Nabór do projektu odbywać się będzie w 2 edycjach na obszarze rewitalizowanym OSI Bytom:
I edycja: styczeń 2019 r.
II edycja: kwiecień 2019 r.
ETAPY REKRUTACJI:
1. Nabór dokumentów rekrutacyjnych (35 zgłoszeń na edycję) – formularze zgłoszeniowe do projektu wraz z załącznikami przyjmowane będą elektronicznie lub w wersji papierowej w Biurze Projektu w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00 w trakcie trwania rekrutacji do projektu (można składać osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera lub przez pełnomocnika)
2. Ocena formalna dokumentów rekrutacyjnych – w razie uchybienia formalne, błędy i braki będą do uzupełnia w ciągu 3 dni roboczych od dnia wezwania do uzupełnienia, powtórna ocena w ciągu 2 dni.
3. Ocena merytoryczna dokumentów rekrutacyjnych zgodnie z kartą oceny formularza rekrutacyjnego – Kandydaci do 3 dni roboczych od dnia podpisania kart przez Kierownika Projektu, zostaną pisemnie poinformowani o wynikach oceny merytorycznej.
4. Rozmowa z doradcą zawodowym – ma na celu weryfikację predyspozycji kandydatów do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz określenie, w której kategorii szkoleniowo-doradczej kandydat weźmie udział.
5. Wynik – opublikowanie Listy rankingowej na stronie www.business-school.pl/biznes/aktualnosci oraz w Biurze Projektu.