Rekrutacja

Nabór do projektu odbywać się będzie w 2 edycjach na obszarze rewitalizowanym  OSI Bytom:

I edycja:  styczeń 2019 r.

II edycja:   kwiecień 2019 r.


ETAPY REKRUTACJI:

1. Nabór dokumentów rekrutacyjnych (35 zgłoszeń na edycję) –  formularze zgłoszeniowe do projektu wraz z załącznikami przyjmowane będą elektronicznie lub w wersji papierowej w Biurze Projektu  w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00 w trakcie trwania rekrutacji do projektu (można składać osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera lub  przez pełnomocnika)

2. Ocena formalna dokumentów rekrutacyjnych – w razie uchybienia formalne, błędy i braki będą do uzupełnia w ciągu 3 dni roboczych od dnia wezwania do uzupełnienia, powtórna ocena w ciągu 2 dni.

3. Ocena merytoryczna dokumentów rekrutacyjnych zgodnie z kartą oceny formularza rekrutacyjnego – Kandydaci do 3 dni roboczych od dnia podpisania kart przez Kierownika Projektu, zostaną pisemnie poinformowani o wynikach oceny merytorycznej.

4. Rozmowa z doradcą zawodowym – ma na celu weryfikację predyspozycji kandydatów do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz określenie, w której kategorii szkoleniowo-doradczej kandydat weźmie udział.

5. Wynik – opublikowanie Listy rankingowej na stronie www.business-school.pl/biznes/aktualnosci oraz w Biurze Projektu.