają zakwalifikowani do przyznania wsparcia finansowego.

Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Lista rankingowa I I edycja cz 1 gr B1


Dodano: 19.03.2019 r

Szanowni Państwo!

Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY Wsparcia pomostowego  UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach II edycji rekrutacji część 1 grupa B1.

Lista wniosków o wsparcie pomostowe rekomendowanych do dofinansowania  (aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Lista rankingowa wsparcie pomostowe II edycja cz1 gr B1


Dodano: 11.03.2019 r

Szanowni Państwo

W zakładce dokumenty dl uczestników dodano

Rozliczenie całościowe wsparcia pomostowego PTT


Dodano: 07.03.2019 r

Szanowni Państwo

Informujemy, iż  składanie biznes planów dla uczestników z 3 części naboru w II edycji gr B3.

Odbędzie się w terminie  20.03. 2019r. – 28.03 .2019r.


Dodano: 04.03.2019 r

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy zaktualizowany  Harmonogram  zaplanowanych działań  w okresie od 05.03.2019 r. do 13.03 2019 r. dla grupy B3z  III części z II edycji  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty!”

Harmonogram szk.i dor.- Gr. B3


Dodano: 04.03.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy Listę rankingową osób zakwalifikowanych do projektu (według numeru formularza) z trzeciej części naboru w drugiej edycji

Lista rankingowa 3 cz 2 edycja

Dziękujemy Wszystkim osobom, które zgłosiły swoje kandydatury do projektu.

Komisja Rekrutacyjna zakwalifikowała do udziału w projekcie 15 osób.  Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie informujemy, że planujemy rozpoczęcie zajęć na dzień  05 marca 2019 r.  Szczegółowy harmonogram będzie wywieszony na stronie internetowej projektu.

Dodatkowo, skontaktujemy się telefonicznie z każdym z Państwa.


Dodano: 26.02.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy
Harmonogram  zaplanowanych działań od  28.02.2019 r. do 02.03.2019 r. dla  uczestników  projektu (grupa B3) „Przedsiębiorca to Ty”

HARMONOGRAM B3badanie predyspozycji


Dodano: 22.02.2019 r

Szanowni Państwo

W dniu 22.02.2019r. zostaje zamknięty trzeci  w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.


Dodano: 21.02.2019 r

Szanowni Państwo

Informujemy, iż  składanie biznes planów dla uczestników z 2 części naboru w II edycji gr B2.

Odbędzie się w terminie  05.03. 2019r. – 13.03 .2019r.


Dodano: 15.02.2019 r

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy zaktualizowany  Harmonogram  zaplanowanych działań  w okresie od 19.02.2019 r. do 26.02 2019 r. dla grupy B2 z  II części z II edycji  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty!”

Harmonogram szk.i dor.- z bez nazwisk gr. B2


Dodano: 11.02.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy pomocne artykuły dla przedsiębiorców dotyczące VAT-u

  1. Od lutego zmiany w deklaracjach VAT.doc
  2. Rozporządzenie w sprawie wzorów deklaracji VAT.pdf

Dodano: 11.02.2019 r

Szanowni Państwo

Informujemy, iż  składanie biznes planów dla uczestników z 1 części naboru w II edycji gr B1.

Odbędzie się w terminie  20.02. 2019r. – 28.02 .2019r.


Dodano: 11.02.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy harmonogramy planowanych działań (od obecnej chwili  do dnia wypłacenia środków) dla osób z  1 i  2 części naboru w II edycji


Dodano: 11.02.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy Listę rankingową osób zakwalifikowanych do projektu (według numeru formularza) z drugiej części naboru w drugiej edycji

Lista rankingowa 2 część naboru w  2 edycji

Dziękujemy Wszystkim osobom, które zgłosiły swoje kandydatury do projektu.

Komisja Rekrutacyjna zakwalifikowała do udziału w projekcie 14 osób.  Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie informujemy, że planujemy rozpoczęcie zajęć na dzień  19 lutego 2019 r.  Szczegółowy harmonogram będzie wywieszony na stronie internetowej projektu.

Dodatkowo, skontaktujemy się telefonicznie z każdym z Państwa.


