Dodano: 21.12.2020 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy, iż w dniach 24.12.2020 – 28.12.2020 biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano: 18.12.2020 r.
Szanowni Państwo,
Na zbliżające się Święta
pragniemy złożyć życzenia
przeżywania Bożego
Narodzenia w zdrowiu, radości
i ciepłej rodzinnej atmosferze.
Kolejny zaś rok niech będzie czasem pokoju oraz realizacji osobistych zamierzeń.
Życzy
Dyrekcja
oraz
zespół projektu
Business-School
Dodano: 27.11.2020 r.
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy harmonogram zaplanowanych działań od 07.12.2020 r. do 14.12.2020 r. dla uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty” – edycja III – grupy C1-C3.
Dodano: 29.10.2020 r.
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy artykuł przedstawiający tarcze anty kryzysowe w pigułce czyli z jakich rozwiązań może skorzystać przedsiębiorca.
Dodano: 17.07.2020 r.
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy harmonogram zaplanowanych działań od 09.07.2020 r. do 05.08.2020 r. dla uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty” – edycja III – grupy C1-C3.
Harmonogram doradztwo biznesowe indywidualne – szyte na miarę – 29.07-05.08
Dodano: 08.07.2020 r.
Szanowni Państwo,
Informujemy, iż w dniach 20.07.2020 – 31.07.2020 biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano: 01.04.2020 r.
WSTRZYMANA BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA INTERESANTÓW
Szanowni Państwo,
W związku z zagrożeniem pandemicznym, mając na względzie Państwa i nasze bezpieczeństwo oraz chcąc w jak największym stopniu zminimalizować zagrożenie zakażeniem koronawirusem, wstrzymana została do odwołania bezpośrednia obsługa uczestników projektu/osób zainteresowanych wzięciem w nim udziału. Nadal jednak można kontaktować się telefonicznie lub e-mailowo
Dodano: 26.03.2020 r.
Pozdrawiam
- Tarcza antykryzysowa dla przedsiębiorców w związku z COVID
- Nadużycia i wyłudzenia w unijnych projektach
Dodano: 18.03.2020 r.
konieczności złożenia w terminie do 14 dni po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe następujących dokumentów:
- Rozliczenie całościowe wsparcia pomostowego – wg wzoru
- Oświadczenie o sposobie wydatkowania wsparcia pomostowego – wg wzoru
- Oświadczenie dotyczące zatrudnienia pracownika (dokument wypełniają wszyscy, a osoby które deklarowały w formularzu rekrutacyjnym lub w biznesplanie zatrudnienie pracownika dołączają umowy o pracę) – wg wzoru
- Zaświadczenie o wpisie do CEiDG ze wskazaniem statusu uczestnika „aktywny” na minimum 3 dni po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
- Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na na minimum 1 dzień po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
- Zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatku dochodowego oraz VAT-u (w przypadku podatników VAT) na minimum 1 dzień po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
- Wydruk ze strony Ministerstwa Finansów potwierdzający status w zakresie podatnika VAT na minimum 3 dni po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
- Oświadczenie dot. zatrudnienia pracownika
- Oświadczenie o sposobie wydatkowania wsparcia pomostowego
- Rozliczenie całościowe wsparcia pomostowego – PTT-G
- Rozliczenie całościowe wsparcia pomostowego PTT-G – wzór wypełnienia
Dodano: 10.03.2020 r
Poniżej zamieszczamy OSTATECZNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW ORAZ OSTATECZNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” – PO PROCEDURZE ODWOŁAWCZEJ
w ramach III edycji rekrutacji część 3 grupa C3.
- OSTATECZNA Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
- OSTATECZNA Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.
Dodano: 27.02.2020 r
ROZLICZENIE WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Wstęp – terminy, zmiany wydatkowania
Na wydatkowanie otrzymanej dotacji uczestnik ma 3 miesiące od daty podpisania umowy.
Na rozliczenie dotacji przedsiębiorca ma 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia rzeczowego terminu realizacji inwestycji.
Termin oraz sposób wydatkowania może zostać zmieniony na uzasadniony wniosek Uczestnika projektu, złożony nie później niż w terminie 5 dni roboczych przed dniem, w którym zmiana Umowy w tym zakresie ma wejść w życie oraz po uprzednim wyrażeniu zgody w tym zakresie przez Koordynatora projektu.
Niedopuszczalna jest samowolna zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego (terminu i sposobu wydatkowania). Uczestnik najpierw zwraca się z wnioskiem o zmianę i dopiero po uzyskaniu zgody na piśmie może dokonywać zakupów zgodnie ze zmienionym harmonogramem.
Składając wniosek o zmianę sposobu wydatkowania dotacji, należy pamiętać, że proponowane zmiany powinny stanowić jedynie korektę pierwotnego harmonogramu, np. z powodu: zmiany cen, niedostępności artykułu i zamykać się w 10% wartości otrzymanej dotacji.Możliwe jest dokonanie nieco większych (20-30%) zmian, jednakże nie mogą one znacznie zmienić harmonogramu, gdyż stanowił on część biznesplanu, który był oceniany przez ekspertów.
Zmiany powyżej 10% wymagają aneksowania umowy o wsparcie finansowe na rozwój.
Ważnie przy sporządzeniu rozliczeniu wsparcia finansowego na rozwój:
- Rozliczenie MUSI być zgodne z harmonogramem złożonym wraz z biznesplanem lub – jeśli uczestnik występował o zmianę – z ostatnio zatwierdzonym harmonogramem,
- Do rozliczenia mają być dołączone następujące dokumenty: (punkty od b do n to jednocześnie linki do dokumentów- po kliknięciu w dany punkt otwiera się link do dokumentu)
- Faktury zakupu lub inne dokumenty potwierdzające zakup, np. umowy kupna – sprzedaży
- Dowody zapłaty za dokonane zakupy
- Kwartalne -oświadczenie VAT
- Oświadczenie -cena rynkowa
- Oświadczenie -kasa fiskalna
- Oświadczenie sprzedawcy
- Oświadczenie – zakupy poniżej 3500zł
- Oświadczenie -zapłata podatku
- Oświadczenie -o dokonaniu zakupów zg. z BP
- Oświadczenie -o niekorzystaniu z innych źródeł
- Oświadczenie -brak zakupów od członków rodziny
- Protokół odbioru
- Rozliczenie wsparcia finansowego
- Zestawienie -usług zakupionych z dotacji
- Check lista dokumentów do rozliczenia wsparcia finansowego na rozwój dotacji
- Dokumenty sporządzane są na wzorach zamieszczonych na stronie internetowej projektu.
- Uczestnik załącza do rozliczenia wszystkie ww. dokumenty, z tym że na tych które nie mają zastosowania w jego przypadku zamieszcza zapis „NIE DOTYCZY”.
- Kopie wszystkich dokumentów muszą być potwierdzone przez Przedsiębiorcę za zgodność z oryginałem przez opatrzenie każdej strony klauzulą „za zgodność z oryginałem”, aktualną datą, nazwą miejscowości oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy lub opatrzenie pierwszej strony dokumentu napisem „za zgodność z oryginałem od strony … do strony … z aktualną datą, nazwą miejscowością oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy
- W przypadku zakupu używanych środków trwałych (w tym: samochodów, maszyn i urządzeń o wartości powyżej 3.500 zł) należy:
-
- Przedstawić deklarację pochodzenia środka trwałego, będącej oświadczeniem sprzedawcy, że w okresie ostatnich 7 lat przed złożeniem wniosku środek trwały nie został kupiony choćby w części ze środków publicznych i /lub UE
- Potwierdzić wartość rynkową środka trwałego w dniu zakupu poprzez dołączenie do Rozliczenia opinii rzeczoznawcy lub trzech ofert z rynku na tożsamy środek trwały (ta sama marka, ten sam model, ten sam rok produkcji oraz co najmniej zbliżone inne parametry środka).
- Opłacić podatek od czynności cywilno-prawnych, deklaracja PCC-3 ( w przypadku zakupów od osób fizycznych przewyższających kwotę 1000 zł, czyli gdy sporządzana jest umowa kupa-sprzedaży, a nie ma faktury).
- Ubezpieczyć samochód (ubezpieczenie OC)
- Zapisy ustawy Prawo przedsiębiorców zabraniają dokonywania zakupów w ramach jednej transakcji o wartości 15 tys. zl i więcej w formie gotówkowej.