Dodano: 04.02.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy
Harmonogram  zaplanowanych działań od  04.02.2019 r. do 09.02.2019 r. dla  uczestników  projektu (grupa B2) „Przedsiębiorca to Ty”

Harmonogram – badanie predyspozycji PTT Giżycko 04.02.19-09.02.19.pdf


Dodano: 04.02.2019 r

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy ścieżkę wsparcia dla grupy B1 z  I części z II edycji  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty!”.

ścieżka wsparcia w projekcie B1.pdf


Dodano: 01.02.2019 r

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy zaktualizowany  Harmonogram  zaplanowanych działań  w okresie od 05.02.2019 r. do 08.02 2019 r. dla I części z II edycji  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty!”.

Harmonogram szk.i dor.- bez nazwisk 05_13_02_aktualizacja


Dodano: 31.01.2019 r

Szanowni Państwo

dniu 01.02.2019 r. uruchomiony zostanie trzeci w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, który zakończy się w   momencie zebrania 15 poprawnych zgłoszeń.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu).

Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:

Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1,  11-500 Giżycko

Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu.

Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność  z oryginałem przez Uczestnika.

W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.

Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.

W okresie naboru dokumentów rekrutacyjnych będą działały biura rekrutacyjno-konsultacyjne w powiecie węgorzewskim i piskim:

Filia w Węgorzewie
ul. Bema 27, 11-600 Węgorzewo

Filia w Piszu
Zdory 34 E, 12-200 Pisz


Dodano:31.01.2019 r

Szanowni Państwo

W dniu 31.01.2019r. zostaje zamknięty drugi  w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.


Dodano: 30.01.2019 r

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy Harmonogram  zaplanowanych działań  w okresie od 05.02.2019 r. do 08.02 2019 r. dla I części z II edycji  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty!”.

Harmonogram-05.02.2019- 08.02.2019 -PTT


Dodano: 29.01.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy Listę rankingową osób zakwalifikowanych do projektu (według numeru formularza) z pierwszej części naboru w drugiej edycji

Lista rankingowa 1 część naboru  w 2 edycji

Dziękujemy Wszystkim osobom, które zgłosiły swoje kandydatury do projektu.

Komisja Rekrutacyjna zakwalifikowała do udziału w projekcie 15 osób.  Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie informujemy, że planujemy rozpoczęcie zajęć na dzień  05 lutego 2019 r.  Szczegółowy harmonogram będzie wywieszony na stronie internetowej projektu.

Dodatkowo, skontaktujemy się telefonicznie z każdym z Państwa.


Dodano: 29.01.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy pomocne artykuły dla przedsiębiorców

(dostępne po kliknięciu w powyższy link)


Dodano: 22.01.2019 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy
Harmonogram  zaplanowanych działań od  23.01.2019 r. do 28.01.2019 r. dla  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty”

Harmonogram – badanie predyspozycji PTT Giżycko 23.01.19 – 28.01.19.pdf

(harmonogram dostępny po kliknięciu w powyższy link)


Dodano: 07.01.2019 r

Szanowni Państwo

dniu 07.01.2019 r. uruchomiony zostanie drugi w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, który zakończy się w   momencie zebrania 15 poprawnych zgłoszeń.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu).

Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:

Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1,  11-500 Giżycko

Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu.

Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność  z oryginałem przez Uczestnika.

W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.

Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.

W okresie naboru dokumentów rekrutacyjnych będą działały biura rekrutacyjno-konsultacyjne w powiecie węgorzewskim i piskim:

Filia w Węgorzewie
ul. Bema 27, 11-600 Węgorzewo

Filia w Piszu
Zdory 34 E, 12-200 Pisz

 


Dodano: 07.01.2019 r

Szanowni Państwo

W dniu 07.01.2019r. zostaje zamknięty pierwszy w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.

 


Dodano: 21.12.2018 r

Szanowni Państwo

W dniu 24 grudnia 2018 r.
biuro projektu będzie nieczynne

 


Dodano: 07.12.2018 r

dniu 17.12.2018 r. uruchomiony zostanie pierwszy w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, który zakończy się w   momencie zebrania 15 poprawnych zgłoszeń.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu).

Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:

Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1,  11-500 Giżycko

Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu.

Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność  z oryginałem przez Uczestnika.

W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.

Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.

W okresie naboru dokumentów rekrutacyjnych będą działały biura rekrutacyjno-konsultacyjne w powiecie węgorzewskim i piskim:

Filia w Węgorzewie
ul. Bema 27, 11-600 Węgorzewo

Filia w Piszu
Zdory 34 E, 12-200 Pisz


Dodano: 29.10.2018 r

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż w dniu 02.11.2018r. biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.


Dodano: 26.10.2018 r

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy
Harmonogram  zaplanowanych działań od  05.11.2018 r. do 10.11.2018 r. dla  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty”

Harmonogram doradztwo indywidualne PTT Giżycko 5.11.18-10.11.18 aktualny.pdf
(harmonogram dostępny po kliknięciu w powyższy link)


Dodano: 10.10.2018 r

ROZLICZENIE  WSPARCIA  FINANSOWEGO  NA  ROZWÓJ  PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

 Wstęp – terminy, zmiany wydatkowania

 Na wydatkowanie otrzymanej dotacji uczestnik ma 3 miesiące od daty podpisania umowy.

Na rozliczenie dotacji przedsiębiorca ma 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia rzeczowego terminu realizacji inwestycji.

Termin oraz sposób wydatkowania może zostać zmieniony na uzasadniony wniosek Uczestnika projektu, złożony nie później niż   w terminie 5 dni roboczych przed dniem, w którym zmiana Umowy w tym zakresie ma wejść w życie oraz po uprzednim wyrażeniu zgody w tym zakresie przez Koordynatora projektu.

Niedopuszczalna jest samowolna zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego (terminu i sposobu wydatkowania). Uczestnik najpierw zwraca się z wnioskiem o zmianę i  dopiero po uzyskaniu zgody na piśmie może dokonywać zakupów zgodnie ze zmienionym harmonogramem.

Składając wniosek o zmianę sposobu wydatkowania dotacji, należy pamiętać, że proponowane zmiany powinny stanowić jedynie korektę pierwotnego harmonogramu, np. z powodu: zmiany cen, niedostępności artykułu i zamykać się w 10% wartości otrzymanej dotacji.Możliwe jest dokonanie nieco większych (20-30%) zmian, jednakże nie mogą one znacznie zmienić harmonogramu, gdyż stanowił on część biznesplanu, który był oceniany przez ekspertów.  

Zmiany powyżej 10% wymagają aneksowania umowy o wsparcie finansowe na rozwój.

Ważnie przy sporządzeniu rozliczeniu wsparcia finansowego na rozwój:

  1. Rozliczenie MUSI być zgodne z harmonogramem złożonym wraz z biznesplanem lub – jeśli uczestnik występował o zmianę – z ostatnio zatwierdzonym harmonogramem,
  2. Do rozliczenia mają być dołączone następujące dokumenty: (punkty od b do n to jednocześnie  linki do dokumentów- po kliknięciu w dany punkt otwiera się link do dokumentu)
  1. Faktury zakupu lub inne dokumenty potwierdzające zakup, np. umowy kupna – sprzedaży
  2. Oświadczenie o kwalifikowalności VAT
  3. Oświadczenie-cena rynkowa
  4. Oświadczenie-kasa fiskalna
  5. Oświadczenie-sprzedawcy
  6. Oświadczenie zakupy poniżej-3500zł
  7. Oświadczenie zapłata podatku
  8. Oświadczenie-zwrot VAT
  9. Oświadczenie o dokonaniu zakupów zgodnie z BP
  10. Oświadczenie o niekorzystaniu z innych źródeł
  11. Oświadczenie-brak zakupów od członków rodziny
  12. Protokół odbioru
  13. Rozliczenie wsparcia finansowego
  14. Zestawienie usług zakupionych z dotacji
  1. Dokumenty sporządzane są na wzorach zamieszczonych na stronie internetowej projektu.
  2. Uczestnik załącza do rozliczenia wszystkie ww. dokumenty, z tym że na tych które nie mają zastosowania w jego przypadku zamieszcza zapis „NIE DOTYCZY”.
  3. Kopie wszystkich dokumentów muszą być potwierdzone przez Przedsiębiorcę za zgodność z oryginałem przez opatrzenie każdej strony klauzulą „za zgodność z oryginałem”, aktualną datą, nazwą miejscowości oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy lub opatrzenie pierwszej strony dokumentu napisem „za zgodność z oryginałem od strony … do strony … z aktualną datą, nazwą miejscowością oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy
  4. W przypadku zakupu używanych środków trwałych (w tym: samochodów, maszyn i urządzeń o wartości powyżej 3.500 zł) należy:
    1. Przedstawić deklarację pochodzenia środka trwałego, będącej oświadczeniem sprzedawcy, że w okresie ostatnich 7 lat przed złożeniem wniosku środek trwały nie został kupiony choćby w części ze środków publicznych i /lub UE
    2. Potwierdzić wartość rynkową środka trwałego w dniu zakupu poprzez dołączenie do Rozliczenia opinii rzeczoznawcy lub trzech ofert z rynku na tożsamy środek trwały (ta sama marka, ten sam model, ten sam rok produkcji oraz co najmniej zbliżone inne parametry środka).
    3. Opłacić podatek od czynności cywilno-prawnych, deklaracja PCC-3 ( w przypadku zakupów od osób fizycznych przewyższających kwotę 1000 zł, czyli gdy sporządzana jest umowa kupa-sprzedaży, a nie ma faktury).
    4. Ubezpieczyć samochód (ubezpieczenie OC)
  1. Zapisy ustawy Prawo przedsiębiorców zabraniają dokonywania zakupów w ramach jednej transakcji o wartości 15 tys. zl i więcej w formie gotówkowej.
  2. Nie wolno dokonywać zakupów od członków rodziny, do drugiej linii bocznej (czyli nawet od bratanka, siostrzenicy)
  3. Całość zakupów inwestycyjnych może być wykorzystywana wyłącznie przez nabywcę