- Nie wolno dokonywać zakupów od członków rodziny, do drugiej linii bocznej (czyli nawet od bratanka, siostrzenicy)
- Całość zakupów inwestycyjnych może być wykorzystywana wyłącznie przez nabywcę
Dodano: 27.02.2020 r
Poniżej zamieszczamy OSTATECZNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW ORAZ OSTATECZNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ”
w ramach III edycji rekrutacji część 2 grupa C2.
- OSTATECZNA Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
- OSTATECZNA Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.
Dodano:26.02.2020 r
Poniżej zamieszczamy WSTĘPNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW ORAZ WSTĘPNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach III edycji rekrutacji część 3 grupa C3. (Ostateczne listy zostaną ogłoszone po zakończeniu procedury odwoławczej)
- Wstępna Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
- Wstępna Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe(aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.
Zgodnie z Regulamin rekrutacji i przyznawania środków finansowych wers 23.10.2019 w 14 –Procedura odwoławcza podpunkt 1 i 2
- Procedura odwoławcza przysługuje tylko i wyłącznie osobom, które nie otrzymały dotacji inwestycyjnej (biznes plan/wniosek o wsparcie pomostowe został odrzucony na etapie oceny merytorycznej/formalnej, nie otrzymał wymaganego minimum punktowego lub uzyskał pozytywny wynik oceny merytorycznej lecz nie otrzymał dofinansowania).
- Ubiegający się o przyznanie wsparcia finansowego, którego wniosek został odrzucony na etapie oceny formalnej lub merytorycznej w terminie 5 dni roboczychod dnia otrzymania informacji w tej sprawie ma możliwość złożenia pisemnego odwołania do Beneficjenta wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu/wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego(dalej wniosek). O zachowaniu tego terminu decyduje data wpływu pisma do biura projektu
Dodano:12.02.2020 r
SUPER WAŻNE DLA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych – wzór
Przydatne informacje dla osób prowadzących lub zamierzających prowadzić działalność gospodarczą
- Koniec ulgi na start i przejście na składki preferencyjne
- Podatek od wartości dodanej w przychodach i kosztach podatkowych
- Prowadzenie działalności gospodarczej przez VAT-owca w mieszkaniu
- Przedsiębiorca jako konsument
- Ważne zmiany w podatkach i ZUS w 2020 roku
- Nowy plik JPK to nowe obowiązki dla firm
- Rozporządzenie wprowadzające oznaczenia transakcji w pliku JPK
Dodano:12.02.2020 r
Poniżej zamieszczamy WSTĘPNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW ORAZ WSTĘPNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach III edycji rekrutacji część 2 grupa C2. (Ostateczne listy zostaną ogłoszone po zakończeniu procedury odwoławczej)
- Wstępna Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
- Wstępna Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe(aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.
Zgodnie z Regulamin rekrutacji i przyznawania środków finansowych wers 23.10.2019 w 14 –Procedura odwoławcza podpunkt 1 i 2
- Procedura odwoławcza przysługuje tylko i wyłącznie osobom, które nie otrzymały dotacji inwestycyjnej (biznes plan/wniosek o wsparcie pomostowe został odrzucony na etapie oceny merytorycznej/formalnej, nie otrzymał wymaganego minimum punktowego lub uzyskał pozytywny wynik oceny merytorycznej lecz nie otrzymał dofinansowania).
- Ubiegający się o przyznanie wsparcia finansowego, którego wniosek został odrzucony na etapie oceny formalnej lub merytorycznej w terminie 5 dni roboczychod dnia otrzymania informacji w tej sprawie ma możliwość złożenia pisemnego odwołania do Beneficjenta wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu/wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego(dalej wniosek). O zachowaniu tego terminu decyduje data wpływu pisma do biura projektu
Dodano: 30.01.2020 r
poniżej zamieszczamy artykuł pomocny dla osób płacących pełen ZUS.
Mały ZUS Plus
Dodano: 29.01.2020 r
Poniżej zamieszczamy OSTATECZNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW ORAZ OSTATECZNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ”
w ramach III edycji rekrutacji część 1 grupa C1.
- Ostateczna Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
- Ostateczna Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe(aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.
Dodano: 27.01.2020 r
W związku ze zbliżającym się terminem podpisywania umów przyznania wsparcia finansowego zamieszczamy informację o komplecie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego.
Poniżej link zawierający zestawienie dokumentów potrzebnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego.
PTT – CHECK LISTA – konieczne dokumenty do zawarcia umowy
Prosimy przed podpisaniem umowy o przyznanie wsparcia finansowego o sprawdzenie z zamieszczoną powyżej tabelką czy maja Państwo wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do podpisania umowy.
Dokumenty potrzebne do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego(dokumenty z podanym nr załącznika to linki do pobrania):
-
- Kopia dokumentu rejestrowego (zaświadczenie o wpisie)
- Zał. 1 Harmonogram rzeczowo-finansowym-inwestycji
- Zał. 2 Oświadczenie o aktualizacji pomdanych zawartych w Formularzu przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Kopia dokumentów zgłoszenia działalności gospodarczej do Urzędu Statystycznego, ZUS i Urzędu Skarbowego
- Informacja na temat formy zabezpieczenia zwrotu przez uczestnika projektu środków na rozwój przedsiębiorczości
- Zał. 3 Oświadczenie o numerze rachunku bankowego
- Kopia dokumentu o nadaniu numeru REGON
- Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUA , ZUS ZFA/ZPA)/KRUS prowadzonej działalności gospodarczej
- Kopia certyfikatu ukończenia bloku szkoleniowo-doradczego
- Zał. 4 Zgoda współmałżonka
- Zał. 5 Oświadczenie o kwalifikowalności VAT
- Zał. 6 Oświadczenie dotyczące zakazu dostępu
- Zał. 7 Kwestionariusz uczestnik majątek
- Zał. 8 Oświadczenie majątkowe poręczyciela
- Zał. 9 Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim
- Zał. 10 Oświadczenie długi uczestnik
- Zał. 11 Oświadczenie długi poręczyciel
- Zał. 12 Oświadczenie o nieprowadzeniu innej DG pod adresem
- Zał. 13 Oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych
- Zał. 14 Zaświadczenie o zarobkach
- Zał. 15 Oświadczenie statusie cywilnym poręczyciela
- Zał. 16 Zgoda małżonka uczestnika na przetwarzanie
- Zał. 17 Zgoda poręczyciela na przetwarzanie
- Zał. 18 Zgoda małżonka poręczyciela na przetwarzanie
- Zał. 19 Oświadczenie o otrzymaniu nieotrzymaniu pomocy de minimis
- Zabezpieczenie zwrotu udzielonego wsparcia: Weksel, Deklaracja wekslowa
- Oświadczenie Uczestnika projektu przed podpisaniem Umowy o dotację
- Oświadczenie VAT do Wniosku o przyznanie środków finansowych
- Kwestionariusz badający potrzeby Uczestnika
Dodano:21.01.2020 r
Poniżej zamieszczamy WSTĘPNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW ORAZ WSTĘPNĄ LISTĘ OCENY WNIOSKÓW O WSPARCIE POMOSTOWE dla UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach III edycji rekrutacji część 1 grupa C1. (Ostateczne listy zostaną ogłoszone po zakończeniu procedury odwoławczej)
- Wstępna Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
- Wstępna Lista rankingowa oceny wniosków o wsparcie pomostowe(aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Uczestnicy, których wnioski zostały rekomendowane do dofinansowania proszeni są o kompletowanie dokumentów do podpisania umów oraz przygotowanie zabezpieczenia prawidłowej realizacji umów.
Zgodnie z Regulamin rekrutacji i przyznawania środków finansowych wers 23.10.2019 w 14 –Procedura odwoławcza podpunkt 1 i 2
- Procedura odwoławcza przysługuje tylko i wyłącznie osobom, które nie otrzymały dotacji inwestycyjnej (biznes plan/wniosek o wsparcie pomostowe został odrzucony na etapie oceny merytorycznej/formalnej, nie otrzymał wymaganego minimum punktowego lub uzyskał pozytywny wynik oceny merytorycznej lecz nie otrzymał dofinansowania).
- Ubiegający się o przyznanie wsparcia finansowego, którego wniosek został odrzucony na etapie oceny formalnej lub merytorycznej w terminie 5 dni roboczychod dnia otrzymania informacji w tej sprawie ma możliwość złożenia pisemnego odwołania do Beneficjenta wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu/wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego(dalej wniosek). O zachowaniu tego terminu decyduje data wpływu pisma do biura projektu
Dodano:13.01.2020 r
Poniżej zamieszczam harmonogram zaplanowanego doradztwa biznesowego – indywidualnego dla Uczestników/ -czek projektu z edycji II – grupy B1, B2 i B3, w terminie 31.01.2020 – 06.02,2020 r.