Dodano: 08.10.2018 r

Szanowni Państwo,

w związku z licznymi pytaniami dotyczącymi sposobu wydatkowania środków z otrzymywanych rat finansowego wsparcia pomostowego przypominamy, iż:

zgodnie z REGULAMIN-em REKRUTACJI I PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

          • 13 – Finansowe wsparcie pomostowe, 

w cytowanych poniżej punktach określony został sposób wydatkowania:

            1. Wsparcie finansowe wypłacane jest w miesięcznych transzach. Przed wypłatą kolejnej transzy wsparcia uczestnik powinien udokumentować opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz złożyć rozliczenie przyznanych środków (załącznik nr 26 do niniejszego Regulaminu)
            2. Wydatkowanie wsparcia pomostowego następuje zgodnie z Wnioskiem o przyznanie finansowego wsparcia pomostowego.
            3. Wsparcie udzielane jest na pokrycie bieżących, niezbędnych opłat związanych bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą, w szczególności na opłacenie składek ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, podatków, opłat administracyjnych.
                1. W ramach wsparcia pomostowego mogą być ponoszone m.in.:
              1. ) koszty ZUS;
              2. ) koszty administracyjne (w tym m.in. koszty czynszu lub wynajmu pomieszczeń bezpośrednio związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą). Dopuszcza się możliwość dzierżawy lokalu od rodziców uczestnika projektu, pod warunkiem, że umowa zawarta pomiędzy dzierżawcą a wydzierżawiającym będzie zgodna z odpowiednimi przepisami Kodeksu Cywilnego oraz nie będzie budziła wątpliwości co do prawidłowego wykorzystania udzielonego wsparcia;
              3. ) koszty eksploatacji pomieszczeń (w tym m.in. opłaty za energię elektryczną, cieplną, gazową i wodę);
              4. ) koszty usług pocztowych
              5. ) koszty usług księgowych
              6. ) koszty usług prawnych;
              7. ) koszty usług telekomunikacyjnych;
              8. ) koszty materiałów biurowych;
              9. ) koszty działań informacyjno – promocyjnych;
              10. ) inne koszty bezpośrednio związane z działalnością firmy.

Dodano: 03.10.2018 r

Szanowni Państwo!

W związku z licznymi wątpliwościami, pytaniami i błędami we wnioskach o zmianę sposobu wydatkowania, przygotowane zostały listy kontrolne, które pomogą je wyeliminować.

          1. Check lista – Wniosek o zmianę -dotacja
          2. Check lista – Wniosek o zmianę -pomostówka

Uprzejmie prosimy o sczytanie składanego wniosku z check listą.

Wierzymy, że dzięki temu składane wnioski będą bezbłędne, co pozwoli na szybsze ich zatwierdzanie.

Check listy są dostępne również w zakładce Dokumenty dla Uczestników


Dodano: 27.09.2018 r

Szanowni Państwo!

W zakładce Dokumenty dla Uczestników dodano wniosek o zmianę sposobu wydatkowania Wsparcia finansowego i pomostowego.

zamieszczamy również link poniżej

PTT wniosek o zmianę sposobu wydatkowania WF z podsumowaniem

PTT-wniosek-o-zmianę-sposobu-wydatkowania-pomostówki-z-podsumowaniem


Dodano: 15.09.2018 r

Szanowni Państwo!

Poniżej zamieszczamy link z ankietę badającą potrzeby doradcze  uczestnikówANKIETA WYMAGANA PRZY PODPISANIU UMOWY

Ankieta badająca potrzeby doradcze uczestnika

 


Dodano: 14.09.2018 r

Szanowni Państwo!

Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY Wsparcia pomostowego  UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach I edycji rekrutacji.

Lista wniosków o wsparcie pomostowe rekomendowanych do dofinansowania  (aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Lista rankingowa wsparcie pomostowe I edycja.pdf


Dodano: 13.09.2018 r

Szanowni Państwo!

Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ”  w ramach I edycji rekrutacji.

Uczestnicy projektu znajdujący się na pozycjach od nr 1 do nr 33 listy rankingowej zostają zakwalifikowani do przyznania wsparcia finansowego.

Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)

Lista rankingowa I edycja. Pdf


Dodano: 13.09.2018 r

W związku ze zbliżającym się terminem podpisywania umów przyznania wsparcia finansowego zamieszczamy informację o komplecie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego.  .

Poniżej link zawierający zestawienie dokumentów potrzebnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego.

PTT-CHECK_LISTA_Tabela z zestawieniem dokumentów potrzebnych do podpisania umowy

Prosimy przed podpisaniem umowy o przyznanie wsparcia finansowego o sprawdzenie z zamieszczoną powyżej tabelką czy maja Państwo wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do podpisania umowy.

Dokumenty potrzebne do  podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego(dokumenty z podanym nr załącznika to linki do pobrania):

          1. Kopia dokumentu rejestrowego (zaświadczenie o wpisie)
          2. Zaktualizowany Harmonogram rzeczowo-finansowym- ZAŁ nr 1
          3. Oświadczenie o aktualizacji danych zawartych w Formularzu informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis – ZAŁ nr 2
          4. Kopia dokumentów zgłoszenia działalności gospodarczej do Urzędu Statystycznego, ZUS i Urzędu Skarbowego
          5. Informacja na temat formy zabezpieczenia zwrotu przez uczestnika projektu środków na rozwój przedsiębiorczości
          6. Informacja o numerze rachunku bankowego – ZAŁ nr 3
          7. Kopia dokumentu o nadaniu numeru REGON
          8. Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUA , ZUS ZFA/ZPA)/KRUS prowadzonej działalności gospodarczej
          9. Kopia certyfikatu ukończenia bloku szkoleniowo-doradczego
          10. Oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych – ZAŁ nr 13
          11. Oświadczenie – Zgoda małżonka na zawarcie umowy oraz na wniesienie zabezpieczenia ( w przypadku wspólności majątkowej) – ZAŁ nr 4
          12. Oświadczenie o otrzymaniu, nieotrzymaniu pomocy de minimis – ZAŁ nr 19
          13. Oświadczenie o kwalifikowalności VAT –ZAŁ nr 5
          14. Oświadczenie dotyczące zakazu dostępu – ZAŁ nr 6
          15. • Oświadczenie majątkowe uczestnika (Kwestionariusz) – ZAŁ nr 7
          16. Oświadczenie majątkowe poręczyciela – ZAŁ nr 8
          17. Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim – Zał nr 9
          18. Oświadczenie o nieposiadaniu długów przez uczestnika – ZAŁ nr 10
          19. Oświadczenie o nieposiadaniu długów przez poręczyciela- ZAŁ nr 11
          20. Oświadczenie o nieprowadzeniu innej DG pod adresem- ZAŁ nr 12
          21. Zaświadczenie o zarobkach poręczyciela – ZAŁ nr 14
          22. Oświadczenie o stanie cywilnym poręczyciela – ZAŁ nr 15
          23. Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych małżonka Uczestnika –ZAŁ nr 16
          24. Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych Poręczyciela – Zał nr 17
          25. Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych małżonka Poręczyciela –ZAŁ nr 18
          26. Ankieta dot. doradztwa
          27. Zabezpieczenie zwrotu udzielonego wsparcia: Weksel, Deklaracja wekslowa