Harmonogram doradztwo biznesowe indywidualne dla Uczestników II edycji (gr. B1, B2 i B3)
Dodano: 02.01.2020 r
Poniżej zamieszczamy listę rankingową dla osób z III części naboru w III edycji (grupa C3) „Przedsiębiorca to Ty” . Lista dzieli się na:
- listę podstawową
- listę rezerwową
- listę odrzuconych
Lista rankingowa III cz III edycja
Dodano: 20.12.2019 r
Szanowni Państwo,
Uczestnicy grupy C1
Przypominamy, że w wyznaczonym terminie 02.01.2020r. – 10.01.2020r. dla złożenia biznesplanów, należy złożyć następujące dokumenty:
- Załącznik-nr-9-Wniosek-o-przyznanie-środków-finansowych-na-rozwój-przedsięb. 23.10.2019
- Załącznik-nr-9a Oświadczenia-do-Biznesplanu 23.10.2019
- Załącznik-nr-10-Biznesplan-z-Harmonogram-rzeczowo-finansowym-inwestycji 23.10.2019
- Załącznik-nr-11-Oświadczenie-o-otrzymaniu-nieotrzymaniu-pomocy-de-minimis 23.10.2019
- Załącznik-nr-12-Formularz-informacji 23.10.2019
- Załącznik-nr-13-Oświadczenie-o-nieotrzymaniu-innej-pomocy-dotyczącej-tych-samych-kosztów-kwalif 23.10.2019
- Załącznik-nr-18-Wniosek-o-przyznanie-wsparcia-pomostowego 23.10.2019Z
- Załącznik nr 29 -Oświadczenie VAT do Wniosku o przyznanie środków finansowych
Dodano: 19.12.2019 r
Poniżej zamieszczamy
Planowaną ścieżkę wsparcia dla uczestników projektu z III części naboru w III edycji (grupa C3) „Przedsiębiorca to Ty”
Ścieżka wsparcia w projekcie -gr. C3
Dodano: 19.12.2019 r
Poniżej zamieszczamy
Planowaną ścieżkę wsparcia dla uczestników projektu z II części naboru w III edycji (grupa C2) „Przedsiębiorca to Ty”
Dodano:17.12.2019 r
Poniżej zamieszczamy listę rankingową dla osób z II części naboru w III edycji (grupa C2) „Przedsiębiorca to Ty” . Lista dzieli się na:
- listę podstawową
- listę odrzuconych
Lista rankingowa II cz III edycja
Dodano:17.12.2019 r
Informujemy, iż w dniach 23.12.2019 – 27.12.2019 biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano:13.12.2019 r
Poniżej zamieszczamy planowany harmonogram działań dla osób które zakwalifikują się do udziału w projekcie z grup C2 i C3 po opublikowaniu wyników.
Dodano:10.12.2019 r
Poniżej zamieszczamy listę rankingową dla osób z I części naboru w III edycji (grupa C1) „Przedsiębiorca to Ty” . Lista dzieli się na:
- listę podstawową
- listę rezerwową
- listę odrzuconych
Dodano:09.12.2019 r
Poniżej zamieszczamy
Planowaną ścieżkę wsparcia dla uczestników projektu z I części naboru w III edycji (grupa C1) „Przedsiębiorca to Ty”
Dodano:09.12.2019 r
Poniżej zamieszczamy
Harmonogram zaplanowanych działań od 16.12.2019 r. do 20.12.2019 r. dla uczestników projektu z I części naboru w III edycji (grupa C1) „Przedsiębiorca to Ty”
Harmonogram – szkolenie i doradztwo biznesowe – 16-23.12.2019 – C1
Dodano:09.12.2019 r
Informujemy, że w dniu 10.12.2019r. o godz. 16.00 zostanie zamknięty TRZECI w ramach III edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.
Dodano:06.12.2019 r
Harmonogram planowanych działań od 12.12.2019 r. do 18.12.2019 r. dla kandydatów do projektu z III części naboru w III edycji (grupa C3) „Przedsiębiorca to Ty”
Dodano:28.11.2019 r
Harmonogram zaplanowanych działań od 06.12.2019 r. do 10.12.2019 r. dla kandydatów do projektu z II części naboru w III edycji (grupa C2) „Przedsiębiorca to Ty”
Dodano:25.11.2019 r
Harmonogram zaplanowanych działań od 30.11.2019 r. do 06.12.2019 r. dla kandydatów do projektu z I części naboru w III edycji (grupa C1) „Przedsiębiorca to Ty”
Dodano:21.11.2019 r
Dodano:15.11.2019 r
Informujemy, że w dniu 18.11.2019r. o godz. 16.00 zostanie zamknięty DRUGI w ramach III edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.
Jednocześnie informujemy że TRZECI w ramach III edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu rozpocznie się 19.11.2019r. o godz 8.00.
Dodano:08.11.2019 r
Informujemy, że w dniu 12.11.2019 r. o godz. 16.00 zostanie zamknięty PIERWSZY w ramach III edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.
Dodano:29.10.2019 r
- załącznik nr 1 – Formularz rekrutacyjny (dodano klauzule informacyjną dla osoby, której dane są przetwarzane w ramach realizacji projektu – dwie ostatnie strony formularza)
- załącznik nr 6 – Deklaracja uczestnictwa (nowy wzór oświadczenia uczestnika projektu)
Dodano:24.10.2019 r
Szanowni Państwo
W dniu 07.11.2019 r. uruchomiony zostanie pierwszy w ramach III edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, który zakończy się w momencie zebrania 15 poprawnych zgłoszeń.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu).
Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:
Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1, 11-500 Giżycko
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu.
Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.
Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika.
W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.
Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.
W okresie naboru dokumentów rekrutacyjnych będą działały biura rekrutacyjno-konsultacyjne w powiecie węgorzewskim i piskim:
- Filia w Węgorzewie
ul . Jana Pawła II 2/18
11-600 Węgorzewo Tel. 789451161 (p.Marta Broczek)
- Filia w Piszu
ul. Fryderyka Adama Czerniewskiego 50/ 33, - 12-200 Pisz
- Tel. 531154340 (Pracownia kreowania fryzur Dorota Trąbka)
Dodano:23.10.2019 r
Szanowni Państwo
Na stronie projektu w zakładce Dokumenty dla uczestników umieszczone zostały dokumenty dla osób, które będą zgłaszać się do projektu w ramach 3 edycji
Dodano:19.09.2019 r
Dodano:10.09.219 r
- Rozliczenie całościowe wsparcia pomostowego – wg wzoru
- Oświadczenie o sposobie wydatkowania wsparcia pomostowego – wg wzoru
- Oświadczenie dotyczące zatrudnienia pracownika (dokument wypełniają wszyscy, a osoby które deklarowały w formularzu rekrutacyjnym lub w biznesplanie zatrudnienie pracownika dołączają umowy o pracę) – wg wzoru
- Zaświadczenie o wpisie do CEiDG ze wskazaniem statusu uczestnika „aktywny” na minimum 3 dni po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
- Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na na minimum 1 dzień po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
- Zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatku dochodowego oraz VAT-u (w przypadku podatników VAT) na minimum 1 dzień po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
- Wydruk ze strony Ministerstwa Finansów potwierdzający status w zakresie podatnika VAT na minimum 3 dni po upływie terminu 12 miesięcy od podpisania umowy o finansowe wsparcie pomostowe
- Oświadczenie dot. zatrudnienia pracownika
- Oświadczenie o sposobie wydatkowania wsparcia pomostowego
- Rozliczenie-całościowe-wsparcia-pomostowego PTT-G
Dodano:28.08.219 r
Szanowni Państwo
Informujemy, iż w dniu 09.09.2019 (poniedziałek) biuro projektu będzie nieczynne.
Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano:27.07.219 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy dokumenty potrzebne do rozliczenia wsparcia finansowego i pomostowego. Dokumenty znajdują się tez w zakładce Dokumenty dla Uczestników
- PTT-wniosek-o-zmianę-sposobu-wydatkowania-WF-z-podsumowaniem
- PTT-wniosek-o-zmianę-sposobu-wydatkowania-pomostówki-z-podsumowaniem
- Oświadczenie-o-sposobie-wydatkowania-wsparcia-pomostowego
- Rozliczenie-całościowe-wsparcia-pomostowego-PTT-G
- Rozliczenie-całościowe-wsparcia-pomostowego-PTT-G-przykład
Dodano:17.07.219 r
Szanowni Państwo
Informujemy, iż w dniach 26-30 lipca 2019 biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano: 27.06.219 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy zaktualizowane dokumenty do rozliczenia pomostowego
- Rozliczenie-całościowe-wsparcia-pomostowego PTT-G_27_06_2019
- Rozliczenie-całościowe-wsparcia-pomostowego PTT-G – przykład
Dodano: 21.06.219 r
Szanowni Państwo
Osoby, które złożyły biznes plany w II edycji prosimy o podpisanie ponownie poniżej wskazanych oświadczeń i złożenie ich w biurze projektu. Za utrudnienia przepraszamy.
- Oświadczenia-do-Biznesplanu-osobne-1
- Załącznik-nr-1-Formularz-rekrutacyjny-wraz-z-oświadczeniami
- Załącznik-nr-11-Oświadczenie-o-otrzymaniu-nieotrzymaniu-pomocy-de-minimis
- Załącznik-nr-15-Karta-oceny-formalnej-wniosku-o-przyznanie-środków-finansowych-na-rozwój-przedsiębiorczości
- Zał.-19-Oświadczenie-o-otrzymaniu-nieotrzymaniu-pomocy-de-minimis
Dodano: 17.06.2019 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy harmonogram zaplanowanych działań od 24.06.2019 r. do 29.06.2019 r. dla uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty”
Harmonogram doradztwo .biznesowe – 16_06_19
(aktywny po kliknięciu w powyższy link)
Dodano: 15.05.2019 r
Szanowni Państwo!
Informujemy, iż w dniach 20-21 maja 2019 biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano: 26.04.2019 r
Szanowni Państwo!
Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ PO ODWOŁANIACH OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW
PROJEKTU „Przedsiębiorca to TY! ” w ramach II edycji rekrutacji część 3 grupa B3.
Uczestnicy projektu znajdujący się na pozycjach od nr 1 do nr 13 listy rankingowej zostają zakwalifikowani do
przyznania wsparcia finansowego.
Lista rankingowa II edycja cz 3 gr B3_po odwołaniach
(aktywna po kliknięciu w link poniżej
Dodano: 18.04.2019 r
ROZLICZENIE WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Wstęp – terminy, zmiany wydatkowania
Na wydatkowanie otrzymanej dotacji uczestnik ma 3 miesiące od daty podpisania umowy.
Na rozliczenie dotacji przedsiębiorca ma 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia rzeczowego terminu realizacji inwestycji.
Termin oraz sposób wydatkowania może zostać zmieniony na uzasadniony wniosek Uczestnika projektu, złożony nie później niż w terminie 5 dni roboczych przed dniem, w którym zmiana Umowy w tym zakresie ma wejść w życie oraz po uprzednim wyrażeniu zgody w tym zakresie przez Koordynatora projektu.
Niedopuszczalna jest samowolna zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego (terminu i sposobu wydatkowania). Uczestnik najpierw zwraca się z wnioskiem o zmianę i dopiero po uzyskaniu zgody na piśmie może dokonywać zakupów zgodnie ze zmienionym harmonogramem.
Składając wniosek o zmianę sposobu wydatkowania dotacji, należy pamiętać, że proponowane zmiany powinny stanowić jedynie korektę pierwotnego harmonogramu, np. z powodu: zmiany cen, niedostępności artykułu i zamykać się w 10% wartości otrzymanej dotacji.Możliwe jest dokonanie nieco większych (20-30%) zmian, jednakże nie mogą one znacznie zmienić harmonogramu, gdyż stanowił on część biznesplanu, który był oceniany przez ekspertów.
Zmiany powyżej 10% wymagają aneksowania umowy o wsparcie finansowe na rozwój.
Ważnie przy sporządzeniu rozliczeniu wsparcia finansowego na rozwój:
- Rozliczenie MUSI być zgodne z harmonogramem złożonym wraz z biznesplanem lub – jeśli uczestnik występował o zmianę – z ostatnio zatwierdzonym harmonogramem,
- Do rozliczenia mają być dołączone następujące dokumenty: (punkty od b do n to jednocześnie linki do dokumentów- po kliknięciu w dany punkt otwiera się link do dokumentu)
- Faktury zakupu lub inne dokumenty potwierdzające zakup, np. umowy kupna – sprzedaży
- Dowody zapłaty za dokonane zakupy
- Kwartalne-oświadczenie-VAT
- Oświadczenie-cena rynkowa
- Oświadczenie-kasa fiskalna
- Oświadczenie-sprzedawcy
- Oświadczenie zakupy poniżej-3500zł
- Oświadczenie zapłata podatku
- Oświadczenie o dokonaniu zakupów zgodnie z BP
- Oświadczenie o niekorzystaniu z innych źródeł
- Oświadczenie-brak zakupów od członków rodziny
- Protokół odbioru
- Rozliczenie wsparcia finansowego
- Zestawienie usług zakupionych z dotacji
- Check lista dokumentów do rozliczenia wsparcia finansowego na rozwój (dotacji)
- Dokumenty sporządzane są na wzorach zamieszczonych na stronie internetowej projektu.
- Uczestnik załącza do rozliczenia wszystkie ww. dokumenty, z tym że na tych które nie mają zastosowania w jego przypadku zamieszcza zapis „NIE DOTYCZY”.
- Kopie wszystkich dokumentów muszą być potwierdzone przez Przedsiębiorcę za zgodność z oryginałem przez opatrzenie każdej strony klauzulą „za zgodność z oryginałem”, aktualną datą, nazwą miejscowości oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy lub opatrzenie pierwszej strony dokumentu napisem „za zgodność z oryginałem od strony … do strony … z aktualną datą, nazwą miejscowością oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy
- W przypadku zakupu używanych środków trwałych (w tym: samochodów, maszyn i urządzeń o wartości powyżej 3.500 zł) należy:
-
- Przedstawić deklarację pochodzenia środka trwałego, będącej oświadczeniem sprzedawcy, że w okresie ostatnich 7 lat przed złożeniem wniosku środek trwały nie został kupiony choćby w części ze środków publicznych i /lub UE
- Potwierdzić wartość rynkową środka trwałego w dniu zakupu poprzez dołączenie do Rozliczenia opinii rzeczoznawcy lub trzech ofert z rynku na tożsamy środek trwały (ta sama marka, ten sam model, ten sam rok produkcji oraz co najmniej zbliżone inne parametry środka).
- Opłacić podatek od czynności cywilno-prawnych, deklaracja PCC-3 ( w przypadku zakupów od osób fizycznych przewyższających kwotę 1000 zł, czyli gdy sporządzana jest umowa kupa-sprzedaży, a nie ma faktury).
- Ubezpieczyć samochód (ubezpieczenie OC)
- Zapisy ustawy Prawo przedsiębiorców zabraniają dokonywania zakupów w ramach jednej transakcji o wartości 15 tys. zl i więcej w formie gotówkowej.
- Nie wolno dokonywać zakupów od członków rodziny, do drugiej linii bocznej (czyli nawet od bratanka, siostrzenicy)
- Całość zakupów inwestycyjnych może być wykorzystywana wyłącznie przez nabywcę
Dodano: 18.04.2019 r
Szanowni Państwo
Informujemy, iż od dnia 18.04.2019 (bezterminowo) biuro projektu na ul. Konarskiego 10/1 będzie czynne do godz 12-tej.
Od godziny 12-tej do 15-tej biuro projektu będzie czynne pod adresem ul. Kopernika 9/1 (Biuro Rachunkowe)
Dodano: 17.04.2019 r
Szanowni Państwo
Z powodu świąt w dniu 19 i 23 kwietnia biuro projektu będzie nieczynne.
Dodano: 17.04.2019 r
Szanowni Państwo
W dniu dzisiejszym biuro projektu na ul. Konarskiego 10/1 będzie czynne do godz 12-tej.
Od godziny 12-tej do 15-tej biuro projektu będzie czynne pod adresem ul. Kopernika 9/1 (Biuro Rachunkowe)
Dodano: 12.04.2019 r
Szanowni Państwo!
Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach II edycji rekrutacji część 3 grupa B3.
Uczestnicy projektu znajdujący się na pozycjach od nr 1 do nr 12 listy rankingowej zostają zakwalifikowani do przyznania wsparcia finansowego.
Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Lista rankingowa II edycja cz 3 gr B3
Dodano: 12.04.2019 r
Szanowni Państwo!
Informujemy, iż biuro projektu jest nieczynne z powodu choroby.
Za utrudnienia przepraszamy , prosimy się kontaktować pod nr telefonu 570894321
Dodano: 27.03.2019 r
Szanowni Państwo!
Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach II edycji rekrutacji część 2 grupa B2.
Uczestnicy projektu znajdujący się na pozycjach od nr 1 do nr 12 listy rankingowej zostają zakwalifikowani do przyznania wsparcia finansowego.
Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Lista rankingowa I I edycja cz 2 gr B2
Dodano: 27.03.2019 r
Szanowni Państwo!
Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY Wsparcia pomostowego UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach II edycji rekrutacji część 2 grupa B2.
Lista wniosków o wsparcie pomostowe rekomendowanych do dofinansowania (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Lista rankingowa wsparcie pomostowe II edycja cz2 gr B2
Dodano: 25.03.2019 r
Szanowni Państwo
Informujemy, iż w dniu 01.04.2019r. Biuro Projektu będzie nieczynne. Przepraszamy za utrudnienia.
Dodano: 20.03.2019 r
W związku ze zbliżającym się terminem podpisywania umów przyznania wsparcia finansowego zamieszczamy informację o komplecie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego. .
Poniżej link zawierający zestawienie dokumentów potrzebnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego.
PTT CHECK LISTA konieczne_dokumenty_do_zawarcia_umowy
Prosimy przed podpisaniem umowy o przyznanie wsparcia finansowego o sprawdzenie z zamieszczoną powyżej tabelką czy maja Państwo wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do podpisania umowy.
Dokumenty potrzebne do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego(dokumenty z podanym nr załącznika to linki do pobrania):
-
-
-
-
- Kopia dokumentu rejestrowego (zaświadczenie o wpisie)
- Zaktualizowany Harmonogram rzeczowo-finansowym- ZAŁ nr 1
- Oświadczenie o aktualizacji danych zawartych w Formularzu informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis – ZAŁ nr 2
- Kopia dokumentów zgłoszenia działalności gospodarczej do Urzędu Statystycznego, ZUS i Urzędu Skarbowego
- Informacja na temat formy zabezpieczenia zwrotu przez uczestnika projektu środków na rozwój przedsiębiorczości
- Informacja o numerze rachunku bankowego – ZAŁ nr 3
- Kopia dokumentu o nadaniu numeru REGON
- Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUA , ZUS ZFA/ZPA)/KRUS prowadzonej działalności gospodarczej
- Kopia certyfikatu ukończenia bloku szkoleniowo-doradczego
- Oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych – ZAŁ nr 13
- Oświadczenie – Zgoda małżonka na zawarcie umowy oraz na wniesienie zabezpieczenia ( w przypadku wspólności majątkowej) – ZAŁ nr 4
- Oświadczenie o otrzymaniu, nieotrzymaniu pomocy de minimis – ZAŁ nr 19
- Oświadczenie o kwalifikowalności VAT –ZAŁ nr 5
- Oświadczenie-dotyczące-zakazu-dostępu-ZAŁ nr 6
- • Oświadczenie majątkowe uczestnika (Kwestionariusz) – ZAŁ nr 7
- Oświadczenie majątkowe poręczyciela – ZAŁ nr 8
- Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim – Zał nr 9
- Oświadczenie o nieposiadaniu długów przez uczestnika – ZAŁ nr 10
- Oświadczenie o nieposiadaniu długów przez poręczyciela- ZAŁ nr 11
- Oświadczenie o nieprowadzeniu innej DG pod adresem- ZAŁ nr 12
- Zał.-14-Zaświadczenie-o-zarobkach
- Oświadczenie o stanie cywilnym poręczyciela – ZAŁ nr 15
- Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych małżonka Uczestnika –ZAŁ nr 16
- Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych Poręczyciela – Zał nr 17
- Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych małżonka Poręczyciela –ZAŁ nr 18
- Ankieta dot. doradztwa
- Zabezpieczenie zwrotu udzielonego wsparcia: Weksel, Deklaracja wekslowa
-
-
-
Dodano: 19.03.2019 r
Szanowni Państwo!
Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach II edycji rekrutacji część 1 grupa B1.
Uczestnicy projektu znajdujący się na pozycjach od nr 1 do nr 13 listy rankingowej zostają zakwalifikowani do przyznania wsparcia finansowego.
Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Lista rankingowa I I edycja cz 1 gr B1
Dodano: 19.03.2019 r
Szanowni Państwo!
Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY Wsparcia pomostowego UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach II edycji rekrutacji część 1 grupa B1.
Lista wniosków o wsparcie pomostowe rekomendowanych do dofinansowania (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Lista rankingowa wsparcie pomostowe II edycja cz1 gr B1
Dodano: 11.03.2019 r
Szanowni Państwo
W zakładce dokumenty dl uczestników dodano
Rozliczenie całościowe wsparcia pomostowego PTT
Dodano: 07.03.2019 r
Szanowni Państwo
Informujemy, iż składanie biznes planów dla uczestników z 3 części naboru w II edycji gr B3.
Odbędzie się w terminie 20.03. 2019r. – 28.03 .2019r.
Dodano: 04.03.2019 r
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy zaktualizowany Harmonogram zaplanowanych działań w okresie od 05.03.2019 r. do 13.03 2019 r. dla grupy B3z III części z II edycji uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty!”
Harmonogram szk.i dor.- Gr. B3
Dodano: 04.03.2019 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy Listę rankingową osób zakwalifikowanych do projektu (według numeru formularza) z trzeciej części naboru w drugiej edycji
Lista rankingowa 3 cz 2 edycja
Dziękujemy Wszystkim osobom, które zgłosiły swoje kandydatury do projektu.
Komisja Rekrutacyjna zakwalifikowała do udziału w projekcie 15 osób. Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie informujemy, że planujemy rozpoczęcie zajęć na dzień 05 marca 2019 r. Szczegółowy harmonogram będzie wywieszony na stronie internetowej projektu.
Dodatkowo, skontaktujemy się telefonicznie z każdym z Państwa.
Dodano: 26.02.2019 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy
Harmonogram zaplanowanych działań od 28.02.2019 r. do 02.03.2019 r. dla uczestników projektu (grupa B3) „Przedsiębiorca to Ty”
HARMONOGRAM B3 – badanie predyspozycji
Dodano: 22.02.2019 r
Szanowni Państwo
W dniu 22.02.2019r. zostaje zamknięty trzeci w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.
Dodano: 21.02.2019 r
Szanowni Państwo
Informujemy, iż składanie biznes planów dla uczestników z 2 części naboru w II edycji gr B2.
Odbędzie się w terminie 05.03. 2019r. – 13.03 .2019r.
Dodano: 15.02.2019 r
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy zaktualizowany Harmonogram zaplanowanych działań w okresie od 19.02.2019 r. do 26.02 2019 r. dla grupy B2 z II części z II edycji uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty!”
Harmonogram szk.i dor.- z bez nazwisk gr. B2
Dodano: 11.02.2019 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy pomocne artykuły dla przedsiębiorców dotyczące VAT-u
Dodano: 11.02.2019 r
Szanowni Państwo
Informujemy, iż składanie biznes planów dla uczestników z 1 części naboru w II edycji gr B1.
Odbędzie się w terminie 20.02. 2019r. – 28.02 .2019r.
Dodano: 11.02.2019 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy harmonogramy planowanych działań (od obecnej chwili do dnia wypłacenia środków) dla osób z 1 i 2 części naboru w II edycji
- Dla osób z 1 części w II edycji (gr B1) Planowany Harmonogram gr B1
- Dla osób z 2 części w II edycji (gr B2) Planowany Harmonogram gr B2
Dodano: 11.02.2019 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy Listę rankingową osób zakwalifikowanych do projektu (według numeru formularza) z drugiej części naboru w drugiej edycji
Lista rankingowa 2 część naboru w 2 edycji
Dziękujemy Wszystkim osobom, które zgłosiły swoje kandydatury do projektu.
Komisja Rekrutacyjna zakwalifikowała do udziału w projekcie 14 osób. Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie informujemy, że planujemy rozpoczęcie zajęć na dzień 19 lutego 2019 r. Szczegółowy harmonogram będzie wywieszony na stronie internetowej projektu.
Dodatkowo, skontaktujemy się telefonicznie z każdym z Państwa.
Dodano: 04.02.2019 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy
Harmonogram zaplanowanych działań od 04.02.2019 r. do 09.02.2019 r. dla uczestników projektu (grupa B2) „Przedsiębiorca to Ty”
Harmonogram – badanie predyspozycji PTT Giżycko 04.02.19-09.02.19.pdf
Dodano: 04.02.2019 r
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy ścieżkę wsparcia dla grupy B1 z I części z II edycji uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty!”.
ścieżka wsparcia w projekcie B1.pdf
Dodano: 01.02.2019 r
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy zaktualizowany Harmonogram zaplanowanych działań w okresie od 05.02.2019 r. do 08.02 2019 r. dla I części z II edycji uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty!”.
Harmonogram szk.i dor.- bez nazwisk 05_13_02_aktualizacja
Dodano: 31.01.2019 r
Szanowni Państwo
W dniu 01.02.2019 r. uruchomiony zostanie trzeci w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, który zakończy się w momencie zebrania 15 poprawnych zgłoszeń.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu).
Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:
Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1, 11-500 Giżycko
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu.
Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.
Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika.
W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.
Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.
W okresie naboru dokumentów rekrutacyjnych będą działały biura rekrutacyjno-konsultacyjne w powiecie węgorzewskim i piskim:
Filia w Węgorzewie
ul. Bema 27, 11-600 Węgorzewo
Filia w Piszu
Zdory 34 E, 12-200 Pisz
Dodano:31.01.2019 r
Szanowni Państwo
W dniu 31.01.2019r. zostaje zamknięty drugi w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.
Dodano: 30.01.2019 r
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy Harmonogram zaplanowanych działań w okresie od 05.02.2019 r. do 08.02 2019 r. dla I części z II edycji uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty!”.
Harmonogram-05.02.2019- 08.02.2019 -PTT
Dodano: 29.01.2019 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy Listę rankingową osób zakwalifikowanych do projektu (według numeru formularza) z pierwszej części naboru w drugiej edycji
Lista rankingowa 1 część naboru w 2 edycji
Dziękujemy Wszystkim osobom, które zgłosiły swoje kandydatury do projektu.
Komisja Rekrutacyjna zakwalifikowała do udziału w projekcie 15 osób. Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie informujemy, że planujemy rozpoczęcie zajęć na dzień 05 lutego 2019 r. Szczegółowy harmonogram będzie wywieszony na stronie internetowej projektu.
Dodatkowo, skontaktujemy się telefonicznie z każdym z Państwa.
Dodano: 29.01.2019 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy pomocne artykuły dla przedsiębiorców
- Co zmienia się w przepisach dla przedsiębiorców od 2019 roku. pdf
- Dni wolne od pracy w 2019 r.pdf
- Składki na ubezpieczenie ZUS 2019 r.pdf
- Składki ZUS za styczeń 2019 płatne do 11 lutego.pdf
- Zwolnienia lekarskie – obowiązek sprawdzania ich wykorzystania przez pracodawców.pdf
(dostępne po kliknięciu w powyższy link)
Dodano: 22.01.2019 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy
Harmonogram zaplanowanych działań od 23.01.2019 r. do 28.01.2019 r. dla uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty”
Harmonogram – badanie predyspozycji PTT Giżycko 23.01.19 – 28.01.19.pdf
(harmonogram dostępny po kliknięciu w powyższy link)
Dodano: 07.01.2019 r
Szanowni Państwo
W dniu 07.01.2019 r. uruchomiony zostanie drugi w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, który zakończy się w momencie zebrania 15 poprawnych zgłoszeń.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu).
Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:
Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1, 11-500 Giżycko
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu.
Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.
Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika.
W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.
Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.
W okresie naboru dokumentów rekrutacyjnych będą działały biura rekrutacyjno-konsultacyjne w powiecie węgorzewskim i piskim:
Filia w Węgorzewie
ul. Bema 27, 11-600 Węgorzewo
Filia w Piszu
Zdory 34 E, 12-200 Pisz
Dodano: 07.01.2019 r
Szanowni Państwo
W dniu 07.01.2019r. zostaje zamknięty pierwszy w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu – zebrano 15 poprawnych zgłoszeń.
Dodano: 21.12.2018 r
Szanowni Państwo
W dniu 24 grudnia 2018 r.
biuro projektu będzie nieczynne
Dodano: 07.12.2018 r
W dniu 17.12.2018 r. uruchomiony zostanie pierwszy w ramach II edycji rekrutacji nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, który zakończy się w momencie zebrania 15 poprawnych zgłoszeń.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu).
Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:
Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1, 11-500 Giżycko
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu.
Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.
Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika.
W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.
Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.
W okresie naboru dokumentów rekrutacyjnych będą działały biura rekrutacyjno-konsultacyjne w powiecie węgorzewskim i piskim:
Filia w Węgorzewie
ul. Bema 27, 11-600 Węgorzewo
Filia w Piszu
Zdory 34 E, 12-200 Pisz
Dodano: 29.10.2018 r
Szanowni Państwo,
Informujemy, iż w dniu 02.11.2018r. biuro projektu będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.
Dodano: 26.10.2018 r
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy
Harmonogram zaplanowanych działań od 05.11.2018 r. do 10.11.2018 r. dla uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty”
Harmonogram doradztwo indywidualne PTT Giżycko 5.11.18-10.11.18 aktualny.pdf
(harmonogram dostępny po kliknięciu w powyższy link)
Dodano: 10.10.2018 r
ROZLICZENIE WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Wstęp – terminy, zmiany wydatkowania
Na wydatkowanie otrzymanej dotacji uczestnik ma 3 miesiące od daty podpisania umowy.
Na rozliczenie dotacji przedsiębiorca ma 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia rzeczowego terminu realizacji inwestycji.
Termin oraz sposób wydatkowania może zostać zmieniony na uzasadniony wniosek Uczestnika projektu, złożony nie później niż w terminie 5 dni roboczych przed dniem, w którym zmiana Umowy w tym zakresie ma wejść w życie oraz po uprzednim wyrażeniu zgody w tym zakresie przez Koordynatora projektu.
Niedopuszczalna jest samowolna zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego (terminu i sposobu wydatkowania). Uczestnik najpierw zwraca się z wnioskiem o zmianę i dopiero po uzyskaniu zgody na piśmie może dokonywać zakupów zgodnie ze zmienionym harmonogramem.
Składając wniosek o zmianę sposobu wydatkowania dotacji, należy pamiętać, że proponowane zmiany powinny stanowić jedynie korektę pierwotnego harmonogramu, np. z powodu: zmiany cen, niedostępności artykułu i zamykać się w 10% wartości otrzymanej dotacji.Możliwe jest dokonanie nieco większych (20-30%) zmian, jednakże nie mogą one znacznie zmienić harmonogramu, gdyż stanowił on część biznesplanu, który był oceniany przez ekspertów.
Zmiany powyżej 10% wymagają aneksowania umowy o wsparcie finansowe na rozwój.
Ważnie przy sporządzeniu rozliczeniu wsparcia finansowego na rozwój:
- Rozliczenie MUSI być zgodne z harmonogramem złożonym wraz z biznesplanem lub – jeśli uczestnik występował o zmianę – z ostatnio zatwierdzonym harmonogramem,
- Do rozliczenia mają być dołączone następujące dokumenty: (punkty od b do n to jednocześnie linki do dokumentów- po kliknięciu w dany punkt otwiera się link do dokumentu)
- Faktury zakupu lub inne dokumenty potwierdzające zakup, np. umowy kupna – sprzedaży
- Oświadczenie o kwalifikowalności VAT
- Oświadczenie-cena rynkowa
- Oświadczenie-kasa fiskalna
- Oświadczenie-sprzedawcy
- Oświadczenie zakupy poniżej-3500zł
- Oświadczenie zapłata podatku
- Oświadczenie-zwrot VAT
- Oświadczenie o dokonaniu zakupów zgodnie z BP
- Oświadczenie o niekorzystaniu z innych źródeł
- Oświadczenie-brak zakupów od członków rodziny
- Protokół odbioru
- Rozliczenie wsparcia finansowego
- Zestawienie usług zakupionych z dotacji
- Dokumenty sporządzane są na wzorach zamieszczonych na stronie internetowej projektu.
- Uczestnik załącza do rozliczenia wszystkie ww. dokumenty, z tym że na tych które nie mają zastosowania w jego przypadku zamieszcza zapis „NIE DOTYCZY”.
- Kopie wszystkich dokumentów muszą być potwierdzone przez Przedsiębiorcę za zgodność z oryginałem przez opatrzenie każdej strony klauzulą „za zgodność z oryginałem”, aktualną datą, nazwą miejscowości oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy lub opatrzenie pierwszej strony dokumentu napisem „za zgodność z oryginałem od strony … do strony … z aktualną datą, nazwą miejscowością oraz własnoręcznym podpisem Przedsiębiorcy
- W przypadku zakupu używanych środków trwałych (w tym: samochodów, maszyn i urządzeń o wartości powyżej 3.500 zł) należy:
-
- Przedstawić deklarację pochodzenia środka trwałego, będącej oświadczeniem sprzedawcy, że w okresie ostatnich 7 lat przed złożeniem wniosku środek trwały nie został kupiony choćby w części ze środków publicznych i /lub UE
- Potwierdzić wartość rynkową środka trwałego w dniu zakupu poprzez dołączenie do Rozliczenia opinii rzeczoznawcy lub trzech ofert z rynku na tożsamy środek trwały (ta sama marka, ten sam model, ten sam rok produkcji oraz co najmniej zbliżone inne parametry środka).
- Opłacić podatek od czynności cywilno-prawnych, deklaracja PCC-3 ( w przypadku zakupów od osób fizycznych przewyższających kwotę 1000 zł, czyli gdy sporządzana jest umowa kupa-sprzedaży, a nie ma faktury).
- Ubezpieczyć samochód (ubezpieczenie OC)
- Zapisy ustawy Prawo przedsiębiorców zabraniają dokonywania zakupów w ramach jednej transakcji o wartości 15 tys. zl i więcej w formie gotówkowej.
- Nie wolno dokonywać zakupów od członków rodziny, do drugiej linii bocznej (czyli nawet od bratanka, siostrzenicy)
- Całość zakupów inwestycyjnych może być wykorzystywana wyłącznie przez nabywcę
Dodano: 08.10.2018 r
Szanowni Państwo,
w związku z licznymi pytaniami dotyczącymi sposobu wydatkowania środków z otrzymywanych rat finansowego wsparcia pomostowego przypominamy, iż:
zgodnie z REGULAMIN-em REKRUTACJI I PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
-
-
-
-
- 13 – Finansowe wsparcie pomostowe,
-
-
-
w cytowanych poniżej punktach określony został sposób wydatkowania:
-
-
-
-
-
- Wsparcie finansowe wypłacane jest w miesięcznych transzach. Przed wypłatą kolejnej transzy wsparcia uczestnik powinien udokumentować opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz złożyć rozliczenie przyznanych środków (załącznik nr 26 do niniejszego Regulaminu)
- Wydatkowanie wsparcia pomostowego następuje zgodnie z Wnioskiem o przyznanie finansowego wsparcia pomostowego.
- Wsparcie udzielane jest na pokrycie bieżących, niezbędnych opłat związanych bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą, w szczególności na opłacenie składek ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, podatków, opłat administracyjnych.
-
-
-
- W ramach wsparcia pomostowego mogą być ponoszone m.in.:
- ) koszty ZUS;
- ) koszty administracyjne (w tym m.in. koszty czynszu lub wynajmu pomieszczeń bezpośrednio związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą). Dopuszcza się możliwość dzierżawy lokalu od rodziców uczestnika projektu, pod warunkiem, że umowa zawarta pomiędzy dzierżawcą a wydzierżawiającym będzie zgodna z odpowiednimi przepisami Kodeksu Cywilnego oraz nie będzie budziła wątpliwości co do prawidłowego wykorzystania udzielonego wsparcia;
- ) koszty eksploatacji pomieszczeń (w tym m.in. opłaty za energię elektryczną, cieplną, gazową i wodę);
- ) koszty usług pocztowych
- ) koszty usług księgowych
- ) koszty usług prawnych;
- ) koszty usług telekomunikacyjnych;
- ) koszty materiałów biurowych;
- ) koszty działań informacyjno – promocyjnych;
- ) inne koszty bezpośrednio związane z działalnością firmy.
-
-
-
-
-
-
Dodano: 03.10.2018 r
Szanowni Państwo!
W związku z licznymi wątpliwościami, pytaniami i błędami we wnioskach o zmianę sposobu wydatkowania, przygotowane zostały listy kontrolne, które pomogą je wyeliminować.
Uprzejmie prosimy o sczytanie składanego wniosku z check listą.
Wierzymy, że dzięki temu składane wnioski będą bezbłędne, co pozwoli na szybsze ich zatwierdzanie.
Check listy są dostępne również w zakładce Dokumenty dla Uczestników
Dodano: 27.09.2018 r
Szanowni Państwo!
W zakładce Dokumenty dla Uczestników dodano wniosek o zmianę sposobu wydatkowania Wsparcia finansowego i pomostowego.
zamieszczamy również link poniżej
PTT wniosek o zmianę sposobu wydatkowania WF z podsumowaniem
PTT-wniosek-o-zmianę-sposobu-wydatkowania-pomostówki-z-podsumowaniem
Dodano: 15.09.2018 r
Szanowni Państwo!
Poniżej zamieszczamy link z ankietę badającą potrzeby doradcze uczestników – ANKIETA WYMAGANA PRZY PODPISANIU UMOWY
Ankieta badająca potrzeby doradcze uczestnika
Dodano: 14.09.2018 r
Szanowni Państwo!
Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY Wsparcia pomostowego UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach I edycji rekrutacji.
Lista wniosków o wsparcie pomostowe rekomendowanych do dofinansowania (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Lista rankingowa wsparcie pomostowe I edycja.pdf
Dodano: 13.09.2018 r
Szanowni Państwo!
Poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Przedsiębiorca To Ty! ” w ramach I edycji rekrutacji.
Uczestnicy projektu znajdujący się na pozycjach od nr 1 do nr 33 listy rankingowej zostają zakwalifikowani do przyznania wsparcia finansowego.
Lista rankingowa oceny biznesplanów (aktywna po kliknięciu w link poniżej)
Lista rankingowa I edycja. Pdf
Dodano: 13.09.2018 r
W związku ze zbliżającym się terminem podpisywania umów przyznania wsparcia finansowego zamieszczamy informację o komplecie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego. .
Poniżej link zawierający zestawienie dokumentów potrzebnych do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego.
PTT-CHECK_LISTA_Tabela z zestawieniem dokumentów potrzebnych do podpisania umowy
Prosimy przed podpisaniem umowy o przyznanie wsparcia finansowego o sprawdzenie z zamieszczoną powyżej tabelką czy maja Państwo wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do podpisania umowy.
Dokumenty potrzebne do podpisania umowy o przyznanie wsparcia finansowego(dokumenty z podanym nr załącznika to linki do pobrania):
-
-
-
-
- Kopia dokumentu rejestrowego (zaświadczenie o wpisie)
- Zaktualizowany Harmonogram rzeczowo-finansowym- ZAŁ nr 1
- Oświadczenie o aktualizacji danych zawartych w Formularzu informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis – ZAŁ nr 2
- Kopia dokumentów zgłoszenia działalności gospodarczej do Urzędu Statystycznego, ZUS i Urzędu Skarbowego
- Informacja na temat formy zabezpieczenia zwrotu przez uczestnika projektu środków na rozwój przedsiębiorczości
- Informacja o numerze rachunku bankowego – ZAŁ nr 3
- Kopia dokumentu o nadaniu numeru REGON
- Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUA , ZUS ZFA/ZPA)/KRUS prowadzonej działalności gospodarczej
- Kopia certyfikatu ukończenia bloku szkoleniowo-doradczego
- Oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych – ZAŁ nr 13
- Oświadczenie – Zgoda małżonka na zawarcie umowy oraz na wniesienie zabezpieczenia ( w przypadku wspólności majątkowej) – ZAŁ nr 4
- Oświadczenie o otrzymaniu, nieotrzymaniu pomocy de minimis – ZAŁ nr 19
- Oświadczenie o kwalifikowalności VAT –ZAŁ nr 5
- Oświadczenie dotyczące zakazu dostępu – ZAŁ nr 6
- • Oświadczenie majątkowe uczestnika (Kwestionariusz) – ZAŁ nr 7
- Oświadczenie majątkowe poręczyciela – ZAŁ nr 8
- Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim – Zał nr 9
- Oświadczenie o nieposiadaniu długów przez uczestnika – ZAŁ nr 10
- Oświadczenie o nieposiadaniu długów przez poręczyciela- ZAŁ nr 11
- Oświadczenie o nieprowadzeniu innej DG pod adresem- ZAŁ nr 12
- Zaświadczenie o zarobkach poręczyciela – ZAŁ nr 14
- Oświadczenie o stanie cywilnym poręczyciela – ZAŁ nr 15
- Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych małżonka Uczestnika –ZAŁ nr 16
- Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych Poręczyciela – Zał nr 17
- Oświadczenie w sprawie przetwarzania danych małżonka Poręczyciela –ZAŁ nr 18
- Ankieta dot. doradztwa
- Zabezpieczenie zwrotu udzielonego wsparcia: Weksel, Deklaracja wekslowa
-
-
-
Dodano: 24.08.2018 r
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy oświadczenia potrzebne do złożenia biznes planu.
Oświadczenia do Biznesplanu – osobne .doc
(aktywne po kliknięciu w powyższy link)
Są one również umieszczone w zakładce Dokumenty dla uczestników pod załącznikiem nr 10
Dodano: 10.08.2018 r
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy skorygowany Harmonogram zaplanowanych działań w okresie
od 13.08.2018 r. do 25.08 2018 r. dla uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty!”.
Harmonogram 2 PTT – szkolenia i doradztwo biznesowe w okresie 13-25.08.2018 – aktualizacja
Dodano: 10.08.2018 r
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy skorygowany Harmonogram zaplanowanych działań w okresie
od 13.08.2018 r. do 25.08 2018 r. dla uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty!”.
Harmonogram szkolenia i doradztwo biznesowe – z nazwiskami 13-25.08.2018 w.3
Dodano: 10.08.2018 r
Szanowni Państwo,
Wyznaczam termin na składanie biznesplanów:
31 sierpnia – 6 września 2018 r. |
Miejsce składania: biuro projektu w Giżycku, ul. Konarskiego 10/1
kierownik projektu
Dodano: 10.08.2018 r
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy skorygowany Harmonogram zaplanowanych działań w okresie od 13.08.2018 r. do 25.08 2018 r. dla uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty”.
Harmonogram szkolenia i doradztwo biznesowe – z nazwiskami 13-25.08.2018 w.2
UWAGA, nastąpiła zmiana miejsca odbywania szkoleń i doradztwa w PISZU.
Dodano: 06.08.2018 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy Harmonogram zaplanowanych działań od 13.08.2018 r. do 25.08 2018 r. dla uczestników projektu „Przedsiębiorca to Ty”.
Harmonogram szkolenia i doradztwo biznesowe 13-27.08.2018
Dodano: 06.08.2018 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy Listę rankingową osób zakwalifikowanych do projektu (według numeru formularza).
PTT-G Lista rankingowa – podstawowa i rezerwowa
Dziękujemy Wszystkim osobom, które zgłosiły swoje kandydatury do projektu.
Komisja Rekrutacyjna zakwalifikowała do udziału w projekcie 40 osób.
W przypadku rezygnacji którejś z nich, zakwalifikowana zostanie kolejna osoba z listy rezerwowej.
Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie informujemy, że planujemy rozpoczęcie zajęć na dzień
13 sierpnia 2018 r. Szczegółowy harmonogram będzie wywieszony na stronie internetowej projektu.
Dodatkowo, skontaktujemy się telefonicznie z każdym z Państwa.
Dodano: 19.07.2018 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy Harmonogram zaplanowanych działań od 17.07. 2018 r. do 26.07 2018 w projekcie „Przedsiębiorca To Ty!”
harmonogram dor.zaw – badanie predyspozycji 17-26.07.2018.pdf
(harmonogram aktywny po kliknięciu w link)
Dodano: 10.07.2018 r
Szanowni Państwo
Poniżej zamieszczamy Harmonogram zaplanowanych działań od 17.07. 2018 r. do 20.07 2018 w projekcie „Przedsiębiorca To Ty!”
PTT harmonogram dor.zaw – badanie predyspozycji 17-19.07.2018.pdf
(harmonogram aktywny po kliknięciu w link)
Dodano: 29.06.2018 r.
Informujemy, że pierwszy nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, został wydłużony i zakończy się 15.07.2018 r. lub w momencie zebrania 50 poprawnych zgłoszeń.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu i jego filiach ).
Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:
Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1, 11-500 Giżycko
lub na adres filii biura projektu:
-
-
-
-
- Filia w Węgorzewie
ul.Armii Krajowej 2c
11-600 Węgorzewo - Filia w Piszu
Plac Daszyńskiego 6
12-200 Pisz
- Filia w Węgorzewie
-
-
-
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane w:
-
-
-
-
- Giżycku od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
- Piszu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:30.
- Węgorzewie w poniedziałki 10:00 – 17:00,
wtorek-piątek 8:00-15:00
-
-
-
W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu lub jego filii.
Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.
Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika.
W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.
Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.
Dodano: 22.06.2018 r.
Informujemy, że pierwszy nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, został wydłużony i zakończy się 30.06.2018 r. lub w momencie zebrania 50 poprawnych zgłoszeń.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu i jego filiach ).
Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:
Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1, 11-500 Giżycko
lub na adres filii biura projektu:
-
-
-
-
- Filia w Węgorzewie
ul.Armii Krajowej 2c
11-600 Węgorzewo - Filia w Piszu
Plac Daszyńskiego 6
12-200 Pisz
- Filia w Węgorzewie
-
-
-
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane w:
-
-
-
-
- Giżycku od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
- Piszu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:30.
- Węgorzewie w poniedziałki 10:00 – 17:00,
wtorek-piątek 8:00-15:00
-
-
-
W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu lub jego filii.
Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.
Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika.
W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.
Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.
Dodano: 15.06.2018 r.
Informujemy, że pierwszy nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, został wydłużony i zakończy się 22.06.2018 r. lub w momencie zebrania 50 poprawnych zgłoszeń.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu i jego filiach ).
Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:
Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1, 11-500 Giżycko
lub na adres filii biura projektu:
-
-
-
-
- Filia w Węgorzewie
ul.Armii Krajowej 2c
11-600 Węgorzewo - Filia w Piszu
Plac Daszyńskiego 6
12-200 Pisz
- Filia w Węgorzewie
-
-
-
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane w:
-
-
-
-
- Giżycku od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
- Piszu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:30.
- Węgorzewie w poniedziałki 10:00 – 17:00,
wtorek-piątek 8:00-15:00
-
-
-
W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu lub jego filii.
Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.
Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika.
W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.
Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.
Dodano: 08.06.2018 r.
Dodano: 08.06.2018 r.
Chciałbyś/Chciałabyś otworzyć własny biznes ale nie masz pomysłu i brak Ci odwagi przeczytaj poniższy artykuł.
Lektura może być dla Ciebie inspiracją
(artykuł aktywny po kliknięciu w poniższy link)
Przedsiębiorczość po polsku PDF
Dodano: 06.06.2018 r.
Informujemy, że pierwszy nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, został wydłużony i zakończy się 15.06.2018 r. lub w momencie zebrania 50 poprawnych zgłoszeń.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu i jego filiach ).
Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:
Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1, 11-500 Giżycko
lub na adres filii biura projektu:
-
-
-
-
- Filia w Węgorzewie
ul.Armii Krajowej 2c
11-600 Węgorzewo - Filia w Piszu
Plac Daszyńskiego 6
12-200 Pisz
- Filia w Węgorzewie
-
-
-
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane w:
-
-
-
-
- Giżycku od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
- Piszu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:30.
- Węgorzewie w poniedziałki 10:00 – 17:00,
wtorek-piątek 8:00-15:00
-
-
-
W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu lub jego filii.
Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.
Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika.
W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.
Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.
Dodano: 08.05.2018 r.
Informujemy, że zostały uruchomione dwie nowe filie biura projektu w Węgorzewie i Piszu:
-
-
-
-
- Filia w Węgorzewie
ul.Armii Krajowej 2c
11-600 Węgorzewo
wegorzewo@business-school.pl
tel. 570 897 633 - Filia w Piszu
Plac Daszyńskiego 6
12-200 Pisz
pisz@business-school.pl
tel. 570 896 832
- Filia w Węgorzewie
-
-
-
Dodano: 20.04.2018 r.
W dniu 09.05.2018 r. uruchomiony zostanie pierwszy nabór dokumentów rekrutacyjnych do projektu, który zakończy się w 05.06.2018 r. lub w momencie zebrania 50 poprawnych zgłoszeń.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie, spełniające kryteria naboru, zapraszamy do składania Formularzy rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami (w wersji elektronicznej do pobrania w zakładce „Dokumenty dla uczestników”, natomiast w wersji papierowej dostępne w Biurze projektu).
Dokumenty można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera na adres Biura Projektu:
Business School H. Polak, M. Polak Sp. Jawna
Biuro projektu „Przedsiębiorca to TY !”
Konarskiego 10/1, 11-500 Giżycko
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem poczty lub kuriera za datę i godzinę otrzymania dokumentów uznaje się datę i godzinę potwierdzenia wpływu do biura projektu.
Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia rekrutacji, następnego dnia po terminie zakończenia rekrutacji, dokumenty niekompletne, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu.
Kserokopie dokumentów składanych na etapie rekrutacji muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika.
W procesie rekrutacji przyjmowane będą wyłącznie kompletne dokumenty rekrutacyjne.
Szczegółowe zasady rekrutacji do projektu określone zostały w Regulaminie rekrutacji.