Dodano: 24.08.2018 r

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy oświadczenia potrzebne do złożenia biznes planu.

Oświadczenia do Biznesplanu – osobne .doc
(aktywne po kliknięciu w powyższy link)

Są one również umieszczone w zakładce Dokumenty dla uczestników pod załącznikiem nr 10


Dodano: 10.08.2018 r

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy skorygowany Harmonogram  zaplanowanych działań  w okresie
od 13.08.2018 r. do 25.08 2018 r. dla  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty!”.

Harmonogram 2 PTT – szkolenia i doradztwo biznesowe w okresie 13-25.08.2018 – aktualizacja


Dodano: 10.08.2018 r

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy skorygowany Harmonogram  zaplanowanych działań  w okresie
od 13.08.2018 r. do 25.08 2018 r. dla  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty!”.

Harmonogram szkolenia i doradztwo biznesowe – z nazwiskami 13-25.08.2018 w.3


Dodano: 10.08.2018 r

Szanowni Państwo,
Wyznaczam termin na składanie biznesplanów:

31 sierpnia –  6 września 2018 r.

Miejsce składania: biuro projektu w Giżycku, ul. Konarskiego 10/1

                                                                      kierownik projektu


Dodano: 10.08.2018 r

Szanowni Państwo,

Poniżej zamieszczamy skorygowany Harmonogram  zaplanowanych działań  w okresie od  13.08.2018 r. do 25.08 2018 r. dla  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty”.

Harmonogram szkolenia i doradztwo biznesowe – z nazwiskami 13-25.08.2018 w.2

UWAGA, nastąpiła zmiana miejsca odbywania szkoleń i doradztwa w PISZU.


Dodano: 06.08.2018 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy Harmonogram  zaplanowanych działań od  13.08.2018 r. do 25.08 2018 r. dla  uczestników  projektu „Przedsiębiorca to Ty”.

Harmonogram szkolenia i doradztwo biznesowe 13-27.08.2018


Dodano: 06.08.2018 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy Listę rankingową osób zakwalifikowanych do projektu (według numeru formularza).

PTT-G Lista rankingowa – podstawowa i rezerwowa

Dziękujemy Wszystkim osobom, które zgłosiły swoje kandydatury do projektu.

Komisja Rekrutacyjna zakwalifikowała do udziału w projekcie 40 osób.

W przypadku rezygnacji którejś z nich, zakwalifikowana zostanie kolejna osoba z listy rezerwowej.

Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie informujemy, że planujemy rozpoczęcie zajęć na dzień
13 sierpnia 2018 r.  Szczegółowy harmonogram będzie wywieszony na stronie internetowej projektu.

Dodatkowo, skontaktujemy się telefonicznie z każdym z Państwa.


Dodano: 19.07.2018 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy Harmonogram  zaplanowanych działań od  17.07. 2018 r. do 26.07 2018 w projekcie „Przedsiębiorca To Ty!”

harmonogram dor.zaw – badanie predyspozycji 17-26.07.2018.pdf

(harmonogram aktywny po kliknięciu w link)


Dodano: 10.07.2018 r

Szanowni Państwo

Poniżej zamieszczamy Harmonogram  zaplanowanych działań od  17.07. 2018 r. do 20.07 2018 w projekcie „Przedsiębiorca To Ty!”

PTT harmonogram dor.zaw – badanie predyspozycji 17-19.07.2018.pdf

(harmonogram aktywny po kliknięciu w link)

 


Dodano: 29.06.2018 r.

Informujemy, że pierwszy nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, został wydłużony i zakończy się  15.07.2018 r.  lub  w momencie zebrania 50 poprawnych zgłoszeń.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu i jego filiach ).

Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:

Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1,  11-500 Giżycko

lub na adres filii biura projektu:

          1. Filia w Węgorzewie
            ul.Armii Krajowej 2c
            11-600 Węgorzewo
          2. Filia w Piszu
            Plac Daszyńskiego 6
            12-200 Pisz

Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane w:

          1. Giżycku od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
          2. Piszu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:30.
          3. Węgorzewie w poniedziałki 10:00 – 17:00,
            wtorek-piątek 8:00-15:00

W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu lub jego filii.

Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność  z oryginałem przez Uczestnika.

W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.

Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.

 


Dodano: 22.06.2018 r.

Informujemy, że pierwszy nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, został wydłużony i zakończy się  30.06.2018 r.  lub  w momencie zebrania 50 poprawnych zgłoszeń.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu i jego filiach ).

Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:

Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1,  11-500 Giżycko

lub na adres filii biura projektu:

          1. Filia w Węgorzewie
            ul.Armii Krajowej 2c
            11-600 Węgorzewo
          2. Filia w Piszu
            Plac Daszyńskiego 6
            12-200 Pisz

Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane w:

          1. Giżycku od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
          2. Piszu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:30.
          3. Węgorzewie w poniedziałki 10:00 – 17:00,
            wtorek-piątek 8:00-15:00

W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu lub jego filii.

Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność  z oryginałem przez Uczestnika.

W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.

Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.


Dodano: 15.06.2018 r.

Informujemy, że pierwszy nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, został wydłużony i zakończy się  22.06.2018 r.  lub  w momencie zebrania 50 poprawnych zgłoszeń.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu i jego filiach ).

Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:

Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1,  11-500 Giżycko

lub na adres filii biura projektu:

          1. Filia w Węgorzewie
            ul.Armii Krajowej 2c
            11-600 Węgorzewo
          2. Filia w Piszu
            Plac Daszyńskiego 6
            12-200 Pisz

Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane w:

          1. Giżycku od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
          2. Piszu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:30.
          3. Węgorzewie w poniedziałki 10:00 – 17:00,
            wtorek-piątek 8:00-15:00

W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu lub jego filii.

Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność  z oryginałem przez Uczestnika.

W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.

Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.

 


Dodano: 08.06.2018 r.

 


Dodano: 08.06.2018 r.

Chciałbyś/Chciałabyś otworzyć własny biznes ale nie masz pomysłu i brak Ci odwagi przeczytaj poniższy artykuł.

Lektura może być dla Ciebie inspiracją

(artykuł aktywny po kliknięciu w poniższy link)

Przedsiębiorczość po polsku PDF


Dodano: 06.06.2018 r.

Informujemy, że pierwszy nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, został wydłużony i zakończy się  15.06.2018 r.  lub  w momencie zebrania 50 poprawnych zgłoszeń.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu i jego filiach ).

Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:

Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1,  11-500 Giżycko

lub na adres filii biura projektu:

          1. Filia w Węgorzewie
            ul.Armii Krajowej 2c
            11-600 Węgorzewo
          2. Filia w Piszu
            Plac Daszyńskiego 6
            12-200 Pisz

Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane w:

          1. Giżycku od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
          2. Piszu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:30.
          3. Węgorzewie w poniedziałki 10:00 – 17:00,
            wtorek-piątek 8:00-15:00

W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu lub jego filii.

Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność  z oryginałem przez Uczestnika.

W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.

Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.


Dodano: 08.05.2018 r.

Informujemy, że zostały uruchomione dwie nowe filie biura projektu w Węgorzewie i Piszu:

          1. Filia w Węgorzewie
            ul.Armii Krajowej 2c
            11-600 Węgorzewo
            wegorzewo@business-school.pl
            tel. 570 897 633
          2. Filia w Piszu
            Plac Daszyńskiego 6
            12-200 Pisz

            pisz@business-school.pl
            tel. 570 896 832

Dodano: 20.04.2018 r.

W dniu 09.05.2018 r. uruchomiony zostanie pierwszy nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, który zakończy się w  05.06.2018 r.  lub  w momencie zebrania 50 poprawnych zgłoszeń.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu).

Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:

Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1,  11-500 Giżycko

Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu.

Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność  z oryginałem przez Uczestnika.

W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.

Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.


 

 

 

 

 

 

 

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego